Fantasia vanhemmista miehistä

Anonyymi

Oon 19v nainen ja pitkään fantasioinu vanhemmista miehistä, jotka vaan määrätietoisesti ottais mut. Kertokaahan miehet mitä tekisitte mulle?

11

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

74 vuotta, kelpaako.

• Anonyymi

Sun ikäsestä kaverista olen ainakin itse haaveillut,jos synkkaa,tutustuttaisin muhkeamuotoiseen 45v vaimoonikin,kun ei välttämättä itsellä motivaatio,tai ainakaan paukut riitä... t.um53Hesasta

• Anonyymi

tykkäätkö vähän rajummasta seksista.Ite oon 43 vee.Ottaisin sut keittiön pöydällä,välil aina nussisin sua suuhun...

• Anonyymi

Keittiön pöydästä tuli mieleen kun vaimo minä ja kaksi kaveria tultiin juhlista lämmitettiin sauna.
        Miehet meni saunaan itse menin perässä ja pyysin vaimoni mukaan.
        Vähän jälkeeni vaimoni tuli saunan puolelle. Miehillä alkoi tulla levottomat mielikuvat mieleen kun vähän jokaisella alkoi seistä.. kysyin vaimoltani jos haluaisi omla meidän kaikkien kanssa. Vaimo suostui menimme sisälle ja nostimme 61kg lihaa pöydälle ja alomme maistelemaan tarjontaa. Olin pöydän päädyssä vaimoni haaroben välissä nuollen klitorìsta kaverit oli tissien kimpussa.
        Pantiin vaimoani kolmistaan useita kertoja vuorotellen keittiön pöydällä ennen pesua ja sänkyyn menoamme
        Yksi kaveri lähti kotiin ja toisen kanssa vaimoa pantiin vielä seuraavana päivänäkin.
        Keittiössä istuessa tulee mieleeen vaimo alasti pöydällä ja kolme miestä pani vuorotellen häntä

• Anonyymi

Oon saman ikänen tytteli kun sää ja voin sanoo et mikään ei oo parempi ku et joku vanhempi mies ottaa rajusti. Ei nää oman ikäset parikymppiset pojat osaa mitään rajuista otteista puhumattakaan.
      Parasta seksiä oon saanut noin 30 vuotiailta. Eli reilun 10 vuoden ikäero on kyllä se paras

• Anonyymi

Saisko mitään yhteystietoja.
      Ottaisin sut rajusti.
      43 vee mies

• Hyväilisin ja suutelisin sua ympärikehoasi samalla riisuen sut vaatekerrallaan ja suudellen ...aina yhä alempaa ja alempaa …….laskisin sut vuoteelle levittäisin sun jalkasi ja suutelisin sun reisiesi sisäpintaa antaen sun kiimasi kasvaa ja kasvaa...kieleni uppoaisi sun pimppiin jossa ottaisin klitan hyväiltäväksi ja samalla sormettaisin sulle ekan orkun...…..sitten nostaisin sun jalkasi olkapäilleni ja alkaisin hitaasti naida ja nauttia sun tiukasta pimpistäsi ...välillä muuttaisimme asentoa takaa päin ja hyväilisin sun rintojasi …...lopuksi kun tuntuisi että olisi jo aika laskea eka lasti sun sisään nii kiihdyttäisin tahtia ja ottaisin sun hiuksista kiinni ja naisin sua takkaa päin ja antaisin sperman syöksyä sun sisään josta se alkaisi valua sun reisiäsi pitkin sun puhtaille lakanoillesi...…..jonkin ajan kuluttua uusisimme ja uutta keksien:)

• tuollaista 19v tiukkaa tavaraa pitäisi kielellä kostuetlla joka paikoista ja sen jälkeen nostaa vaikka keittiönpöydälle selläleen makaamaan ja alkaa ottamaan sinua pimppiin ja peppuun vuorotellen niin että saisit kunon orkut. tämän jälkeen voisimme ottaa uuden erän muissa asennoissa kun "löysät" on poistettu

• Olen 50v mies ja hyväkroppainen sekä varustuskin kelpo meisseli:)) 18v tyttökin tykkäsi siitä viimeviikolla ja sai sitä 3kertaa yössä ….

• Anonyymi

Ja aloittaja oli Timo,14vee...😆

• Anonyymi

Moikka, täällä olisi 34v mukava, rento ja itsevarma autoileva mies.

Ota yhteyttä, niin kerron mitä tekisin sulle telegrammilla https://t.me/JuhoKe

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe