Kirjailija Unto-Olavi Niittykukka

Anonyymi

Olen lukenut hänen kirjansa Mallivanki ja Viides vuodenaika. Wikipedia väittää hänen asuvan Imatralla ja syntyneen vuonna 1949 eli 70-vuotias olisi nyt. Tunteeko siellä kukaan?

22

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ryypännut joskus 80-luvun alussa miehen kanssa. Mutta en ole kuullut ukosta mitään sen jälkeen ?????????

      • Anonyymi

        Löydettu kotoa kuolleena 9.7.2022 terveisin tyttärensä Satu


    • Anonyymi

      Siellähän tuo Sienimäellä Mocambossa vetää velliä ja muistelee menneitä.

      • Anonyymi

        Eipä taida vetää enää yhtään mitään. Koska on päättänyt maallisen vaelluksensa ja mistä tiedän no siitä, että olen hänen tyttärensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida vetää enää yhtään mitään. Koska on päättänyt maallisen vaelluksensa ja mistä tiedän no siitä, että olen hänen tyttärensä

        otan osaa


    • Anonyymi

      Ei ole mitään paikkaa mihin mennä tai tulla.

      Kaikkialla savua ja tulta.

      Maamiinoja ja muita räjähteitä

      Se oli siinä.

    • Anonyymi

      Joo tunnen kyllä

    • Anonyymi

      Mocambo mainittu !

      • Anonyymi

        Jokaisella on täällä maapallolla olemassa elämässä sekä hyvät, että huonot hetkensä? Terveisin: Jo eläköitynyt jussi vuosimallia 1981


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on täällä maapallolla olemassa elämässä sekä hyvät, että huonot hetkensä? Terveisin: Jo eläköitynyt jussi vuosimallia 1981

        Ja jos ihmisen elämästä ei ole riittävästi taustatietoja tai hänen vaikeasta elämäntilanteestaan niin onko pakko ruveta jauhamaan julkisesti ihmisestä paskaa tai pahaa? Jo eläköitynyt Jussi Vuosimallia 1981


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ihmisen elämästä ei ole riittävästi taustatietoja tai hänen vaikeasta elämäntilanteestaan niin onko pakko ruveta jauhamaan julkisesti ihmisestä paskaa tai pahaa? Jo eläköitynyt Jussi Vuosimallia 1981

        Ja tällekin kasvualustalle näköjään jo VPN-takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällekin kasvualustalle näköjään jo VPN-takaa?

        Täytyy ylipäätään omat kirjoitukset jo tehdä.


      • Anonyymi

        Ja voin luvata, että raha ei elämästäni tule loppumaan ennen omaan kuolemaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voin luvata, että raha ei elämästäni tule loppumaan ennen omaan kuolemaani

        Sillä olen jo aikoja sitten eläköitynyt koko elämästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä olen jo aikoja sitten eläköitynyt koko elämästäni.

        Se on lopulta omassa elämässä elämässä todella erittäin helppoa ei välitä toisten mielipiteistä tai reaktioista omaan mieleen tai tekemisiin millään tavalla ja sen lisäksi omassa elämässään ei enää tee yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on lopulta omassa elämässä elämässä todella erittäin helppoa ei välitä toisten mielipiteistä tai reaktioista omaan mieleen tai tekemisiin millään tavalla ja sen lisäksi omassa elämässään ei enää tee yhtään mitään.

        Kaikki on lopulta psykologiaa sekä oman mielenhallintaa kun sen oppii elämässään kunnolla taitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on lopulta psykologiaa sekä oman mielenhallintaa kun sen oppii elämässään kunnolla taitamaan.

        Ja kun olet tässä elämän pelissäsi riittävän vahva kukaan ei voi enää pyrkiä asettamaan itteään siun yläpuolellesi omassa elämässäsi, vaikka sitä haluaisi yrittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun olet tässä elämän pelissäsi riittävän vahva kukaan ei voi enää pyrkiä asettamaan itteään siun yläpuolellesi omassa elämässäsi, vaikka sitä haluaisi yrittää?

        Itsetuntemus sekä oma itsetunto on omassa elämässä myös useasti aika isoissa tekijöissä, vaikka ite useesti pyrimme aliarvioimaan itessämme niitä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsetuntemus sekä oma itsetunto on omassa elämässä myös useasti aika isoissa tekijöissä, vaikka ite useesti pyrimme aliarvioimaan itessämme niitä asioita.

        Karkeasti sanottuna jos huomaat tällaista käyttäytymistä, vaikka läheisissäsi vie ne työkalut häneltä yksinkertaisesti pois joilla hän on aiemmin pyrkinyt siuta aina iskemään niin kutsutusti "selkään"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkeasti sanottuna jos huomaat tällaista käyttäytymistä, vaikka läheisissäsi vie ne työkalut häneltä yksinkertaisesti pois joilla hän on aiemmin pyrkinyt siuta aina iskemään niin kutsutusti "selkään"?

        Meni nyt näköjään ite otsikon aiheesta täysin ohi, mutta noin niin kuin yleisinä "neuvoina" ihmisille tulevaisuuteen.


    • Anonyymi

      Mistä mahtaisi saada hänen kirjoittamiaan kirjoja?

      • Anonyymi

        Googleta hyvä ihminen. Pienellä vaivalla löytyy divareita jossa ko. kirjailjan teoksia on myytävänä. Esim. Ainoa elämä 6 € Antikvaari


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe