kenenkään kateellisen takia mihinkään. Menkää hoitoon se on oikea paikka teille. Ai niin ei mulla olis varaakaan mihinkään muuttaa, voi voi.
Minä en muuttais edes
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sallitaan niitten huijata itseään ( https://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/10-tapaa-huijata-itsensä-säästämään/ar-BBSJqW8?li=BBr5KbI) ihka omassa vapaudessaan ja rauhassaan. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/57-maata-jotka-eivät-kansainvälisen-järjestön-mukaan-ole-vapaita/ss-AAD6L3Z?li=BBr5KbI
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa ja hankkia työpaikka. Jokainenhan on oman onnensa seppä eli ei kannata jäädä aikamiespojaksi.
- Anonyymi
Joo kannattaa maksattaa ne täysikäsenä vielä vanhemmillaan, vain täys idiootti tekee niin ! Sehän taas ei ole oman onnensa seppä lainkaan !
- Anonyymi
Menisit töihin, niin olisi varaa muuttaa.
- Anonyymi
Muuta itse luottotiedottomana mihinkään, et saa sasuntookaan, kiäh kiäh kiäh buaaah.
- Anonyymi
Kandee mennä töihin ja maksaa velat.
- Anonyymi
Joo ei noi luottotiedottomuudet ainakaan ole sitten kun oma vika jos oli tyhmä. Saatika sekään jos vielä tekee niinkun joku muu sanoo koska sillonkin oli tyhmä.
- Anonyymi
Et saa luottotiedottomana töitäkään , kiäh kiäh kiäh buaaah.
- Anonyymi
Kannattaa maksaa omat velkansa.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa lainaa jos ei pysty maksaa, buaaaaaah.
- Anonyymi
Niinpä! Silloin saa juhlia rahoilla, joita ei joudu maksamaan takaisin!
- Anonyymi
Vielä 1800-luvulla Suomessa eli niin köyhiä ihmisiä, että he asuivat maakuopissa.
Ja nekin vätykset loisivat jonkun toisen maalla ja varastelivat perunoita kellareista.
Aina on riittänyt niitä, joille ei työnteko ja palkan saaminen maita.- Anonyymi
Paikkakunnan omistaja äänessä. Et sinä mitään paikkakuntaa kylläkään omista.
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunnan omistaja äänessä. Et sinä mitään paikkakuntaa kylläkään omista.
Mitä minä paikkakunnalla tekisin, ei sitä kukaan ostaisi, ja paikkakunnat tarjoavat kohtuuttoman heikon tuoton pääomalle, kiitos kaltaistesi siivellä eläjien. No, Kauniainen sentään poikkeus.
- Anonyymi
Kirkkonummi on kova paikka.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842