Fantasia vanhemmista miehistä

Anonyymi

Oon 19v nainen ja pitkään fantasioinu vanhemmista miehistä, jotka vaan määrätietoisesti ottais mut. Kertokaahan miehet mitä tekisitte mulle?

11

76

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      74 vuotta, kelpaako.

      • Anonyymi

        Sun ikäsestä kaverista olen ainakin itse haaveillut,jos synkkaa,tutustuttaisin muhkeamuotoiseen 45v vaimoonikin,kun ei välttämättä itsellä motivaatio,tai ainakaan paukut riitä... t.um53Hesasta


    • Anonyymi

      tykkäätkö vähän rajummasta seksista.Ite oon 43 vee.Ottaisin sut keittiön pöydällä,välil aina nussisin sua suuhun...

      • Anonyymi

        Keittiön pöydästä tuli mieleen kun vaimo minä ja kaksi kaveria tultiin juhlista lämmitettiin sauna.
        Miehet meni saunaan itse menin perässä ja pyysin vaimoni mukaan.
        Vähän jälkeeni vaimoni tuli saunan puolelle. Miehillä alkoi tulla levottomat mielikuvat mieleen kun vähän jokaisella alkoi seistä.. kysyin vaimoltani jos haluaisi omla meidän kaikkien kanssa. Vaimo suostui menimme sisälle ja nostimme 61kg lihaa pöydälle ja alomme maistelemaan tarjontaa. Olin pöydän päädyssä vaimoni haaroben välissä nuollen klitorìsta kaverit oli tissien kimpussa.
        Pantiin vaimoani kolmistaan useita kertoja vuorotellen keittiön pöydällä ennen pesua ja sänkyyn menoamme
        Yksi kaveri lähti kotiin ja toisen kanssa vaimoa pantiin vielä seuraavana päivänäkin.
        Keittiössä istuessa tulee mieleeen vaimo alasti pöydällä ja kolme miestä pani vuorotellen häntä


    • Anonyymi

      Oon saman ikänen tytteli kun sää ja voin sanoo et mikään ei oo parempi ku et joku vanhempi mies ottaa rajusti. Ei nää oman ikäset parikymppiset pojat osaa mitään rajuista otteista puhumattakaan.
      Parasta seksiä oon saanut noin 30 vuotiailta. Eli reilun 10 vuoden ikäero on kyllä se paras

    • Anonyymi

      Saisko mitään yhteystietoja.
      Ottaisin sut rajusti.
      43 vee mies

    • mie

      Hyväilisin ja suutelisin sua ympärikehoasi samalla riisuen sut vaatekerrallaan ja suudellen ...aina yhä alempaa ja alempaa …….laskisin sut vuoteelle levittäisin sun jalkasi ja suutelisin sun reisiesi sisäpintaa antaen sun kiimasi kasvaa ja kasvaa...kieleni uppoaisi sun pimppiin jossa ottaisin klitan hyväiltäväksi ja samalla sormettaisin sulle ekan orkun...…..sitten nostaisin sun jalkasi olkapäilleni ja alkaisin hitaasti naida ja nauttia sun tiukasta pimpistäsi ...välillä muuttaisimme asentoa takaa päin ja hyväilisin sun rintojasi …...lopuksi kun tuntuisi että olisi jo aika laskea eka lasti sun sisään nii kiihdyttäisin tahtia ja ottaisin sun hiuksista kiinni ja naisin sua takkaa päin ja antaisin sperman syöksyä sun sisään josta se alkaisi valua sun reisiäsi pitkin sun puhtaille lakanoillesi...…..jonkin ajan kuluttua uusisimme ja uutta keksien:)

    • tuollaista 19v tiukkaa tavaraa pitäisi kielellä kostuetlla joka paikoista ja sen jälkeen nostaa vaikka keittiönpöydälle selläleen makaamaan ja alkaa ottamaan sinua pimppiin ja peppuun vuorotellen niin että saisit kunon orkut. tämän jälkeen voisimme ottaa uuden erän muissa asennoissa kun "löysät" on poistettu

      • Olen 50v mies ja hyväkroppainen sekä varustuskin kelpo meisseli:)) 18v tyttökin tykkäsi siitä viimeviikolla ja sai sitä 3kertaa yössä ….


    • Anonyymi

      Ja aloittaja oli Timo,14vee...😆

    • Anonyymi

      Moikka, täällä olisi 34v mukava, rento ja itsevarma autoileva mies.

      Ota yhteyttä, niin kerron mitä tekisin sulle telegrammilla https://t.me/JuhoKe

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe