MyHeritage-testipaketti katosi

Tilasin MyHeritage DNA-testipaketit miehelleni ja itselleni. Paketit eivät koskaan tulleet perille. Kuljetusyhtiö ilmoitti heidän rahtinsa ryöstetyksi. Miten saan rahani takaisin, kun MyHeritagesta en saa mitään vastausta? Osaako kukaan auttaa?

6

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono trolli.
      Laittavat kyllä uuden testipaketin pyydettäessä.

• Anonyymi

Heiltä vaan ei saa suomen kielistä palvelua mistään ja sähköpostiosoitetta ei heille löydy.

• Anonyymi

EI ole mitään järkeä tilata muualta kuin Ancestryltä,. Ihan vähän kalliimpi mutta tuloksen voi ladata muualle ja saa moninkertaisesti tuloksia.

• Kun aikansa yrittää puhelimessa, joku voi lopulta vastata englanniksi. Vastaajassa on englantia. https://www.myheritage.fi/contact-myheritage Ota valmiiksi esille tilaustietosi, päivämäärä sekä mahdollinen ao firmalta jo saamasi "tilisi"numero (ei tarkoita pankkitiliä). Noitten näyteputkiloitten hinta on alle euron, ainakin FTDNA lähettää ilman muuta uudet. Vasta labratutkimukset maksavat.
      sähköposti [email protected] mutten tiedä, lukevatko tätä postia
      Soittavat kyllä kovasti, kun haluavat myydä tuotteitaan ja saada luottokorttitietosi,....

• Asia on kunnossa. Hoitavat uudet testit kadonneiden tilalle.

• Kyllä minulla on toiminut vaikka tein virheen sekin tuli korjattua, lähetin ilman si koodinumeroa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      28
      8195
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3630
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      67
      3430
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      604
      3114
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2918
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2618
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2504
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1983
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1534
    Aihe