Kalussa vikaa

Anonyymi

Tämä alkoi viimetalvena, olen 36 vuotias perusterve mies. Terskassa ja esinahan alla alkoi kehittyä punoitusta ja jatkuvaa kutinaa. Mietin mikä hitto mua vaivaa ja lopulta menin lääkäriin. Pyysin varmuuden vuoksi testit ja ne ok niinkuin pitikin. Olen käyttänyt kortsua seksissä eli en nyt mitään hiv diagnoosia ym odottanutkaan. Lääkäri totesi että mulla on hiivatulehdus, olin et täh eikö se ole naisten vaiva. Sain voiteen mikä piti auttaa. Auttoikin mut tuli muutaman päivän päästä takas. Sit sai pillereitä ja nekin auttoi hetkellisesti. Nyt tää fucking kutina on vähän ainaisena riesana. Esinahkani on vähän ahdas ja olen miettinyt auttasko joku leikkaus asiaan. Lisäksi oon siisti ihminen ja huolehdin kyllä hygieniasta ihan joka päivä. Onko muilla ollut samankaltaista, mikä auttanut.

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käypäsehä jonkun ahmedin puheilla nii eiköhä homma hoidu samointein. Näin ainakii meikällä.

    • Anonyymi

      Veikkaan elintapoja. Maha kasvaa, sokerit alkaa heittämään, esidiabetestä pukkaa. Ehkä lisäksi jossain allergiaa aiheuttavia asioita, siitepölyt, homeet yms. jotka lisää pientä tulehdusta.

      Lopputuloksena on kuvailemasi asia.

      Aloita sokerien vähennys ruokavaliosta. Auttaa :)

    • Anonyymi

      Puheet esidiabeteksesta täyttä hölynpölyä. Sellaista oiretta tai vaivaa ei ole olemassakaan.
      Kyse on useimmiten liiallisesta masturboinnista joka kesäaikaan voi aiheuttaa ylimääräisiä kutinoita ja ärsytyksiä.
      Kysele apteekista terskan ärsytykseen sopivia rauhoittavia voiteita. Apteekin tytöt kyllä tietävät ja ymmärtävät punastellen yskän.

      • Anonyymi

        "Puheet esidiabeteksesta täyttä hölynpölyä. Sellaista oiretta tai vaivaa ei ole olemassakaan."

        Eivä ne suuret sanat suuta halkaise, joskin niillä voi tuoda julkisesti esille sivistymättömyytensä ja ignorantisminsä.

        "Tyypin 2 diabetes on hiipivä sairaus – nämä 7 oiretta voivat paljastaa sen"

        "Kakkostyypin diabeteksessa oireet voivat olla niin salakavalia, että ne jäävät huomaamatta pitkäksi aikaa. "

        - https://www.is.fi/terveys/art-2000006176065.html

        "Kyse on useimmiten liiallisesta masturboinnista joka kesäaikaan voi aiheuttaa ylimääräisiä kutinoita ja ärsytyksiä."

        Uskomatonta tietämättömyyttä ihmisen anatomiasta jälleen, jonkin fundisukovan tyyliin tuotettuna. Vai onko mahdollisesti kyse jonkin törkyisen huonon hygienian omaavan puska-r*nkkarin omakokemuksista.

        Mihin vuodennaikaan tahansa voi masturboida runsaasti ilman iho-oireita tai puhumattakaan hiivoista. Hiivojen syistä kommentoija voi aloittaa perussiviställä itseään ja ottamalla Googlen avuksi.

        Säännölliset purkautumiset sen sijaan ovat tarpeellisia ja hyväksi mm. eturauhasenkin terveydelle:

        - https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2015032319407293


    • Anonyymi

      Maitohappobakteerit auttaa, siirry pesuliukseen missä on alhainen pH ja ko. bakteerit. Auttaa kokemuksesta. Vähennä valkoista viljaa ja sokeria. Ne kun kasvattaa hiivaa.

    • Anonyymi

      Tutkittiinko yleinen terveys? Kohonneet verensokerit altistavat sieni-infektioille.

      Naisilla ainakin ei ole aina selkeää, onko kyseessä hiiva vai nk. epäspesifinen vaginiitti eli bakteeritulehdus. Elimistössä on aina bakteereita ja muita mikrobeja. Tietty normaali bakteerikanta tukee terveyttä. Joskus pääsee vallalle haitallinen oireita antava bakteerikanta, ja sitä voi olla vaikeaa saada korjattua. Itse naisten vaivoista kärsineenä voin kuitenkin lohduttaa, että pirullisistakin oireista voi ajan myötä päästä eroon.

      Sieniä on joka paikassa ympäristössä, joten niiden saaminen ei sinänsä mikään ihme ole. Homehtuu pussiin pöydälle unohtunut leipäkin, vaikka sitä ei tartuttaisi tartunnan saaneella leivällä.

      Pyydä lähete ihotautilääkärille, jollei yleislääkärin opeilla vaiva parane!

    • Anonyymi

      Ympärileikkaus eli esarin poisto auttaa. Ei ole iso juttu ja murheet on sitten ohi.

    • Anonyymi

      Kiitos fiksuista kommenteista, aika ihotautilääkärille varattu. Kävin tuossa taas kerran lääkärissä ja kaveri totesi mulle että hän ei osaa auttaa. Canestesia käytetty tuubitolkulla ja tuntuu ettei se enää edes auta. Aiheuttaa lähinnä polttavaa tunnetta ja kutinaa lisää. Seksihalut tää on tappanut kyllä täysin ja ei tule runkkailtuakaan eli mistään liiasta jyystöstä tää ei johdu. Yksi mikä auttanut nyt kun vedet lämpeni olen käynyt uimassa jonkunverran se vähentää kutinaa. Ollut kyllä kaikinpuolin vittumaista aikaa elämässä tämän oireen kanssa.

      • Anonyymi

        Mulla auttoi kun käsittelin viikon ajan terskani ja esinahkani vademecum suuvedellä päivittäin. Se tappaa hiivoja. Kutinat katosivat.


    • Anonyymi

      Kokeile Dactarin 2% pulveria, minulle siitä oli apua. Saa vain reseptillä.

    • Anonyymi

      Ittellä oli vikaa 15v parikymppisenä, onneks tajusin mennä, elämä helpompaa

    • Anonyymi

      Hyviä saippuoita on Lactasyd ja Avecyd pH 3,5.

      Ja voiteena Daktarin 2 % emulsiovoide.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe