Vaappujen lakkaus

Anonyymi

Hei. Olen alkamassa valmistamaan vaappuja ja ajattelin käyttää vaappujen lakkauksessa LV 1 uistinlakkaa. En ole ennen vaappuja tehnyt joten kysyisin ihan vain mielenkiinnosta että kuinka kauan kyseinen lakka kestää kuivua. Ja onko järkevämpää levittää lakkaa pensselillä uistimeen vai kannattaako vain kastaa koko uistin lakkapurkissa

1

<50

Vastaukset

• Kastamalla että lankojen juuret tukkeentuu. Itse käytän cap lakkaa ja pidän parhaana. Pohjalakka valkoinen ja pintaan kirkasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    83
    3354
  2. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    85
    2934
  3. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    59
    794
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    17
    674
  5. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    34
    586