Täällä(kin) on käyty keskustelua mm. mökkeilyn ihanuudesta ja tännehän se kuuluukin. Siksi otan nyt kantaa asiaan, vaikkei varmaan saisi.
Istun tällä hetkellä hytin katolla (vene). Äsken olimme saaren suojassa kun oli aika kipakka ukkonen, mutta nyt taivas on selkenemässä ja olemme kaukana rannoista ja hyttysistä ja mäkäröistä .
Joku kyseli tuolla jossakin aiemmassa keskustelussa mahdollisuutta laittaa veneeseen sauna. Hän suunnitteli mökin myyntiä.
Meillä on tässä veneessä pieni, hyvin toimiva sauna. Tämä on jo toinen juhannus ilman mökkiä. Olen täysin selvinpäin, eikä v...ta tippaakaan.
Veneessä on aurinkosähköt ja paljon muutakin hauskaa.
Olen tullut sihen tulokseen, että perinteinen kesämökki ei ole enää minun juttuni. Yhä harvemman se on.
Jotakin aion vielä tässäkin venemökkeilyssä muuttaa. Se ei ole sanalautta, ne ovat leluja.
Sairastan sitä sairautta joka vie minut sitten aikanaan, mutta suunnitelmia on vielä. Jos terveyttä riittää niin tulevana talvena rakennan kookkaan lautan ja siihen päälle modernin, suorastaan futuristisen mökin. Minusta kun tuntuu siltä, että jonkun olisi aika laittaa mökkeily uuteen kuosiin. Miksen se voisi olla minä?
Saanen sanoa
Anonyymi
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin se voit olla juuri sinä, etkös vain voi ollakin?
Oliko sulla muuta mullistavaa uutta mökkielämän suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541