Nyt nuoret ja jo lapset masennetaan, kun hoetaan ilmastonmuutosta.
Kohta ei saa edes lihaa kasvava nuori syödä.
Koko ajan hoetaan, miten miljardit ihmiset lähtee liikkeelle ja valtaa meidänkin maamme ja heidät pitää ottaa vastaan ja elättää.
Jo nyt on syntyvyys laskenut radikaalisti, vain tulokkaat tekevät isoja lapsilaumoja.
Lasten kontolle laitetaan järkyttäviä paineita, mitä kannattaa edes yrittää, kun maailma on tuhoutumassa.
Suomalaisten elämän tämä nykyhallitus vetää tiukille, edes Saksassa ei hiiltä aiota kieltää.
Muu maailma saastuttaa surutta, meillä verotetaan kuoliaaksi kaikki elinkeinotkin, ruoka ja kaikki muukin kallistuu.
Mutta aina on varaa hakea lisää kuluttajia tänne lämpimistä maista, joissa on luonnonrikkauksia.
Suomen nuorten naisten ja miesten kohtelu ja kohtalo
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se siltä vaikuttaa. On meenyt överiksi.
Pienen Suomen osuutta esimerkiksi ilmatonmuutoksen torjunnassa korostetaan niin, että osa maan nuorisosta elää jo apatiassa.
Suomi on jo ilmastonmuutosasioissa Euroopan kärkimaita. Täällä on normit vedetty kireälle. Se tietysti näkyy monessa asiassa. Esimerkiksi ruoka on Suomessa Euroopan viidenneksi kalleinta.
Tämä normien kireys heijastaa käyttäytymistä myös muissa asioissa, esimerkiksi hygieniassa.
Minulla on sellainen käsitys, että varsinkin piireissä, joissa luonnonsuojelua korostetaan, mennään jo itsensäkin suojelussa niin pitkälle, että tuote heitetään heti roskiin, jos Parasta ennen - päiväys on vähänkin ylitetty.
Samalla ei huomata, että kyllä se maapallo siinäkin kuumenee, kun käyttökelpoisia tuotteita tuhotaan ja tehdään uusia tilalle. Mutta kun kaiken pitää olla parasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647