Tiedätkö J- mies

Anonyymi

Jos olisin ollut luotettava ja olisin kohdellut sinua paremmin, olisimme voineet olla kohtuullisen onnellisia yhdessä ja myöskin pitkään yhdessä...mutta en kohdellut enkä ollut luotettava! Noh jossittelu on turhaa, en tule näitä mielipiteitäni sinulle henkilökohtaisesti koskaan kertomaan!

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitellaanko samat värssyt vielä ässälle muistutuksena vielä ja toivotetaan hyvää matkaa terapiaan?

• Anonyymi

Menis hoitoon tuo jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menis hoitoon tuo jo.

Tuntuuko pahalta, jos eräälle ässälle täällä suositellaan terapiaa? Sä et muulla tavoin tiedosta omia ongelmiasi, vaan yrität kääntää omia vikojasi toisen osapuolen syyksi.

• Anonyymi

Nainen ei ole kirjoittanut tätä toista vastaavaa aloitusta. On nää naurettavia.

• Anonyymi

Minä kirjoitin sen ensimmäisen, mutta en tätä toisinpäin kopioitua! Täytyy todeta, että täällä on tosissaan naurettavaa ja lapsellista porukkaa! Tämän aloituksen kirjoittajalle nyt ainakin vinkkinä, että kannattaisi hankkia elämä eikä notkua 24/7 täällä palstalla, tässä on sitten se lopputulos! Sääliksi käy kun täytyy olla jo tylsä elämä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitin sen ensimmäisen, mutta en tätä toisinpäin kopioitua! Täytyy todeta, että täällä on tosissaan naurettavaa ja lapsellista porukkaa! Tämän aloituksen kirjoittajalle nyt ainakin vinkkinä, että kannattaisi hankkia elämä eikä notkua 24/7 täällä palstalla, tässä on sitten se lopputulos! Sääliksi käy kun täytyy olla jo tylsä elämä :)

Luulempa ettei liity Jukkaa ja Sariin mitenkään koko aloitus mutta Sari sen taas omi prinsessa ruususena sinne pohjanmaalle. Mikähän siitä sarista niin kaunottaren mukamas tekee. Lihavaksi itseään sanonu ja aina muita naisia haukkumassa eli ei oo itsetuntokaan mikään hyvä

• Anonyymi kirjoitti:

Luulempa ettei liity Jukkaa ja Sariin mitenkään koko aloitus mutta Sari sen taas omi prinsessa ruususena sinne pohjanmaalle. Mikähän siitä sarista niin kaunottaren mukamas tekee. Lihavaksi itseään sanonu ja aina muita naisia haukkumassa eli ei oo itsetuntokaan mikään hyvä

Olen joskus Sarina (ilan nyt käyttämääni nimimerkkiä) kommentoinut ystävällisesti ja asiallisesti jotain S-naiselle osoitetettua viestiä ja olen heti saanut vastaavan tyyppisen ryöpytyksen mm. viestien omimisesta.

Toivoisin, että kaikki muistaisivat, että samalla kirjaimella alkavia ja samannimisiä ihmisiä on useampia palstalla. Sama ihminen ei siis "omi" niitä kaikkia viestejä. Olen saanut myös kohteliaisiin ja asiallisiin viesteihini syytöksiä mm. mielenterveysongelmista, narsismista ja puhelimen tutkimisesta. Jos joku Sari on oikeasti sellainen, ei se tarkoita, että kaikki Sarit olisivat samanlaisia tai että kyseinen Sari olisi kirjoittanut kaikki Sari-nimiseltä naiselta tulleet viestit.

Maalaisjärkeä kannattaa käyttää niin täällä kuin reaalimaailmassa muistaen kohteliaat käytöstavat ja ystävällisyyden. 😊 Hyvää yötä kaikille! 😴

• Rakkautta_ja_sporttia kirjoitti:

Olen joskus Sarina (ilan nyt käyttämääni nimimerkkiä) kommentoinut ystävällisesti ja asiallisesti jotain S-naiselle osoitetettua viestiä ja olen heti saanut vastaavan tyyppisen ryöpytyksen mm. viestien omimisesta.

