sunkaa kunteilee vai, oliks se kutsu mulle? ;)
Jahas että pitäskö tulla
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, huomenna.
- Anonyymi
Pitäis sopia henk.koht niin tietäisin olla kaupungissa. Muutoin en varmaan huomenna siellä ole. Olen kesälomalla ja vietän sitä osittain toisessa paikkaa.
- Anonyymi
Onko sitä lähdetty sitten maalle?
- Anonyymi
Tavallaan, vaikka kyllä tää ihan kaupunki nykyään jo on.
Oli, koko viikko poislukien työaika olis sulle, jos sä tahdot niin :)
- Anonyymi
Kaljalle tai kahville joku ilta?
- Anonyymi
Mikä ettei. Pistä suoraan viestiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ettei. Pistä suoraan viestiä :)
Kylläpäs yllättyisit ;)
- Anonyymi
No Kyllä ;)
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "kunteilee"?
- Anonyymi
EI ole pelkkää kuuntelua, siellä harjoitellaan itsekin. JA älä tule. Se lähettämäni viesti koskien kurssia oli tarkoitettu vain tiedonannoiksi niille, joille sen osoitin. EI SINULLE STALKKERI. Oletko niin sekaisin, että luulet henkilökohtaisia viestejä ja tapahtumia ajankohtineen sinulle osoitetuiksi.
Toivon, että pysyt minusta jatkossa hyvin kaukana. - Anonyymi
Olisihan se kauheeta mennä johki salille miehen kanssa. Sitte se tuijottaisi siellä vain kyykkäjänaisia, eikä huomaisi minua ollenkaan. Lopulta lähtisin tylsistyneenä kotiin, eikä mies huomaisi edes poistuneeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805