Olen menossa viikon lomalle Rajaniemen lomakeskukseen. Mielelläni kuulisin siellä lomaa viettäneiden mielipiteitä kyseisestä paikasta. Miten olette viihtyneet, minkälaista viriketoimintaa, majoituksen mukavuus ja tietysti ruoka. Oletteko olleet tyytyväisiä?
Rajaniemen lomakeskus
8
3164
Vastaukset
- Anonyymi
Rajaniemen rosvopaisti on todella hyvää. Siellä syöty sitä muutamankin kerran. Hienot saunat ja uimaankin pääsee. Tanssia viikonloppuisin ja vapaa-aikaa voi viettää esimerkiksi tekemällä retken Torisevan rotkojärville. Ainut miinus on hinta eli köyhällä sinne ei ole mitään asiaa.
- Anonyymi
olin siellä lomalla, mutta hinnat kohtuuttomat, köyhät pysykää kaukana rajaniemen lomakeskuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin siellä lomalla, mutta hinnat kohtuuttomat, köyhät pysykää kaukana rajaniemen lomakeskuksesta.
Entäs nämä tuetut lomaviikot, 90 euroa per nenä. Ei ole kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs nämä tuetut lomaviikot, 90 euroa per nenä. Ei ole kallista.
tämä on vuorokausi hinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on vuorokausi hinta
Tuetuilla lomilla hinta on 90e/5vrk per aikuinen.
Menen ensi viikolla, voin tulla sen jälkeen päivittämään tilanteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on vuorokausi hinta
Ei ole päivä hinta se on koko viikon hinta. 90e.
Itse menossa juuri tonne tuetulle lomalle niin tiedän kun maksoin laskun juuri.
- Anonyymi
Päärakennus on Mummuni isän Matti Mäkinen urakoima 1900. Hän teki urakkansa tappiolla. Mutta sai kiitosta hyvin tehdystä työstä. Löytyy mm. Ruoveden historiasta. Hän kuoli tapaturmaisesti aivoverenvuotoon 1905 . 4 lasta jäi. Vanhin oli 10 vuotias. Olin surullinen, kun luin, että Rajaniemikin oli myynnissä. Vaan suuri kiitos nykyisille omistajille!
Vietin siellä juuri 2 yötä .Erinomainen palvelu ja kaikki oli siistiä. Aion mennä poikani perheen kanssa nostalgisoimaan. Nimittäin . Lastenlasteni täytyy nähdä. Mihin suvussamme on pystytty.- Anonyymi
Ja hei. Hinnat ovat todella edullisia. Suositan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252104Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921935Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881901MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131603Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881466Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11464Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241407Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481267Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731134Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351129