Kaikki fanit huomio!
Ihana, kiinnostava, fantastinen sarja.
Tänään keskiviikkona alkaa tv ykköseltä JO kello 16.50
Downton Abbey
6
67
Vastaukset 6
- Anonyymi
Katsoin aikoinaan.
Hieno sarja ja hyvät näyttelijät.
Mutta en jaksa uusintaa.
Beng - Anonyymi
Vähän seurannu,
Kivaa se olisi aatelisen elämä kartanossa leskellä, piiat kumartelisi ja nenä ja pyllykin pyyhittäisi, hovimestari tyrkyttäisi alvariinsa viinaa lasiin.Ano
Olisi se upeeta mennä aina valmiiseen ruokapöytään.
Tälläytyneenä ihan vimosen päälle.
Viinaa ne tuntuu lipittävän joka käänteessä.
Taitaisin hurmaantua jostain tallimestarista tai puutarhanhoitajasta.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Olisi se upeeta mennä aina valmiiseen ruokapöytään.
Tälläytyneenä ihan vimosen päälle.
Viinaa ne tuntuu lipittävän joka käänteessä.
Taitaisin hurmaantua jostain tallimestarista tai puutarhanhoitajasta.On tullut katseltua. En ole aiemmin seurannut.
Aivan ihana sarja, kauniita pukuja naisilla ja miten upea kartano, missä he asuvat.
Ja siis tämä suvun mahtimies, onko joku lordi ?
Minä olen niin ihastunut häneen, charmia miehellä on.
- Anonyymi
Vähän myöhästyin alusta. Samaisetkin Tomin kanssa ja tunsin itseni moukaksi.
Jäykkää oli ja luokkaerot todellak8n näytettiin.
Suosikkini istuu vankilassa. - Anonyymi
On siinä joka sarjaan keksitty draamaa. Vähän yli menee, mutta katson silti mielelläni. Onkohan se todellisuudessa ollut tuollaista pokkurointia hienostopiireissä viime vuosisadan alkupuolella, eikö se nyt mene jossain siellä kun me synnyttiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441