On aikomukdena hankkia Zafira 1.8. Mitä eroja on Elegance tai Comfortilla. Ja onko jotain muuta mitä pitäisi katsoa. Ja millaisia kokemuksia teillä on zafirasta. Mikä safirassa on se jakohihnan vaihtoväli.
Kiitos paljon vastauksista.
T: Jani
Ostamassa
3
914
Vastaukset
- sasasasakakakakakaka
Elessä on: ilmastointi, ajotietokone, vaknopsäädin,aluvanteet,tumtakikkunat,kromikehysjäähdsäleikössä,sähkikkunattak.
kannattaa kattoo että takimmaiset penkit on paikoillaan. aika yleistä että ne repii ne siellä liikkeessä pois kun ne ei tykkää niistä kun se systeemi on niin ylivoimainen. - zafirasta
Osta ilmastoinnilla varustettu malli, ilman ilmastointia auto on kesällä kuuma jo kun ulkoilma ylittää 20 koska lämmityslaite pukkaa sisään puolilämmintä vaikka se on äärikylmällä. On kuulemma ominaisuus, ei vika. Luotettava ja erittäin hyvä käyttöauto (120 tkm kokemuksella), pientä korjattavaa voi tulla eteen etupään nivelissä ja laakereissa, mutta niitäpä ei juuri koeajossa huomaa.
- Jani
Paljon kiitoksia vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838