Onko normaalia?

Anonyymi

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa kummalliset kuukautiset. Olen siis kohta täysi-ikäinen ja kuukautiseni olivat aikaisemmin mielestäni normaalit. Nyt olen huomannut, että aijemmin hyvin tasainen kierto, on muuttunut todella vaihtelevaksi. Kiertoni voi olla jotain 22-36 päivän välillä.

Myös kivut ovat ajan kanssa vain pahentuneet, mutta kivut ovat myös vaihtelevia, eli ne eivät ole yhtä pahat jokaisessa kierrossa. Ne ovat aina kivuliaat, mutta joskus kipu äityy niin pahaksi, että en pysty kävelemään kipujen takia.

Eikä tässä vielä kaikki, sillä tämähän kuulostaisi näin aivan liian helpolta. Kaiken lisäksi kuukautiseni ovat todella runsaat ja joudun juoksemaan vessassa koko ajan.

Onko tämä kaikki normaalia, eli voinko jatkaa kärsimistäni näiden kanssa rauhassa?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varaa iaka oikein kunnon lääkärille. Syötkö e-pillereitä, mini-pillereitä? Ootko koskaan kokeillut ehkäisyrengasta, ehkäsylaastaria, tms? Sun kannattaa tollasii eri vaihtoehtoi kokeilla, et jos auttas. Lääkärille mä supsittelen menee siks, et oman kokemuksen perusteella just ehdotettiin kierukaa jut en otrnau sitä, ja oon kokeilly e sekä minipillereit mut pillerit ei oo jul ollu sopivia. Seuraavaks ehkä kokeilen ehkäisylaadtaria. Mun kokemuksen perusteella tyksissä tehtiin ultra sen varalta, että oisko endometrioosi. luojan kiitos onneksi itsellä ei ollut endoa. Muista kuitenkin, et se mikö ei sovi toiselle nii sopii ehkä toiselle.

    • Anonyymi

      Kannattaa käydä gynekologin luona näytillä.. Hän pois sulkee mahdollisen tulehduksen ja kaiken muunkin. Kerrot kovista kuukautiskivuista niin hän mahdollisesti kirjoittaa jotain sopivaa kipulääkettä .. (näin ainakin minulla aikoinaan oli)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe