Heippa!
Hain Jyväskylän yliopistoon terveystieteiden maisteriksi. Millaisia AMK todistuksia teillä muilla on? Minulla jäi harmittavasti juuri hiukan alle täyden 30 pisteen, eli mulla siis 4,20 ka.
AMK todistuksen ka terveystieteisiin haettassa
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla rimaa hipoen 30 pistettä. 4,28 on keskiarvo.
- Anonyymi
Ka n. 4. Saapa nähdä tuleeko tulokset vasta pe? Miten koitte pääsykokeen? Vaikea vs helppo? Mielestäni ennakkomateriaalin kysymykset helppoja mutta paineeensietokykyä testattiin selvästi kun oli 2 enkku tutkimusta...aika paljon meni itsellä arvaamiseksi.
- Anonyymi
Joo, mun mielestä ennakkomateriaalin kysymykset ok, muutama tyhmä virhe tuli. Ja se enkku....en osaa yhtään sanoa miten meni, joihinkin vastasin ihan hatusta. Viime vuonna tuli päivää ennen tulokset. Niin ja mulla kanssa tokarista 24 pistettä ka ollessa 4,12 :)
- Anonyymi
vastaukset tulleet!
- Anonyymi
Miten meni? Minä en päässyt, mutta odotettavissa olikin.
- Anonyymi
Minä en myöskään, ei yllättänyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089