Skodalla satatonnia täyteen

Anonyymi

Tulipa tuossa 2006vm Skoda Romsteriin -ongelmattomat - 100 000km täyteen. Saavutus oli sekin, että heti samana iltana Oopperan parkkiksella lähes naapuriruutuun pysäköinyt mies halusi ostaa sen. Ja vähän toiseen tyyliin kuin minä olen tottunut autokauppoja tekemään: koeajamatta ja riihikuivalla rahalla.

13

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teit tietty kaupat heti parkkiksella ja kävelit rahat taskussa onnellisena kotiin?

    • Anonyymi

      Jaa korjauskulujako? km =mk?

    • Anonyymi

      No ompa huikea kilometrimäärä vuodessa! Oikein 7 692/vuosi.
      Eikös näillä skodukeilla ajettu aina vähintään 50000tkm vuodessa, että pääsee oikein kehumaan suoli24 palstalla. Totuus taitaa olla kuitenkin ihan toinen!

      Keksikää röllit noista skeidoista jotain muuta valehdeltavaa vaihteeksi.

      • Anonyymi

        Näppäränä poikana varmaan kuvittelit noiden kilometrien tulleen täyteen viime viikolla ja kerryttämisen alkaneen vuonna 2006. Suosittelen, että pitäydyt ilmoitetuissa faktoissa.

        On minullakin 'pakettiauto', jolla kilometrejä tulee 5000-10000 km/vuosi (purjekoneen kuljetusputken vetoa lähinnä). Enkä valita kuluista enkä muutoinkaan rahasta.


    • Anonyymi

      "Näppäränä poikana varmaan kuvittelit noiden kilometrien tulleen täyteen viime viikolla ja kerryttämisen alkaneen vuonna 2006. Suosittelen, että pitäydyt ilmoitetuissa faktoissa. "

      No nimenomaan näin teinkin. Mutta jos taas sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia, niin ei sitä kuitenkaan kukaan pakota tänne tulla paljastelemaan. Myös aloituksen lukeminen uudestaan saattaa auttaa sinua.....

      • Anonyymi

        Ja pitäisi noin älykkään ja jopa laskutaitoisen pojan käsittää että myös Skodalla voidaan ajaa vähän.
        Keskimäärin Skodalla ajetaan paljon ja Toyotalla vähän, se on faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitäisi noin älykkään ja jopa laskutaitoisen pojan käsittää että myös Skodalla voidaan ajaa vähän.
        Keskimäärin Skodalla ajetaan paljon ja Toyotalla vähän, se on faktaa.

        Väitinkö, ettei skodalla voi ajaa vähän? Mitä häh? Lukemisen ymmärtämisessäsi on nyt kyllä selvästi vakavia puutteita.


    • Anonyymi

      on tainnut olla skoda hinausauton lavalla 95 000km tuosta matkasta. skoda turot kehuvat ettei mitään vikaa ole ollut. ovat mukana huijauksessa.

      • Anonyymi

        Niinpä! Skodissa niitä vikoja piisaa, mutta Toyotissa niitä ei ole lainkaan. Toki on mahdollista, että yksi vika 100tkm aikana ilmenee. Tämä edellyttää erittäin huonoa tuuria. Yleensä toyotissa ei ole puolen miljoonan kilometrin aikana yhtään vikaa. Tekniikka noin vähän ajetussa on uutta vastaavassa kunnossa.


    • Anonyymi

      Kieltämättä se on kova saavutus...urhoollisuus mitalin tarttisit, minulle riittää jo skodan näkeminen....

    • Anonyymi

      Tulipa tuossa vm2017 skodalla 75 000 kilometriä täyteen... kaksi kertaa käyty "varikolla" , öljyjen ja suodattimien vaihdossa.. ja matka jatkuu...

      • Anonyymi

        No hyvä kun kerroit, niin osaa välttää tuollaisia huonosti huollettuja kikottimia.

        Ps. En aja, enkä omista Toyotaa.


      • Anonyymi

        laitatko rekkarin tänne näkymään ettei kukaan erehdy ostamaan noin huonosti huollettua ajoneuvoa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe