Hei,
Sain opiskelupaikan metropolian rakennustekniikan päiväpuolelta. Haluaisin tietää millaisia päiviä ja kuinka paljon läsnäoloa opinnot vaativat? Koululle olisi melko pitkä matka ja pienet lapset päivähoidossa. Mietityttää miten saisin yhtälön toimimaan. Työtillistyminen mietityttää myös.
Kokemuksia rakennustekniikan opiskelusta metropoliassa
3
146
Vastaukset 3
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi. Osaisiko joku vastata?
- Anonyymi
Minulla sama tilanne ja koulutusohjelma, mutta eri koulu. Lapset kylläkin jo valmiiksi vuoropäiväkodissa, minulle on tärkeää että koulua on joskus myöhempäänkin jotta vuorohoidolle edelleen tarve ja saavat jatkaa samassa päiväkodissa. Meinasin nopeuttaa opintoja ottamalla jotain iltaopintojakin. Meillä vuorohoito tulee silti luultavasti vähenemään opiskeluni myötä. Käsitykseni mukaan päiväopinnoissa on ns. läsnäolopakko. Katselin jo syksyn lukujärjestystä, koulun sivuilta löytyi lukkarikone josta sai opintoryhmän tunnuksilla jo kurkisteltua osviittaa.
- Anonyymi
Päiväopinnot, läsnäolopakko, ei iltaopintoja, tällä hetkellä työllistyminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551092
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t59874Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613