https://www.hs.fi/talous/art-2000006154294.html
Pian on rannat täynnä myymätöntä mökkiä.
SP koti: Hinnat tippuu edelleen..
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ostaa oma kun voi vuokrata jos haluaa mökkeillä?
Ei tarvitse sitoutua yhteen paikkaan ja murehtia kiinteistönpidosta.
Tulee sitä paitsi halvemmaksi, eikä pakota jokavuotiseen pakkomökkeilyyn.- Anonyymi
Itse mökkeilen pohjois italiassa,tirolissa, paljon halvempaa eikä kusipäisiä suomituristeja näy missään...mutta itse osaankin italiaa toisin kuin monet suomen loisturistit...
- Anonyymi
Vuorkamökkeillyä on tullut myös kokeiltua. Siinä mättää kello kaulassa touhu.
Varaus joskus aikojen alussa ja sitten saa jännittää, että onko 10 vain 30 kelit, kun laskettu aika osuu kohdalle. Aika paljon pitää kamoja muistaa ottaa matkaan mukaan (yleensä petivaatteet yms.), harrastusmahdollisuudet aina vähän kysymysmerkki ja viimeisen päivän tai pari otsaluussa tykyttää vitutus siitä, että viimeisenä päivänä saa hosua hullun lailla loppusiivouksen merkeissä.
Omalle mökille saa mennä TAI OLLA MENEMÄTTÄ ihan fiiliksen mukaan. Useinkin on päätöstä tehty vasta myöhään pe illalla. Onnistuu, kun kaikki perusvälttämättömyydet ovat aina odottamassa eli periaatteessa riittää, kun muistaa ottaa lompakon mukaan. Avainten unohtuminen on ehkäisty pitämällä ne samassa nipussa kotiavaimen kanssa.
Eikä tarvi noista loppusiivouksistakaan stressata. Jos jää imurointi väliin, niin sitten jää. Kerkiää sitä seuraavallakin kerralla 1-3 viikon päästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse mökkeilen pohjois italiassa,tirolissa, paljon halvempaa eikä kusipäisiä suomituristeja näy missään...mutta itse osaankin italiaa toisin kuin monet suomen loisturistit...
Eikös se Italia kuulu maantietee,lisesti pohjois -afrikaan. Onko oikea nimi pohjois-Libya?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716