kenenkään kateellisen takia mihinkään. Menkää hoitoon se on oikea paikka teille. Ai niin ei mulla olis varaakaan mihinkään muuttaa, voi voi.
Minä en muuttais edes
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
Sallitaan niitten huijata itseään ( https://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/10-tapaa-huijata-itsensä-säästämään/ar-BBSJqW8?li=BBr5KbI) ihka omassa vapaudessaan ja rauhassaan. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/57-maata-jotka-eivät-kansainvälisen-järjestön-mukaan-ole-vapaita/ss-AAD6L3Z?li=BBr5KbI
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa ja hankkia työpaikka. Jokainenhan on oman onnensa seppä eli ei kannata jäädä aikamiespojaksi.
- Anonyymi
Joo kannattaa maksattaa ne täysikäsenä vielä vanhemmillaan, vain täys idiootti tekee niin ! Sehän taas ei ole oman onnensa seppä lainkaan !
- Anonyymi
Menisit töihin, niin olisi varaa muuttaa.
- Anonyymi
Muuta itse luottotiedottomana mihinkään, et saa sasuntookaan, kiäh kiäh kiäh buaaah.
- Anonyymi
Kandee mennä töihin ja maksaa velat.
- Anonyymi
Joo ei noi luottotiedottomuudet ainakaan ole sitten kun oma vika jos oli tyhmä. Saatika sekään jos vielä tekee niinkun joku muu sanoo koska sillonkin oli tyhmä.
- Anonyymi
Et saa luottotiedottomana töitäkään , kiäh kiäh kiäh buaaah.
- Anonyymi
Kannattaa maksaa omat velkansa.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa lainaa jos ei pysty maksaa, buaaaaaah.
- Anonyymi
Niinpä! Silloin saa juhlia rahoilla, joita ei joudu maksamaan takaisin!
- Anonyymi
Vielä 1800-luvulla Suomessa eli niin köyhiä ihmisiä, että he asuivat maakuopissa.
Ja nekin vätykset loisivat jonkun toisen maalla ja varastelivat perunoita kellareista.
Aina on riittänyt niitä, joille ei työnteko ja palkan saaminen maita.- Anonyymi
Paikkakunnan omistaja äänessä. Et sinä mitään paikkakuntaa kylläkään omista.
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunnan omistaja äänessä. Et sinä mitään paikkakuntaa kylläkään omista.
Mitä minä paikkakunnalla tekisin, ei sitä kukaan ostaisi, ja paikkakunnat tarjoavat kohtuuttoman heikon tuoton pääomalle, kiitos kaltaistesi siivellä eläjien. No, Kauniainen sentään poikkeus.
- Anonyymi
Kirkkonummi on kova paikka.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442