Minulla on 71x46x31 hamsterin duna riittääkö se syyrialaiselle hamsterille?
Syyrialaisen hamsterin häkin koko?
4
194
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä isompi sitä parempi. Ihan ok tuokin taitaa olla.
- Anonyymi
Hamsuyhdistyksen sivulla sanotaan näin "Vähimmäismittoina suositellaan kooltaan noin 0,32 neliömetrin kokoista (esim. 80 x 40 cm) häkkiä tai terraariota. Korkeus on vähintään 30 cm"
Luin että eläinsuojelulain mukainen minimi on 30x40x20 joten tuon pitäisi olla sopiva. 71x46x31 on aika hyvän kokoinen siis.
- Anonyymi
Suomen eläinsuojeluyhdistyksen, seyn, tiedotteessa sanotaan että minimi on 70 x 45 cm ja korkeus 30 cm, joten häkkisi on oikein sopiva.
Tuo 30x40x20 on kääpiöhamstereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513665Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1152631Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6032325Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar791872Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431698- 201668
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421612Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?961477- 281466