Mies, jaksatko

Anonyymi

nostaa ikäväsi kohteen syliisi ja kantaa häntä 10 minuutin ajan tänä päivänä 24.6.2019?

Tiedätkö mikä tänä päivänä on hänen ruumiinrakenne?

25

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajansa se on tämänkin kyvyillä :D

    • Anonyymi

      Jaksan 😊

    • Anonyymi

      Ei se tämmöstä tonnikeijuu saa kannettuu. Enkä saa aikaiseksi edes painoa pudotettua. En pääse herkuista eroon.

      • Anonyymi

        Sinä syntinen ;)


      • Anonyymi

        Niin painan 155kg en mahdu kohta ovestakaan. :(


    • Anonyymi

      Kevyesti. Jos syliini saisin niin en laskisi ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kävelköön itse. Jaksaisin varmaan vähän matkaa, koska hän on aika hentorakenteinen.

    • Anonyymi

      En ole mies eli en jaksa. Jaksan kantaa korkeintaan lasta, tuskin jaksaisin kantaa toista naista, eikä minun mielestäni tarvitsekaan.
      Uskon, että miehet jaksavat kantaa minua. :)

    • Anonyymi

      Kait se sisulla menisi. Voisi kyllä suoni pullottaa otsalla. Oliko se nyt perseestä vai mistä lähtenyt se pari kiloa?

    • Anonyymi

      88kg jaksan kun sen painoista kiveä harrastuksena pihalla kannan 50-100m kerrallaan. Kelloa en ole katsonut. Harrastus ei katso aikaa :)

      • Anonyymi

        Hah hah olipas kivasti kirjoitettu. 🤭


      • Anonyymi

        Minä en vaatisi noin paljon minuuttikin piisaisi tai sen verran kun jaksaa kantaa. Olen tuo klo:1:28.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah olipas kivasti kirjoitettu. 🤭

        Kiva jos ilahdutti tosielämä. Yleensä kun kerron vitsin, kaikki vakavoituvat. Sitten kun kerron itsestäni jonkin arkielämän asian.... kaikkia naurattaa , tyyliin... "hauska mies, varsinainen koomikko".


      • Anonyymi

        Harjotteletko jotain suomen vahvin kisaa varten vai miksi sellainen harrastus? ☺️


      • Anonyymi

        Treeniä eukonkantokisoihin?


      • Anonyymi

        Ootko joskus sellaisissa ollut? Jos minä joituisin pää alaspäin roikkumaan jonkun selän päällä niin tulisi huono olo ja voisi ruveta huimaamaan. Olisiko reppuselässä parempi vaihtoehto mutta silloin kyllä kantaja kaatuisi varmaan selälleen. 🤭


      • Anonyymi

        Parempi onkin ettei liian raskaita kantamuksia nostele selkähän siinä vaan menee. ☺️🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harjotteletko jotain suomen vahvin kisaa varten vai miksi sellainen harrastus? ☺️

        Enhän mä sellaisiin. Mä olen ihan ruikuli kun muutama kilo vähemmän kuin se kivi. Pitäähän sitä ihmisellä harrastus olla. Kun liikuntavermeet saattaa joskus olla hukassakin, vaikka sukat niin se kivi kyllä löytyy aina jostain.
        Eihän se tietysti ihan maksimipaino ole mikä maasta nousee. Terävät kulmat painuu ja jattää käsivarsiin ikävät jäljet, mutta häviävät myös äkkiä. Siinä mielessä pyöreä naisen peppu miellyttävämpi.


    • Anonyymi

      Lässytät liikaa. Ei sinusta ole kannettavaksi, heitän kuin keppiä.

    • Anonyymi

      Kynnyksen yli jaksaisin , toista oli nuorena yhdellä kärellä kannoin :-*

    • Anonyymi

      Kantoliinatkin on keksitty, isompia tapauksia varten. Pelkkiä tekosyitä taas.

    • Anonyymi

      Makuulla ollessa jaksan nostaa suorille käsille, jos on n.60 kg painoinen, selkäongelmat toisinaan voivat tehdä nostoista haastavempia. Painavemmat voivat jäädä puolitiehen ja kevyempiä voi yrittää toistojen kera? Ei väliä otteen leveydellä? Olenko riittävän vahva?

    • Anonyymi

      Jos saa apuvälineitä käyttää ja miksei saisi. Trukilla onnistuu hänen nostelu ja siirtely paikasta toiseen pidempiäkin matkoja.

      • Anonyymi

        Tosi romanttista. Torninosturilla muija laverille.


    • Anonyymi

      jaksan,jos autaa käsilä,,upsista,,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe