Koti sen on tämäkin, yleisin mielipide osake talossa on että, kaikki on niin hyvin, mitään ongelmia ei ole talossa. Ihana koti jossa on vaikea hengittää, keuhkoja kirvelee, silmät kutisee, punoittaa ja aamuisin on hiekkamaista rähmää silmissä. Päänahka kutisee, aivastuttaa ja ääni menee jos on vaikka päivänkin sisällä. Ihoakin välillä kirvelee ja jopa ilmestyy punaisia ympyröitä jotka ikäikuin ovat syöpyneet ihoon, niiden paraneminen kestää useita viikkoja. Tässä ihmisessä esiintyviä oireita. Mutta sitten itse asunto, kerta kaikkiaan ihan mieli lepää tässä kun vaikka siivoat kuinka mikään ei näytä siltä että mitään olisi tehty. Erillaiset pinnat sekä myös vaatteet ovat ikäänkuin jonkun tahman peitossa, aivan kuin sokeriset. Lattiat ovat kiiltävät ja tahmeat. Asiat rasvaisia, jonkun harmaan kalvon peitossa. Materiaalit esim. elintarvikeläpinäkyvä muovirasia muuttuu huoneilmassa sinertäväksi. Korkki, puu, nahka, metalli, muovi kaikki läikkityneet, muuttaneet väriä. Tämä asunto on ihme suuri ihme eikö vaan.?
Miten asua
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakantervan peitossa kaikki. Mistähän voisi johtua ;-D
- Anonyymi
no hauskaa... : D Juuri kannettiin hissiin hyvän kokoista ilmanpuhdistin konetta. ihan oli henkilö joka voisi tehdä ongelmalle jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849