Lavatanssit

Anonyymi

Hei
Kävin pitkästä aikaa juhannusaattona lavatansseissa tanssitaito ihan kohtalainen ja viihdyin.
Paljon ei haettu tanssimaan, en tunne tätä lavakulttuuria mutta naisten pitää ilmeisesti olla esillä, että pääsee tanssimaan. Tein huomion, että nuoria naisia haetaan ahkerasti, myös vanhat miehet hakivat ensin nuoria ja sitten vanhempia, jos ei enää ollut nuoria tarjolla. En ehkä hetkeen mene ainakaan tuolle lavalle tanssimaan, koska tanssihaluja oli mutta hakijoita ei. Tosi oli paljon pariskutia, jotka tanssivat vain keskenään. Paljon istui miehiä myös penkillä ja katseli toisten tanssimista eivätkä hakeneet ketään. Kertokaahan mihin kannattaa kesällä mennä tassimaan, en ole kronkeli ja naistenhaulla pyrin tasapuolisesti hakemaan mahdollisimman montaa miestä tanssimaa.

35

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu siitä missä asut. Etelä-Suomessa on Pavi, harvoin Oittaan Honkamaja, Puistokulma, Tanssihovi, Ruusulinna ja Someron Esakallio. On muitakin, mutta vieraampia.
      Tässä linkki maakunnittain: http://tanssi.net/fi/p/maakunnat.html
      Vähän sama kuin sinulla, ei hirveesti haeta, mutta riittävästi, johtuu ainakin siitä että käyn vain pari kertaa vuodessa, eikä ole tanssituttuja. Iso osa on ihan kavereita, halailevat tervehdykseksi ja ryntäävät keskenään tanssimaan. Tykkään kuunnella solistia, katsella tanssijoita, on jos minkälaista hiihtäjää ja hyppijää, toiset ottavat kuolemanvakavasti tanssin täydellisine kiemuroineen. Haen myös naistenhaulla pari kertaa. En myöskään ole kranttu, mutta likomärkäpaitaisia hikoilevia ja haisevia on pari-kolme joka kerta, heitä huomaamattomasti kartan. Hyvin viety valssi, humppa ja jenkka kruunaavat koko illan ja piristävät pitkään.

    • Anonyymi

      Täällähän on mielenkiintoisia naisia.

      Olispa kiva jutella.

      Naisseuraa kaivaava mies

    • Anonyymi

      Maaseudulta lähteneenä muistan juhannusheilat, lavatanssit, heinäladot, kesähäät, jne

    • Anonyymi

      Siihen ei ole mitään vastausta olemassa,kannattaa käydä eri paikoissa,porukka vaihtelee myöskin eri esiintyjien mukana.

    • Anonyymi

      Jenkkapirtillä on mahtavat sembalot eilen.

      • Anonyymi

        Taitaa Jussin juhlinta jatkua edelleen. - Nm. Aikamuoto hukassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Jussin juhlinta jatkua edelleen. - Nm. Aikamuoto hukassa

        Nii, nythän se vasta oikea juhannusyö :D Nastrovje !


      • Anonyymi

        Mutta sinä kerroit kuitenkin jo menneestä eli 1. juhannuspäivästä la 22.6. - Nm. Oli


      • Anonyymi

        älkää nyt viitsikö


      • Anonyymi

        "Viitsikö" mitä ? - Nm. Viitseliäs


    • Anonyymi

      Kuulin että ukkomiehet tanssittavat sormus sormessa, herättää kuulemma luottamusta ja tarkoittaa että etsii salasuhdetta, jossa ei tarvitse sitoutua mihinkään. Minua tanssitti useasti mies, jolla oli sormus. Tykkäsin tanssia kun itse olen parisuhteessa ja käyn kerran vuodessa naisporukalla lavatansseissa. Luulin että on ehkä jonkun makkaranmyyjän tai kahvilan myyjän puoliso. Sitten alkoi kysellä missä tapaan käydä ja esitteli itsensä. Siinä vaiheessa mietin, oisko ehkä leski. No, reilusti sanoin, että en käy vakituisesti tansseissa ja on vakisuhde ja olin huomannut että myös hän oli varattu. Vei minut vihaisena paikalleni ja lähti siitä paikasta koko tansseista pois. Hämmentyneenä kerroin naisystävilleni ja toinen heistä valaisi, mistä ehkä oli kyse. Onks muille tuttua?

      • Anonyymi

        Ja kortongit takataskussa :D
        "Tule tyttö kyytiin XD".


    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia kommentteja, osa totuuden mukaisia.
      Jos käy harvoin lavalla, silloin ei ole tuttuja paikalla. Olen tämän miehenä kokenut joillakin lavoilla. Pitää vain käydä usemmin, niin alkaa olemaan hakijoita.
      Tällaisia kesällä kävijöitä näkee usein. Jos huomaan että jotain ei haeta, niin käyn
      hakemassa hänet tanssiin. Monet kerrat olen saanut nauttia tanssin ilosta
      tuntemattoman kanssa.
      Paita kastuu väkisin kesällä. Nyt ymmrrän yhden hieno varaisen kommentin, jonka olen saanut paidastani. Pitää ottaa vaihtopaita mukaan seuraavalla kerralla.
      Ei tainnut olla sormus miehellä tanssi mielessä.
      Hyvää tanssi kesää kaikille toivottaa Potkiva Polle

    • Anonyymi

      Mikä estää aloittajaa hakemasta itse? Heittäydy hurjaksi ja etsi se nuorin ja komein, jonka haet ensimmäisenä ;-). Voit myös hakea sokkotreffiparia, mutta se saattaa tuoda ongelmaksi asti vonkaajia.
      Itse en ole käynyt vuosiin tanssimassa, kun oma ukko ei tanssi ja on hankalan mustis. Edes naisporukka esiliinana ei auta, kun haluaa vahtia koko ajan, mikä vie kyllä mielenkiinnon käydä edes missään. Mustasukkaisuus saattaa olla syy, miksi osa miehistä tanssii vaan oman puolison kanssa. Todella tyhmää, mutta aika yleistä.

      • Anonyymi

        Luojalle kiitos etten antanut mustiksen rajoittaa mitään menoja sitten lopulta, kun rajoittamisen tie oli kuljettu loppuun ja päätin lähteä liitoon. En kysynyt enkä pyytänyt lupaa, koska aikuinen ihminen ei tarvitse lupaa mihinkään eikä varsinkaan omaan elämäänsä. - Nm. Oppi meni perille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luojalle kiitos etten antanut mustiksen rajoittaa mitään menoja sitten lopulta, kun rajoittamisen tie oli kuljettu loppuun ja päätin lähteä liitoon. En kysynyt enkä pyytänyt lupaa, koska aikuinen ihminen ei tarvitse lupaa mihinkään eikä varsinkaan omaan elämäänsä. - Nm. Oppi meni perille

        Edelliseen viestiin. ...Heittäydy hurjaksi ja etsi se nuorin... Ei ne lähde näin vanhan kanssa. Hain viimeksi humpalle, mutta kieltäytyi, kohta haki jotain missin näköistä minua parikymmentä vuotta nuorempaa. En toki siitä loukkaantunut, niin se kuuluu ollakin, ikäiset ikäistensä kanssa, vaikka olikin vain yhdestä humpasta kysymys. En voisi kuvitellakaan mitään nuoria kumppania pongaavani.


      • Anonyymi

        Noin se varmasti pääsääntöisesti menee, mutta huomionarvoisin seikka aiheessa on se, että vika tai syy ei ole siinä iäkkäämmässä, joka rohkeasti pokkaa tai niiaa, vaan siinä nuoremmassa, jolta on jäänyt jotain tärkeää väliin omassa elämässään. - Nm. Erehdyin kerran


    • Anonyymi

      Morjens!
      Itse haen aina "vanhempia" naisia tanssimaan, He ovat ihanan pehmeitä ,
      ja iloisia tanssitettavia. Eivät ole lavalla esiintymässä vaan hakemassa
      tanssin riemua.
      Ei muuta kuin viikonloppuna kaikki tanssimaan, Vähintään Sinitaivaan
      tahdissa perjantaina.
      Terveisin tanssin iloa kaikille

      • Anonyymi

        Tänään kaksi vanhempaa naista lähtee päivätansseihin, ei olla pehmeitä, mutta jalat on joutuisat, joten toivottavasti haetaan. Ei sama paikka kun siellä ei ole Sinitaivasta, en muista kuka, joku vieraampi.


      • Anonyymi

        Miten tanssit meni,missäpäin olitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tanssit meni,missäpäin olitte.

        Someron Esakalliossa oltiin. Oikein rattoisaa. Minusta on mukava kun miehet juttelee kaikenlaista, tosin usein itse aloitan, siinä menee ajankohtaiset sun muut asiat. Pääsin jopa jenkalle, vautsi mikä meno. Miehillä oli niin kova vienti, että kun naistentanssilla menin hakemaan yhtä jo hyvissä ajoin ennen tanssin alkua, niin toinen nainen hyökkäsi: et vie mä oon sen varannut. Ja kun menin toista, niin tämä hyökkäsi pakoon, kun odotti jonkin merkittävämmän naisen hakua. En siitä sen kummemmin loukkaannu, en suinkaan kaipaa joka kipaleen tanssia. Vaikka olen ihan terve, niin oikea lonkka on seuraavana päivänä kipeä erilaisesta liikkeestä. Toki tervettä kipua, tanssiliike vain poikkeaa kävelystä, pyöräilystä ja saliliikkeistä.


      • Anonyymi

        Kiva,että oli kivaa.


    • Anonyymi

      Olen äimän käkenä (?). Pitkään on puhuttu ja paasattu, että lavat ovat kuolevaa kansanperinnettä ja nyt kerrottiin valtakunnann pääuutislähetyksessä, että lavakulttuuri kukoistaa ja puoli miljoonaa suomalaista käy tansseissa vuosittain. - Nm. Kasvatustalkoot(ko?)

      • Anonyymi

        Saman kuulin. Silloin tällöin lavalla käyvänä olen kyllä huomannut että väkeä on enemmän kuin muutama vuosi sitten. Ja meidän vanhojen lisäksi nuorten määrä on lisääntynyt. On niiden tanssia sitten mukava katsoa vaikkei itseä niin usein haettaisikaan. Kerrassaan hyvä harrastus esim. vaikka nettipelien ääressä istumiseen verrattuna.


      • Anonyymi

        Mielipiteeseesi on helppo yhtyä. - Nm. Tuli tanssattua silloin


    • Anonyymi

      Vieläkö löytyy niitä heinälatoja jostain päin Suomea - vai onko ne korvattu jollain muulla lavatanssiromantiikkaan liittyvällä tavalla?

      • Anonyymi

        En ihan ymmärrä mitä heinäladot ja lavatanssiromantiikka kuuluvat yhteen. Mutta totta tosiaan, onko heinälatoja vielä, vai onko heinien säilytys siirtynyt kokonaan "traktorinmuniin". En ole miesmuistiin ajanut E-Pohjanmaalla, jota latomereksi ennen kutsuttiin. Ovatkohan sieltäkin hävinnet. Eihän sellaista, mitä ei enää ole, huomaa.


      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele, että syntyvyys maassa laskee.


      • Anonyymi

        No miten "heinäladot ja lavatanssiromantiikka" sekä "syntyvyys" sitten liittyvät toisiinsa? - Nm. Tanssienko sikiävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten "heinäladot ja lavatanssiromantiikka" sekä "syntyvyys" sitten liittyvät toisiinsa? - Nm. Tanssienko sikiävät

        Jälki nainti jos ikä.


      • Anonyymi

        Oletpa aivan huikea verbaalinen lahjakkuus. - Nm. Sen voi sanoa vieläkin lyhyemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten "heinäladot ja lavatanssiromantiikka" sekä "syntyvyys" sitten liittyvät toisiinsa? - Nm. Tanssienko sikiävät

        Taidat uskoa joulupukkiinkin.


      • Anonyymi

        Juuu-u, tottakai. - Nm. Pukki kuin pukki


    • Anonyymi

      Kävin paljon lavatansseissa 20v molemmin puolin. Kesäisin oli ne lavat ja talvisin jokin urheiluseuran ylläpitämä tanssipaikka.

      Mies ei valssaa eikä humppaa, hidasta tanssii (tangoa siis). OLin valssaamatta jotai 15v! Työkaverin miehen kanssa sitten valssattiin ja humpattiinkin pitkästä aikaa. Lavoille en ole uskaltautunut eikä niissä ole tuttuja, jotka hakisi.

      Miehillä on kuulemma vaihtopaita t. parikin mukana autossa ja vaihtavat sitten, kun on märkä hiestä.

      Häissä tanssin valssia taasen pitkästä aikaa, kun morsiamen isä tanssitti puoli kylää. Jaloissa tuntui seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      Kaikestahan on vain kysymys päästä pukille! Lihan himo on se joka vetää tansseihin. Jopa mukamas uskossa olevienkin on nähty kalu kovana hinkuttavan vierasta naista, muka tanssimisesta kiinnostuneena. On toki mukava kalulla jyyssätä tanssikaverin häpykumpua ja siitä tietää, ja jos ei pane hanttiin, että pääsee pukille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe