Ihana juhannus

2lesken

Muistoja tulvii mieleeni ihanasta juhannuksesta.
Maistraattiin mentiin polkupyörillä.
Ja sanoimme tahdon.
Elämäni mies.
Olin maailman onnellisin nainen.

https://youtu.be/6O_QlxOZRPA

15

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000


      • 2lesken kirjoitti:

        Tämä musiikki on surumielistä, että ei mitään rajaa.
        Harvoin pystyy kuuntelemaan.
        Soi myös siunauskappelissa.
        https://youtu.be/XMbvcp480Y4

        Valitsin miehen kotipaikan mukaan laulun, jota hän jo kansakoulussa on laulanut
        https://youtu.be/u-eI6eEU2jM

        Jää hyvästi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaunis valssi, olen tanssinut hänen laulujen mukaan.


    • Anonyymi

      Juhannusyö tuli vietettyä 1979 Högharun saaressa teltassa Vaimon ja hänen ystävättären ka :-* O Tempora O Mores (Per-kel) Kalaakin verkoissa :)

    • Anonyymi

      Mitäs hunksi tykkää toisesta musaketjusta?

      • Anonyymi

        Mitä tää hunkzille kuuluu, ei hän ole pomo.


      • Anonyymi

      • Ano
        Hunksi lähtee joulukuussa mummoja naurattamaan/naruttamaan. seitsemänkymppisiin.

        Vie ilmeisesti muutaman fanin mukanaan.

        Nyt meidän nuorten on aika alkaa harjoittelemaan biisien soittoa.

        Mutta runoilua vähemmän.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Hunksi lähtee joulukuussa mummoja naurattamaan/naruttamaan. seitsemänkymppisiin.

        Vie ilmeisesti muutaman fanin mukanaan.

        Nyt meidän nuorten on aika alkaa harjoittelemaan biisien soittoa.

        Mutta runoilua vähemmän.

        Puoli vuotta ja musaa voi laittaa kuka haluu, riimintynkää ei hunksi lyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuotta ja musaa voi laittaa kuka haluu, riimintynkää ei hunksi lyttää.

        Mihis se yks riiminvääntäjä on mennyt?
        Olis saanu edes Juhannusrunon vääntää palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö leski olekaan hunzksin sivupersoona
        https://youtu.be/_97QTkRA--g

        Ano................
        Miksi sinä ......mimmi.........mummmmmi........olet puskassa.........
        Koivunko takana.............


    • Anonyymi

      Muistan juhannuksen, jolloin alaikäisinä ajettiin velipojan kanssa polkupyörillä kesämökille 20 km. Siellä olivat vanhemmat ja heidän tuttu pariskunta. Käytiin saunassa ja uimassa. Sitten lähdettiin ajamaan takaisin kotiin, jonne oli saatu hankituksi Kossupullo ja suunnitelmissa oli muutaman ryypyn otto sekä lavatansseihin meno. Vähän ennen kuin päästiin kotiin, poliisi pysäytti ja kertoi, että metsäpalo vaatii sammuttajia (yli 16v). Lähtö oli juhannuspäivän aamuna klo 8 ja laput lyötiin kouraan.

      Juhannustunnelma vähän laski siitä, mutta aamulla mentiin paloasemalle, jossa oli lähdössä muitakin väsyneen näköisiä miehiä. Pahinta oli se, että metsäpalo oli jo suunnilleen sammunut. Sitten siellä istuskeltiin makkaravoileipiä syöden ja Jaffaa juoden iltapäivään asti.
      .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe