Haluatko sinä minusta jotain?

Anonyymi

Minkä puolen tahtoisit?

49

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken. Vähempi ei riitä.

      • Anonyymi

        Minäkin tahtoisin samoin.


    • Anonyymi

      riippuu ihan siitä kuka mahdat olla??

      • Anonyymi

        Tietenkin kaikki riippuu siitä. Itsestäänselvyys. Voin selittää sinulle kyllä, että täällä kirjoitetaan myös ja lähinnä anonyymisti, vaikka se tapahtuisi nimimerkilläkin, joten on pelkkää idiotismia kerrata tämä asia joka ketjussa. Fiksummat ohittaa tuon ilmeisen ja kirjoittaa kaivattuaan ajatellen, vaikka tietää, ettei hän, eikä itse voi millään tietää. Sitten on ne, joiden tehtävä on haukkua ja säätää joka ketjuun omat terveisensä siitä, miten typerää on vastata jollekin, jota ei tiedä ja miten kaikilla on oikeus täällä kirjoittaa jne. peruskauraa. Näin tämä toimii. Ja kyllä, sinulla on oikeus huomauttaa tuosta tosiasiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin kaikki riippuu siitä. Itsestäänselvyys. Voin selittää sinulle kyllä, että täällä kirjoitetaan myös ja lähinnä anonyymisti, vaikka se tapahtuisi nimimerkilläkin, joten on pelkkää idiotismia kerrata tämä asia joka ketjussa. Fiksummat ohittaa tuon ilmeisen ja kirjoittaa kaivattuaan ajatellen, vaikka tietää, ettei hän, eikä itse voi millään tietää. Sitten on ne, joiden tehtävä on haukkua ja säätää joka ketjuun omat terveisensä siitä, miten typerää on vastata jollekin, jota ei tiedä ja miten kaikilla on oikeus täällä kirjoittaa jne. peruskauraa. Näin tämä toimii. Ja kyllä, sinulla on oikeus huomauttaa tuosta tosiasiasta.

        No noinhan te tosiaan teette, mutta fiksuudesta voi olla montaa mieltä.
        Sanot "näin tämä toimii" NOKUN se tai tämä ja tuo ei juurikaan toimi jos täällä vain elää höttöä unelmaansa. Onhan sinulla toki oikeus elää harhassa ja toivotella hyvää yötä jollekin täysin tuntemattomalle jormalle... mutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noinhan te tosiaan teette, mutta fiksuudesta voi olla montaa mieltä.
        Sanot "näin tämä toimii" NOKUN se tai tämä ja tuo ei juurikaan toimi jos täällä vain elää höttöä unelmaansa. Onhan sinulla toki oikeus elää harhassa ja toivotella hyvää yötä jollekin täysin tuntemattomalle jormalle... mutta

        Niin, mutta vastaisitko itse kattavasti täällä siihen, kuka olet? Enpä usko, joten pelkkää retorista hölynpölyä on sinunkin toteamuksesi ja lisäksi myös selityksesi. Hymiö.


    • Anonyymi

      Ihan kaikki. Mitään en poistaisi, usko pois.

      • Anonyymi

        Kaikkine karvoineen. Hymiö.


    • Anonyymi

      Minun täytyy tunnustaa, että piristän itseäni haaveilemalla eli haluan vain sen puolen hänestä. Ei se oikein ole ja yritän löytää jonkin muun tavan.

      • Anonyymi

        Haaveilusta mitään haittaakaan...


    • Anonyymi

      Kiltimmän hänet.

      • Anonyymi

        Ymmärrän, millainen se tuhma puoli on tai miten näet sen vaikuttavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, millainen se tuhma puoli on tai miten näet sen vaikuttavan?

        Se oli käsittämätöntä , tahallista ilkeyttä, halventamista ja loukkaamista.
        Vaikutuksen tiedät itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli käsittämätöntä , tahallista ilkeyttä, halventamista ja loukkaamista.
        Vaikutuksen tiedät itsekin.

        Ehkä se oli testi, halusin tietää, miten reagoi. Ilkeää se oli, mutta ei laskelmallisen pahaa, vaikka siltä ehkä vaikutti. Vilpittömästi tiedän kuitenkin, että ihastuin. Anteeksi pyysin. Mitä muuta enää voin. En ole vailla mitään, vaikka tahtoisinkin yhteyden säilyttää. Toinen asia on viesti, en voi avata sellaista, josta asia ei käy selväksi viestikentästä. Muuten olisin vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli testi, halusin tietää, miten reagoi. Ilkeää se oli, mutta ei laskelmallisen pahaa, vaikka siltä ehkä vaikutti. Vilpittömästi tiedän kuitenkin, että ihastuin. Anteeksi pyysin. Mitä muuta enää voin. En ole vailla mitään, vaikka tahtoisinkin yhteyden säilyttää. Toinen asia on viesti, en voi avata sellaista, josta asia ei käy selväksi viestikentästä. Muuten olisin vastannut.

        ? ? ? Mitä tekemistä testailuillasi on edellisen kanssa ? ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? ? ? Mitä tekemistä testailuillasi on edellisen kanssa ? ? ?

        Se on kokemus kokemusten joukossa. Mitä muuta haluat tietää? Paljon on päässä kysymysmerkkejä sinulla; täysin tietämätön kaikesta ilmeisimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kokemus kokemusten joukossa. Mitä muuta haluat tietää? Paljon on päässä kysymysmerkkejä sinulla; täysin tietämätön kaikesta ilmeisimmin.

        Nyt et kyllä näyttänyt ymmärtävän itse, hänhän kysyi miten kommenttisi liittyi tähän . . se oli käsittämätöntä . . ja siihenhän se ei liity mitenkään koska et edes tiedä kirjoittajaa. Ei hän ole yhtään sen tietämättömämpi kuin sinäkään täällä joka tähän aikaan aamusta tunnet tarvetta ilkeillä pelkän ilkeilyn vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et kyllä näyttänyt ymmärtävän itse, hänhän kysyi miten kommenttisi liittyi tähän . . se oli käsittämätöntä . . ja siihenhän se ei liity mitenkään koska et edes tiedä kirjoittajaa. Ei hän ole yhtään sen tietämättömämpi kuin sinäkään täällä joka tähän aikaan aamusta tunnet tarvetta ilkeillä pelkän ilkeilyn vuoksi.

        Ja minä vastasin, lue ketju. Sinullekin löytyy paikkasi täällä, selkeesti.


      • Anonyymi

        ”Säätää joka ketjuun omat terveisensä siitä, miten typerää on vastata jollekin, jota ei tiedä ja miten kaikilla on oikeus täällä kirjoittaa jne. peruskauraa.”
        Mitä mä sanoin, sieltähän se tuli 👌


    • Anonyymi

      Saako valita vasn osan, jos ei koko pakettia halua? Loistavaa asiakaspalvelua.

      • Anonyymi

        Ehkäpä... se riippuu, mikä puoli sinun kanssasi kulloinkin on, en itse tiedä.


    • Anonyymi

      Koko pakkauksen hyvine ja huonoine puolineen :)

      • Anonyymi

        Parasta on jos tietää jo vähän niistä ja silti valitsee koko pakkauksen. Hymiö.


      • Anonyymi

        Niin kyllä. Miksi kirjoitat hymyön, oot hassu ;)


    • Anonyymi

      Voideltu puoli päällepäin, kiitos. Ja siihen siivu meetwurstia.

      • Anonyymi

        Ensin valitaan kuitenkin leipä, kuka milläkin perusteella. Hym. :)


    • Anonyymi

      Koko miehen haluaisin.

      • Anonyymi

        Ei ole koosta kiinni. Öimyh.


    • Puolen?
      Mitään muruja tarvi vaan koko pullan:)

      • Anonyymi

        Pullan tuoksuinen muru. Hymiö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullan tuoksuinen muru. Hymiö.

        Kovin nuuhkuteltava lie olisi? :)


    • Anonyymi

      Haluan ylä- ja alapään.

      • Anonyymi

        Ja minä etu- ja takapuolen. Hymiö.


    • Anonyymi

      Eikös ihminen ole aina kokonaisuus eikä osiin jaettavissa.

      • Anonyymi

        Jos on paha persoonallisuushäiriö, niin voi olla aika vaikeaa sellaisen ihmisen kanssa olla. Et taida olla törmännyt persooniin, jotka muuttuvat hetkessä lempeästä ja rakastavasta täysin maaniseen hulluun. No harvempi varmaan on ja hyvä niin.


      • Anonyymi

        Uskon, niin kuin moni muukin, että Ihminen koostuu osista mm. henki, sielu, ruumis. Jaotelmia on useita, tuossa eräs karkeimmista. T. ap.

        Persoona voi myös muuttua, jakautua tai pirstoutua muista syistä tietenkin, mutta en ole lääkäri, että tahtoisin siitä puhua. T.ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, niin kuin moni muukin, että Ihminen koostuu osista mm. henki, sielu, ruumis. Jaotelmia on useita, tuossa eräs karkeimmista. T. ap.

        Persoona voi myös muuttua, jakautua tai pirstoutua muista syistä tietenkin, mutta en ole lääkäri, että tahtoisin siitä puhua. T.ap.

        Onko kaikilla ihmisillä sielu, entä kaikilla olevilla, mielestäsi? Mikä on sielu ja painaako se 21 grammaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikilla ihmisillä sielu, entä kaikilla olevilla, mielestäsi? Mikä on sielu ja painaako se 21 grammaa?

        Voin kyllä vastata, jos sinä vastaat ensin, onko ajatuksilla painoa.


    • Anonyymi

      Takaapäin. Ehdottomasti.

      • Anonyymi

        Pane koiraa. Tai lammasta, sika.


      • Anonyymi

        Ei tuossa asennossa mitään vikaa ole. T. ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane koiraa. Tai lammasta, sika.

        En tykkää yllyttämisestä eläimiin sekaantua. Osoittaa huonoa makua minusta kirjoittaa tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää yllyttämisestä eläimiin sekaantua. Osoittaa huonoa makua minusta kirjoittaa tuollaista.

        Niin täällä palstalla onkin toki kaikki muu niin laadukasta tekstiä että.
        Pervo mikä pervo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä palstalla onkin toki kaikki muu niin laadukasta tekstiä että.
        Pervo mikä pervo.

        Kirjoitatko itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko itsestäsi?

        Takaapäin panijat tykkää alistamisesta ja eläinseksistä. Eihän ne muuten sitä ehdottele edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaapäin panijat tykkää alistamisesta ja eläinseksistä. Eihän ne muuten sitä ehdottele edes.

        Moni voi tykätä tuosta asennosta ihan muista syistä. Ei tahtoisi mennä nyt niihin.
        Lähden kohta ulos lenkille, siinä hyvä idea muillekin jos vain pystyy toteuttaan.


    • Anonyymi

      En vaadi paljon vain kaiken.

      • Anonyymi

        Kaiken kattavaa. Aurinko kutsuu jo.


    • Anonyymi

      Ei sillä ole merkitystä mitä minä haluan jos molemmat eivät halua samoin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe