Arvasin oikein

Anonyymi

Et vastaa, jos on kunnon tunnisteet. Ei sitten... :(

21

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täältä haluan pois ja jatketaan oikeassa elämässä. <3

      • Anonyymi

        Toivotaan että sua onnistaa hänen kanssaan oikeassa elämässä.
        Sydämestä päätellen.


    • Anonyymi

      Ei täällä ole mitään kunnollisia tunnisteita vielä ollut.

      • Anonyymi

        On niitä mutta kaikki katoaa imbesillien taustakohinaan. FU.


    • Anonyymi

      Keneltä? Ja oliko miehelle vai naiselle?

    • Anonyymi

      Ei ainakaan J-miehelle ollut tämä.

    • Anonyymi

      Trollataan

    • Anonyymi

      Ei kukaan työssäkäyvä täällä jaksa 24/7 päivystää. Paljon viestejä menee ohi. Vasta toistamalla voi olla varma, että teksti voisi osu silmään ja tiheä ketjun aloittaminen lisää mahdollisuutta. Toinen sitten on, että jos ei ole itse varmana tunnistanut, miten voi olla varma että molemmat täällä lukisi.

      • Anonyymi

        Loma-aikaa.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta. Fiksumpi ymmärtää, että täällä on niin paljon taustakohinaa, että anonyymit aloitukset hukkuu niihin oli niissä tunnisteita tai ei. Ja varsinkin kommentteja ketjuissa ei monetkaan jaksa seurata. Itse en edes lue pitkiä kirjoituksia ja harvoin luen ketjuja, joissa on montakymmentä kommenttia.

      • Anonyymi

        Kuka hullu niitä edes viitti avata. Ei omat hermot kans kestäisi, kun ei ne muutenkaan kestä.


    • Hupaisaa😄
      Onko nimimerkki: Anonyymi tunnisteesi, tai miehelle/naiselle?

    • Anonyymi

      Arvaan että aloitus on naiselta naiselle!

      • Anonyymi

        Voi ei. Tämän piti mennä ihanuus aloitukseen 😐 tälläisia mokia tämä kännykällä kirjoittaminen teettää!


    • Anonyymi

      Ihanuus on takuuvarma tunniste! Kukapa meistä ei olisi ihana!🤣

      • Anonyymi

        Niin mutta olihan tuossa lisäksi hyvä tärppi N->N 😂


    • Anonyymi

      Kunnon tunnisteet vai. Onhan niitä välillä, mutta aika moni muukin osaa tunnisteita laittaa. Ähäkutti, menipäs taas lankaan periaatteella.

      • Anonyymi

        Hei hei, pitää laittaa eri tunnisteet, kuin muut, tiettyki. Sun täytyy tietää siitä toisesta jotain olennaista. Vaikkapa että sillä on näppylä korvan sisäpuolella. Niin se menee, on sellainen koodi.


    • Anonyymi

      Onko tunniste " baby"?

      • Anonyymi

        On tietty, jos on sille toiselle tuota hokenut, ei muuten. Itse tietäisin hyviä tunnisteita, mutta ei niitä tänne kehtaa laittaa.


    • Anonyymi

      Katsos, kun on helpompi kääntää kelkkansa sitten oikeassa elämässä, kun ei anna missään mitään varmuutta. Aina tarpeen mukaan voi sanoa mitä sillä hetkellä sylki suuhun tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe