Olen menossa ja ajamassa Helsingistä Inariin heinäkuun loppupuolella muutamaksi päiväksi. Olisiko joku menossa samaan suuntaan, poikkeamiakin suorimmalta reitiltä voi tehdä. Kellon kanssa ei ajeta kilpaa.
Olen 66v, omasta mielestäni asiallinen, mies, jne. Naisseura olisi ehkä mukavinta. Takaisinkin päin sitten pääsisi.
Hesasta Lappiin autolla heinäkuun lopussa
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Oot sie menos isolki autol sin Lappi. Meit ois tääl Kallios viien henge poruka jok menos Saariseläl viettä aikka. Oisko siul paikka meil porukal. Myö maksettas kyl bensa ja myö ei pyydä mittä muut ku iso paara jot mei poruka mahtu mukka kyyttii.
Lennä hyvä mies vaikka Kemiin, saat lipun halvalla kun ajoissa.
Autolla ajaminen turruttaa ja olet rättiväsynyt jo loman alussa. Kuka jaksaa tietä tuijottaa tuntisotalla? Liikenne on kesällä supertylsää ja tietöitä täynnä.
Vuokraa auto Kemistä jos haluat vielä väsyttää itseäsi loppumatkaan.
Junallakin pääsee helpommin. Auto on todella huono matkustusväline ja vaarallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502114- 67833
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11833Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut66805Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112775Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49719Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt40717vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47660