juu elikkäs mul ois semmone Derbi DRD, ja se kuumenee aivan helvetisti liikaa ja liian nopeesti. Oon lukenut että jos näin tapahtuu, pitäisi ilmata jäähdytysjärjestelmää. Miten sitä kuuluis ilmata? Jos kerrotte ohjeita kertokaa mahdollisen tarkasti. Kiitos avusta.
jäähdytysjärjestelmän ilmaus
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki auki ja sillee!
Nestettä siellä myös pitää olla eli kannattaa katsoa ettei ne ole vuotaneet pois ja lisätä tarvittaessa.
- Anonyymi
Sen pitäis ilmaantua ihan itestään kun käyttää mopoa ja puristelee vähän syyläriltä kanteen menevää letkua. Onhan kaasuttimen säädöt kunnossa ettei käy liian laihalla?
- Anonyymi
emmä usko et se oikee ilmaantuu itestää, eli siin on varmaa joku vikana (sii syyläris). Pitäiskö mun ostaa uutta syyläriä, putsata sitä tai jotai? entiiä kaasarin säädöist, mul o helveti iso suutin ainaki nii en usko et se liia laihal käy, mut entiiä muist säädöist.
- Anonyymi
Termostaatti jumissa jos ei nesteet kierrä kuumana, kannattaa irrottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564