Minä en muuttais edes

kenenkään kateellisen takia mihinkään. Menkää hoitoon se on oikea paikka teille. Ai niin ei mulla olis varaakaan mihinkään muuttaa, voi voi.
1671
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Kannattaa muuttaa ja hankkia työpaikka. Jokainenhan on oman onnensa seppä eli ei kannata jäädä aikamiespojaksi.

Äänestä

Joo kannattaa maksattaa ne täysikäsenä vielä vanhemmillaan, vain täys idiootti tekee niin ! Sehän taas ei ole oman onnensa seppä lainkaan !

Äänestä

Menisit töihin, niin olisi varaa muuttaa.

1Äänestä

Muuta itse luottotiedottomana mihinkään, et saa sasuntookaan, kiäh kiäh kiäh buaaah.

Äänestä
  • Kandee mennä töihin ja maksaa velat.

1Äänestä

Joo ei noi luottotiedottomuudet ainakaan ole sitten kun oma vika jos oli tyhmä. Saatika sekään jos vielä tekee niinkun joku muu sanoo koska sillonkin oli tyhmä.

Äänestä

Et saa luottotiedottomana töitäkään , kiäh kiäh kiäh buaaah.

Äänestä
  • Kannattaa maksaa omat velkansa.

Äänestä

Kannattaa ottaa lainaa jos ei pysty maksaa, buaaaaaah.

Äänestä
  • Niinpä! Silloin saa juhlia rahoilla, joita ei joudu maksamaan takaisin!

Äänestä

Vielä 1800-luvulla Suomessa eli niin köyhiä ihmisiä, että he asuivat maakuopissa.

Äänestä
  • Ja nekin vätykset loisivat jonkun toisen maalla ja varastelivat perunoita kellareista.

Aina on riittänyt niitä, joille ei työnteko ja palkan saaminen maita.

Äänestä

• Paikkakunnan omistaja äänessä. Et sinä mitään paikkakuntaa kylläkään omista.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Paikkakunnan omistaja äänessä. Et sinä mitään paikkakuntaa kylläkään omista.

Mitä minä paikkakunnalla tekisin, ei sitä kukaan ostaisi, ja paikkakunnat tarjoavat kohtuuttoman heikon tuoton pääomalle, kiitos kaltaistesi siivellä eläjien. No, Kauniainen sentään poikkeus.

Äänestä

• Kirkkonummi on kova paikka.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

kenenkään kateellisen takia mihinkään. Menkää hoitoon se on oikea paikka teille. Ai niin ei mulla olis varaakaan mihinkään muuttaa, voi voi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu