Bike Lehti

Juuso

Uusimmassa Bike lehdessä kerrottiin kuinka mullistava keksintö Blade oli kun se tuli -92 markkinoille ja miten muilla valmistajilla meni useita vuosia pystyä samanlaiseen kompaktiin. itse olen samaa mieltä, pyörä on todella loistava.

5

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo-Inkeri

...lehtikö kertoi sinulle tällaisen totuuden??

Mahdoitko olla itse edes syntynyt v.1992?

Suzuki GSX-R750 oli ensimmäinen race replica, ja vuosi oli 1985. CBR900RR (tai "Blade", kuten sinä / Bike? sitä tuttavallisesti kutsutte) oli vain eräs kehitysaskel, vaikka aikanaan olikin raju uutuus. Aivan vastaavanlainen askel otettiin 1998, kun Yamaha esitteli R-1:n.

Hieno pyörä, ei siinä mitään. Muttei ehkä kannata ottaa kaikkea Biken hehkutusta aina ihan kirjaimellisesti.

• Puro-Kinkeri

Olihan toi bleidi tietyllä tavalla mullistava vehje 90 alkupuoliskolla, koska se tuli periaatteessa täysin puun takaa. Vertaa esim. siihen, että kawalla tais lähin olla zzr1100, joka sit taas painoi jotain 250kg korvilla, yamahalla fzr1000 suikella 1100r. Kaikissa oli paljon tehoa, mutta myöskin painoa rekan verran.

Mutta eipä ne Firebladet ole juuri sen jälkeen säväyttänyt! :)

• HONDA BIKE

onse vähän niin minkä pyörän tuo bike milloinkin ottaa hehkutettavakseen .....sanotaan niin että lehti vilisee tietovirheitä ja käännös virheitä.Ei tuo blade ole koskaan niin mullistava ollut normaali uuden mallin luoma innostus esittelyn jälkeen sitten painui unholaan,ennemmin cbr1000 eli norsu oli aikaansa edellä vaikka kyllä blaaade parempi.Mutta aina on joltain pyörämerkiltä tullut huomattavasti parempi versio vaikka honda on jonkin esitellytki esim Yamaha on ollut monasti loppujenlopuksi kirkherra

• Ei sitten vedetä hernettä kovin syvälle, kiitos ;)
        Mitähän tämä ainainen pyörämerkkien vertailu hyödyttää. Kas, kun mun pyörä on aina paras mikä mulla sillä hetkellä sattuu olemaan. Eikös asia olekkin näin jos peiliin oikeen syvään tihrustaa.
        Minä itse mukaan lukien...kesää odotellessa..lukekaamme mainoksia :)

• raaseri

Mutta aika ajaa nopeasti ohi varsinkin mopopuolella. Lähes joka vuosi tulee uudet mallit jotka ovat parempia ajaa ja tehokkaampia ja kevyempiä. Siksi en enää uskalla käydä kokeilemassa uusia pyöriä, kun tulee vimma vaihtaa ja kun tuota rahan paskoo ei ole niin paljon aina taskussa........:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      109
      2965
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      187
      2674
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2119
    4. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      1
      1421
    5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1322
    6. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      22
      1293
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1071
    8. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      880
    9. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      853
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      822
    Aihe