Toivoisin, että kaikki muistaisivat, että samalla kirjaimella alkavia ja samannimisiä ihmisiä on useampia palstalla. Sama ihminen ei siis "omi" niitä kaikkia viestejä. Olen saanut myös kohteliaisiin ja asiallisiin viesteihini syytöksiä mm. mielenterveysongelmista, narsismista ja puhelimen tutkimisesta. Jos joku Sari on oikeasti sellainen, ei se tarkoita, että kaikki Sarit olisivat samanlaisia tai että kyseinen Sari olisi kirjoittanut kaikki Sari-nimiseltä naiselta tulleet viestit.

Maalaisjärkeä kannattaa käyttää niin täällä kuin reaalimaailmassa muistaen kohteliaat käytöstavat ja ystävällisyyden. 😊 Hyvää yötä kaikille! 😴

Siis *ilman... 😁

• Anonyymi
        Rakkautta_ja_sporttia kirjoitti:

Siis *ilman... 😁

Jopa on harmaita hiuksia tullut päähäsi, mitä ihmettä ylipäätään luet tätä palstaa, jos asiat vaivaa mieltäsi noin paljon. Kaikilla kun ei ole samanlaista sädekehää päänsä ympärillä kuin sinulla kommentoinnistasi päätellen. Kannattaa mennä muualle tasokkaampaan seuraan.

• Anonyymi

Narsistien (huom. Monikko) leikkikenttä.

• Anonyymi

Oikein hyvä, että asia on käännetty nyt noin päin tasapuolisuuden nimissä, ei mistään narsismista ole kyse.

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu että näitä herjauksia kirjoittaa jotkut aivan muut kuin henkilöt jotka kyseessä. Mitä sellaisesta saa, loukkaa korkeintaan jotain toista samankirjaimista jota asia ei edes koske? Se aiheuttaa vaan yleistä pahaa eikä mene edes oikeaan osoitteeseen. Mutta ehkä sitä tuolla haetaan. Kollektiivista pahaa oloa halutaan jakaa itseltä muille.

• Anonyymi

Minusta tuntuu ettei koko aloitus koske ollenkaan tuota Sarin ja Jukan tapausta. ei ole mitään aviopouolisoiden ja kakkosen kiistaa tässä ketjussa eikä vainoamista.

Täällä on vain Sari joka kaiken nyt on taas kerran suhenoinut jja kahminut omavaltaisesti vain itselleen. NARSISTI.

Jos kauniita naisia nyt kehuttais paljon niin sarista tulisi ääri mustasukkainen. hänhän haluaa olla kaunein. Haluaa loata kaikkien muiden naisten ulkonäön.

• Anonyymi

T naisen aloitus j.t. lle. Ethän suutu? Olen siun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu ettei koko aloitus koske ollenkaan tuota Sarin ja Jukan tapausta. ei ole mitään aviopouolisoiden ja kakkosen kiistaa tässä ketjussa eikä vainoamista.

Täällä on vain Sari joka kaiken nyt on taas kerran suhenoinut jja kahminut omavaltaisesti vain itselleen. NARSISTI.

Jos kauniita naisia nyt kehuttais paljon niin sarista tulisi ääri mustasukkainen. hänhän haluaa olla kaunein. Haluaa loata kaikkien muiden naisten ulkonäön.

Tuommoiset ne vasta terapian tarpeessa ovatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuommoiset ne vasta terapian tarpeessa ovatkin.

Sanotaan Sarille Vetypedoksirdi blondi Tuula Maria Kallio niin akka alkaa riehumaan niin mustasukkaisena että!

• Anonyymi

Terapian tarkoitus on tappaa ihminen. Ei muuta! Sitä tehdään niin kauan että ihminen tekee itsemurhan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe