Oletko joku näistä

Anonyymi

Pitäisikö meidän tehdä tälle tilanteelle jotain? Viettää yö yhdessä? Ei se meidän välejä pahentaisi, veisi varmaan vaan eteenpäin. Tai satuttaisiko sinua? Ratkaistaisiin kertaheitolla meidän puhumattomuuden ongelma, jos ei muuta.

33

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Syy????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy????

        Koska olet henkisesti väkivaltainen ja empatiakyvytön. Et ymmärrä tekojasi seurauksia. Sellaisen seura ei kiinnosta jos oma hyvinvointi on tärkeää. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet henkisesti väkivaltainen ja empatiakyvytön. Et ymmärrä tekojasi seurauksia. Sellaisen seura ei kiinnosta jos oma hyvinvointi on tärkeää. Sivusta.

        Kiitos, samoin. Olet kylmä kuin lahna. Vaikka kelpasi muutenkin kuin sivusta aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, samoin. Olet kylmä kuin lahna. Vaikka kelpasi muutenkin kuin sivusta aikoinaan.

        Mistä voit tietää, kuka kommentoi? Kauheeta muuten kun ajattelee että ihmiset muodostaa käsityksiä toisistaan palstakirjoitusten perusteella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voit tietää, kuka kommentoi? Kauheeta muuten kun ajattelee että ihmiset muodostaa käsityksiä toisistaan palstakirjoitusten perusteella..

        Aina tällaiset ylireakoinnit vie uskomusta vain huonompaan suuntaan. Provosoituminen ei hyvästä, omia tuntemuksia hyvä kyetä paremmin kontrolloimaan, eikä ottaa kaikkea henkilökohtaisesti, monestihan se voi olla jopa päinvastoin eli toinen provoo toista ja saa toisen siten näyttämään entistä huonommalta toisten silmissä.


    • Anonyymi

      Joo vietetään vaan jossain unissamme. Kuitenkaan mitään koskaan tapahdu.

      • Anonyymi

        Noinhan se menee. Vaik vois kyll selvittää ihan oikeesti jos on selvitettävää.


    • Anonyymi

      Kyllä vaan
      Hajoan kohta

    • Anonyymi

      Näistä kirjoittelijoista? Taidanpa olla. Miettinyt samaa. Se voisi toimia. Miksi satuttaisi? Haluan sinua ❤

    • Anonyymi

      Yö yhdessä vois aittaa paljonkin. Tai ihan ilta terassilla...0

      j.

      • Anonyymi

        Miksi aina haluat olla joko juovuksissa tai panemassa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina haluat olla joko juovuksissa tai panemassa??

        Voi sieltä terassilta lähteä selvänäkin. Ja yö yhdessä voi meinata vaikka palapelin kasaamista 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sieltä terassilta lähteä selvänäkin. Ja yö yhdessä voi meinata vaikka palapelin kasaamista 🤭

        En varmaan pystyisi keskittymään siihen palapeliin, jos olisit vieressäni.


    • Anonyymi

      Minkä kirjaimiselle tämä meni? Helppo tapa karsia enemmistö ja ei paljasta liikaa...

      • Anonyymi

        Å.

        ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Å.

        ....

        Åke kuittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Åke kuittaa

        Avaus on naiselta miehelle. Obs.


    • Anonyymi

      En taaskaan tiedä, keneltä kysytään. Outoa.
      En tiedä kysyjääkään. Jos olet joku nainen, jonka ulkonäkö on vähintäänkin siedettävä niin joo, vietetään vaan.. Tiedät mistä mut löydät.

    • Anonyymi

      Kaikki pitäis olla mahdollista jos vaan oikeenlainen selkeä ja riittävän tunnisteellinen viesti ilmestyy sen mahdollistamiseks.

    • Anonyymi

      Jonkun kanssa olisi ainakin tänä yönä tulta ja tappuraa, siis käyn nyt nukkumaan.

    • Anonyymi

      Vietetään vaan!! Minä nukun ja sinä voit sillä aikaa siivota ja rempata taloa. Aamulla kun herään niin voimme sitten ratkaista tuota puhumattomuuden ongelmaa vaikka kahvipöydässä ennenkuin lähdet kotiisi nukkumaan.

      • Anonyymi

        Oi voi! Meillä olisi varmaan niinpäin, että minä siivoisin ja remppaisin yön ja mies kävisi säntillisesti tottumaansa aikaan nukkumaan 😍 sivusta (ei ap)


    • Anonyymi

      Ei ne varatut ainakaan aloituksia kirjoittele. Ei sen paremmin ole yökylässä.

    • Anonyymi

      Kyllä se sattuttaisi jos sen jälkeen jättäisit mut kuin nallin kalliolle. Minä tahdon enemmän <3

    • Ihan kannatettava idea:) Tuplaviltti niin lie ainoa kiista tulisi jos omisit sen kuten sinulla on tapana.

      • Anonyymi

        Mullapa ei ole tuplapeittoja! Joudut tulee saman peiton alle halutessasi.... T, pD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mullapa ei ole tuplapeittoja! Joudut tulee saman peiton alle halutessasi.... T, pD

        Eikös tuo ole aika minmalistista jos yhdellä pikkupeitolla pitäs pärjätä? :)


    • Anonyymi

      Saat enemmän, luulis olevan jo selvää en tarvi vain pil tai per haluan sut kokonaan nainen 🤭

    • Anonyymi

      Suoraan sanoen, vaikka olenkin nainen, olisin valmis kokemaan tuon hänen kanssa. Kaikesta monimutkaisuudesta ja kilteydestäni huolimatta. Luulen, että fyysinen kieli puhuisi niin selvästi, että kummankaan ei enää tarvitsisi elää epävarmuudessa. Tiedän ettei se olisi p_nemista tai n_ssimista, vaan rakastelua vahvalla läsnäololla. Sen jälkeen tietäisimme.♥️

      • Anonyymi

        No hitto. Koska toimeksi?


      • Anonyymi

        Kenelle menee?


      • Anonyymi

        Puhumattomuuden ongelma parannetaankin panolla, ei kun anteeks rakastelulla. Ja aloittajalta löytyy kyllä samanlainen värkki jalkojenvälistä kuin tällä vastaajalla.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe