Uusimmassa Bike lehdessä kerrottiin kuinka mullistava keksintö Blade oli kun se tuli -92 markkinoille ja miten muilla valmistajilla meni useita vuosia pystyä samanlaiseen kompaktiin. itse olen samaa mieltä, pyörä on todella loistava.
Bike Lehti
5
1502
Vastaukset
- Turo-Inkeri
...lehtikö kertoi sinulle tällaisen totuuden??
Mahdoitko olla itse edes syntynyt v.1992?
Suzuki GSX-R750 oli ensimmäinen race replica, ja vuosi oli 1985. CBR900RR (tai "Blade", kuten sinä / Bike? sitä tuttavallisesti kutsutte) oli vain eräs kehitysaskel, vaikka aikanaan olikin raju uutuus. Aivan vastaavanlainen askel otettiin 1998, kun Yamaha esitteli R-1:n.
Hieno pyörä, ei siinä mitään. Muttei ehkä kannata ottaa kaikkea Biken hehkutusta aina ihan kirjaimellisesti. - Puro-Kinkeri
Olihan toi bleidi tietyllä tavalla mullistava vehje 90 alkupuoliskolla, koska se tuli periaatteessa täysin puun takaa. Vertaa esim. siihen, että kawalla tais lähin olla zzr1100, joka sit taas painoi jotain 250kg korvilla, yamahalla fzr1000 suikella 1100r. Kaikissa oli paljon tehoa, mutta myöskin painoa rekan verran.
Mutta eipä ne Firebladet ole juuri sen jälkeen säväyttänyt! :) - HONDA BIKE
onse vähän niin minkä pyörän tuo bike milloinkin ottaa hehkutettavakseen .....sanotaan niin että lehti vilisee tietovirheitä ja käännös virheitä.Ei tuo blade ole koskaan niin mullistava ollut normaali uuden mallin luoma innostus esittelyn jälkeen sitten painui unholaan,ennemmin cbr1000 eli norsu oli aikaansa edellä vaikka kyllä blaaade parempi.Mutta aina on joltain pyörämerkiltä tullut huomattavasti parempi versio vaikka honda on jonkin esitellytki esim Yamaha on ollut monasti loppujenlopuksi kirkherra
Ei sitten vedetä hernettä kovin syvälle, kiitos ;)
Mitähän tämä ainainen pyörämerkkien vertailu hyödyttää. Kas, kun mun pyörä on aina paras mikä mulla sillä hetkellä sattuu olemaan. Eikös asia olekkin näin jos peiliin oikeen syvään tihrustaa.
Minä itse mukaan lukien...kesää odotellessa..lukekaamme mainoksia :)
- raaseri
Mutta aika ajaa nopeasti ohi varsinkin mopopuolella. Lähes joka vuosi tulee uudet mallit jotka ovat parempia ajaa ja tehokkaampia ja kevyempiä. Siksi en enää uskalla käydä kokeilemassa uusia pyöriä, kun tulee vimma vaihtaa ja kun tuota rahan paskoo ei ole niin paljon aina taskussa........:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607344- 1254115
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273433- 212868
- 272473
- 232392
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732002- 252000
- 472000
- 321928