Mikä on New Age?? Onko se sama mitä näytettiin subtv:llä ufo ohjelmassa pari viikkoa sitten missä puhuttiin galaksien liitosta??
Mikä on New Age
5
856
Vastaukset
- Vierailija
Tuossa se on selitetty
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001148&posting=22000000006573934 Galaktinen liitto on ainakin nykyään internetpohjainen-kulttiuskomus, joka voidaan lukea New Ageen. GL ei ole kuitenkaan sama kuin New Age, vaan New Age on laajempi kokonaisuus, ufo-ajan uskonnollinen maailmankuva tai näkemys.
- Mitä on newage
"New age" ei liity suoranaisesti oikeastaan mihinkään. Toisin sanoen ei ole olemassa kys. uskomuksen taik elämänkatsomuksen yhtenäistävää "kattojärjestöä". Pääasiallinen yhteinen nimittäjä new age -kulttuureille on uskomus maailman kokonaisuudessaan siirtymisestä uuteen aikaan, joka tarkoittaa astrologisesti "vesimiehen aikaa". Vesimiehen aikaan liittyy ihmiskunnan kulttuurimurros, jonka uskotaan olevan nyt suuressa murrosvaiheessa. Siihen liittyy myös murros asioiden uudesta ymmärtämisestä myös galaktisessa sekä henkisessä mielessä. New age on siis "vesimiehen aika".
Mielenkiintoista on se, että tulevasta vesimiehen ajasta puhuttiin teosofiassa jo 100 vuotta sitten... siinä mielessä asia ei ole kovinkaan uusi.
- seisovasta pöydästä
New Age on kuin seisova pöytä, josta kukin voi ottaa mieleisiään 'makupaloja' ja luoda itse oman uskontonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125107
- 644959
- 884025
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593101- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 361688
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588