Pienet sukset??

ETiopoer

Mitä eroa on niillä pienillä suksilla ku niillä isoilla?Onko se erillainen laji ku normaali laskettelu?Voiko niitä pikkusuksia vuokrata laskettelu keskuksisita?

20

5625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu on

      Minisukset pitäis kieltää lailla.
      Suorastaa vaaralliset.
      Jos haluat nauttia laskettelusta turvallisesti, käytä ihmeessä oikeita suksia.

      • minä

        mitä sie selität!ei todellakaan kieltoon!niillä on kiva laskea...jos sinä et osaa niin voi voi..on niissä hyviäkin puolia.ja niillä laskua tarvii harjoitella.ei pahalla.


      • minarimake

        kukas ketää pakottaa niillä laskemaan.. laskekoon ne jotka osaavat.. oon laskenut minareilla ainaskin 5 vuotta, enkä ole kertaakaan loukannut itseäni pahasti.. vaikka olen hypännyt minareilla 10,5metrin matkan pystyssä..(oma kehu haisee);)


      • dfgdf
        minarimake kirjoitti:

        kukas ketää pakottaa niillä laskemaan.. laskekoon ne jotka osaavat.. oon laskenut minareilla ainaskin 5 vuotta, enkä ole kertaakaan loukannut itseäni pahasti.. vaikka olen hypännyt minareilla 10,5metrin matkan pystyssä..(oma kehu haisee);)

        itsekkin olen laskenut bleideil jo 6 vuotta ja on menty pokseista ja kaikeista jännistä jutuista


      • blade97

        Bladeja ei tosiaankaan pitäs kieltää,se on hauskaa vaikka vähän vaarallista jos innostuu niinku mä.
        Tosiaanki haluan nauttia laskettelusta,mutta en ehkä nii turvallisesta koska haluan siihen äksöniä! :D


      • blade97
        minä kirjoitti:

        mitä sie selität!ei todellakaan kieltoon!niillä on kiva laskea...jos sinä et osaa niin voi voi..on niissä hyviäkin puolia.ja niillä laskua tarvii harjoitella.ei pahalla.

        2ei kieltoon! minä5.3.2005 15:35 mitä sie selität!ei todellakaan kieltoon!niillä on kiva laskea...jos sinä et osaa niin voi voi..on niissä hyviäkin puolia.ja niillä laskua tarvii harjoitella.ei pahalla.
        Niil on tosiaanki kiva laskea varsinki ku kaipaa äksönii ja niillä laskua pitää harjoitella jos haluaa hallita sen laskun!! (=


      • blade97
        minarimake kirjoitti:

        kukas ketää pakottaa niillä laskemaan.. laskekoon ne jotka osaavat.. oon laskenut minareilla ainaskin 5 vuotta, enkä ole kertaakaan loukannut itseäni pahasti.. vaikka olen hypännyt minareilla 10,5metrin matkan pystyssä..(oma kehu haisee);)

        minarit ja bladet on kaks eri asiaa!


      • blade97
        blade97 kirjoitti:

        Bladeja ei tosiaankaan pitäs kieltää,se on hauskaa vaikka vähän vaarallista jos innostuu niinku mä.
        Tosiaanki haluan nauttia laskettelusta,mutta en ehkä nii turvallisesta koska haluan siihen äksöniä! :D

        jebaje:)ei bleidejä pitäs kieltää!mettäreiteil niil on mahtava laskia ja siihen tarvitaan vähän axönii...


      • blade97

        bleidejä ei pidä kieltää...lasken bleideillä ja siinä on yks huono puoli:siteet...mut niil on hauska laskee mettäreiteil ja hyppyreist,mutta voi niillä laskee myös tavallisteti:)laskettelussa tarvitaan äxönia eli pientä jännitysta,vauhtua ainakin 80km/h ja muutenkinkovaa laskemista....laskettelun ei pidä olla turvallista vaan hullua ja hauskaa t.bleidien ystävä/crary jeah!


    • minilaskettelija..

      moi.kysyit niistä lyhyistä suksista..niin ne on sellaset temppu sukset,millä voi mennä hyppyreistä ja tehä temppuja paremmin kuin isoilla (minun mielestä),ne ovat myös kevyemmät mielestäni..jos tykkää "kikkailla"..niitä voi vuokrata..ainakin luulisin niin koska moni tykkää niillä laskea.

      • Jaah

        Suosittelen Twin-tippejä.


    • ageli

      voin sanoa , että bleideillä(pikkusuksilla)
      on erittäin epämukavaa laske. ne ovat muutenkin suunnitellut temppuiluun eivtäkä laskemiseen.
      pitkillä temppusuksilla (twin tipeillä) on paljon mukavampi laskea ja tempuujen tekeminen helpompaa.
      tintipeillä voi myös laskea normaalia lasku toisin kuin bleideillä joilla se on erittäin vaikeaa.- sinuna unhtaisin bleidit ja käyttäisin twinejä.

      ps.bleidien käyttäjie elin ns.bleidareita haukutaan erittäin ryhtinaallisesti mäessä.

      • minisuksi hullu!

        Mitä vikaa bleideissä on?? Ei ne oo tehny kenellekkään pahaa! minusta on helpompi laskee bleideillä ku tavallisilla tai joillaki ihme temppu suksilla! pinilä kapeilla reiteillä on 100 kertaa helpompi laskee minareilla!! mutta kaikkihan eivät ymmärrä valitettavasti sitä... sry, mutta ei oo mun vika!


      • bladeilija
        minisuksi hullu! kirjoitti:

        Mitä vikaa bleideissä on?? Ei ne oo tehny kenellekkään pahaa! minusta on helpompi laskee bleideillä ku tavallisilla tai joillaki ihme temppu suksilla! pinilä kapeilla reiteillä on 100 kertaa helpompi laskee minareilla!! mutta kaikkihan eivät ymmärrä valitettavasti sitä... sry, mutta ei oo mun vika!

        Mulla on bladet/bleidit, ni haluisin tietää minkä nimiset ne ihan pienet sukset on, suurinpiirtein vähän monosta pidemmät (ei mitään muovisia pihapaskoja), kun oon kyllästyny bladeilla heittelee asteita ku alastulo on paska ainaki isommis boxeis, (tai sit en osaa kunnolla, isoilla suksilla alastulo menee hyvin) ni mitkä niitten nimet on?


      • blade97

        voin sanoa , että bleideillä(pikkusuksilla)
        on erittäin epämukavaa laske. ne ovat muutenkin suunnitellut temppuiluun eivtäkä laskemiseen.
        pitkillä temppusuksilla (twin tipeillä) on paljon mukavampi laskea ja tempuujen tekeminen helpompaa.
        tintipeillä voi myös laskea normaalia lasku toisin kuin bleideillä joilla se on erittäin vaikeaa.- sinuna unhtaisin bleidit ja käyttäisin twinejä.

        ps.bleidien käyttäjie elin ns.bleidareita haukutaan erittäin ryhtinaallisesti mäessä.
        Ite lasken bleideillä eikä oo haukuttaa kertaakaan ja ei taida olla kokemusta bleideistä koska niillä on helppo laskea jos sen taitaa tai sitte et vain osaa laskea pleideillä!!!


      • blade97
        minisuksi hullu! kirjoitti:

        Mitä vikaa bleideissä on?? Ei ne oo tehny kenellekkään pahaa! minusta on helpompi laskee bleideillä ku tavallisilla tai joillaki ihme temppu suksilla! pinilä kapeilla reiteillä on 100 kertaa helpompi laskee minareilla!! mutta kaikkihan eivät ymmärrä valitettavasti sitä... sry, mutta ei oo mun vika!

        niimpä!mitä vikaa bleideissä on?mahtavat sukset ne on!ei niillä oo tehty mitää toisille vaikka jotkut väittävät et niillä vedetään hyppyrit pskas ja sit hyppyreist ei voi enää laskee...lapsellista syrjimistä bleidejen ystäville:Dsiihen tarvitaan äxöniä esim.laskee mettäreiteil tai mukavista hyppyreist:)ite lasken bleideillä ja oon bleidijen ystävä...t.bleidejen ystävä/cratsy laskee bleideil :)


    • tietämätön äiti

      Osaisko joku "alan mies" kertoa paljonko kannattaa maksaa Atomic Race
      aero speed temppu suksista 90 cm.
      Ja minkä ikäselle tai kokoselle tuo pituus käy?
      Kiitäen tietämätön äiti

    • kannattaako ostaa

      oon itse ostamassa mini sukset oon kuullu niistä hyvää ja huonoo kannattaako ostaa (temppuilen suksilla en laske)

    • kannattaako ostaa

      niiiiiiiiiiiiiiiiii8ii

    • pojanpyllerö

      voiko twintippejä vuokrata. Olen menossa häkärinteille muutamaks päiväks eikä oo omia ja temppuilu kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe