Jäin varasijalle 1. Porin kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen maisteriohjelmaan. En usko sen olevan kovin suosittu, mutta mitä luulette onko minulla mahdollisuuksia päästä sisään tuolla varasijalla?
Varasija 1.
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä luulen. Aivan varmasti jollakin on tuo toisena tai vaikka kolmantena vaihtoehtona, ja ottaa ylemmän paikan vastaan ja tuo vapautuu. Tsemppiä hurjasti, ei ole varmaan kiva odotella.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Täytyy nyt vain toivoa että joku 15 hyväksytystä peruuttaisi. :)
- Anonyymi
Itse jäin varasijalle 3. Laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Harmittaa ihan älyttömästi.. uskon että kaikki hakijat ovat jo ottaneet paikan vastaan :/ Masentaa!
- Anonyymi
Millä tutkinnolla ja arvosanoilla hait?
- Anonyymi
Tradenomitutkinto! Oppari 4 ja ka vähän päälle 4. :) Nyt oma varasijani noussut sijalle 2. Turhauttavaa !
- Anonyymi
Varasija 3. on kyllä niin lähellä. Kannattaa kuitenkin vielä pysytellä optimistisena,kaikista kouluista ei ole vielä edes tulokset tulleet :)
Olen kerran aikaisemmin jäänyt varasijalle 4. ja sieltä noustiin varasijalle 1. Koulupaikkaa ei auennut tuolloinkaan, vaikka harmittavan lähelle pääsin.- Anonyymi
Kiitos tsempeistä! Toivotaan parasta :) Nyt ilmeisesti kaikista kouluista tulokset tulleet! Varasija liikkunut yhdellä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648