Onko Vitamail huijannut sinua

Anonyymi

lähettänyt laskun olemattomasta postituksesta? Olen nyt saanut laskun, mutta siinä ei mainita edes, mistä tavarasta se olisi.
Mitä pitää nyt tehdä? Poliisilleko?

83

7661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on joku norjalainen firma, joka soittaa, ja jos sanoo kyllä sanan- engl. niin se äänittää sen ja liittää siihen niin sanottuun "sopimukseensa".

    • Anonyymi

      Mitään ei minulle ole tullut siitä huijari-firmasta.
      Silti lasku.

      • Anonyymi

        Vitamaililta tuli eilen lääkelähetys ja lasku, väittävät että olen tilanut mikä ei pidä paikkansa. Mitä tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitamaililta tuli eilen lääkelähetys ja lasku, väittävät että olen tilanut mikä ei pidä paikkansa. Mitä tehdä?

        Minä laitoin tavarat menemään takaisin ja kirjeen etten ole koskaan tilannut heiltä mitään.
        Laittoivat vielä toisen laskun jote; soitto siihen firmaan ja että teen poliisi ilmoituksen enkä maksele mitään laskuja asioista mitä minun ei edes tulisi mieleeni tilata. Siihen loppui


      • Anonyymi

        Totta. Minulle sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitoin tavarat menemään takaisin ja kirjeen etten ole koskaan tilannut heiltä mitään.
        Laittoivat vielä toisen laskun jote; soitto siihen firmaan ja että teen poliisi ilmoituksen enkä maksele mitään laskuja asioista mitä minun ei edes tulisi mieleeni tilata. Siihen loppui

        Minulle on käynyt samoin ja laitoin menemään takaisin ja taas laskuttavat, niin poikani soitti siihen firmaan ja saneli niille miten raukkamaisia ovat, ja uhkaili että jos vielä tulee laskuja niin saavat olla tekemisissä hänen kanssaan , huusi kun leijona sinne puhelimeen .
        Ei tullut enää laskuja


    • Anonyymi

      Justiin, niitä norjalaisia Vita-alkuisia firmoja riittää , suomalaisten huijjaaminen heille leipäpuuna.

    • Anonyymi

      Tarkennan aloituksen asiaa, se ei ole vain lasku, vaan MUISTUTUS muka maksamattomasta laskusta.

      Kun mitään pakettia ei ole tullut postista, ei tietenkään ole myöskään laskua, joka olisi ollut kai sen sisällä.

      • Anonyymi

        Minulle tuli sieltä paketti, ja lähetin sen takaisin.
        Itse piti maksaa postimaksu.

        Sen jälkeen tuli kohtelias tekstiviesti puhelimeeni, jossa luvattiin poistaa lasku.

        MUTTA: Nyt sitten sieltä tuli nyt maksukehotus 5 €:n korotuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli sieltä paketti, ja lähetin sen takaisin.
        Itse piti maksaa postimaksu.

        Sen jälkeen tuli kohtelias tekstiviesti puhelimeeni, jossa luvattiin poistaa lasku.

        MUTTA: Nyt sitten sieltä tuli nyt maksukehotus 5 €:n korotuksineen.

        Minulla on asia menossa Lowell nimisessä perintätoimistossa, jos ei selviä niin rikosilmoitus on seuraava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli sieltä paketti, ja lähetin sen takaisin.
        Itse piti maksaa postimaksu.

        Sen jälkeen tuli kohtelias tekstiviesti puhelimeeni, jossa luvattiin poistaa lasku.

        MUTTA: Nyt sitten sieltä tuli nyt maksukehotus 5 €:n korotuksineen.

        Lähetä kirjalinen kirje,huom! kirjattunakirjenä kehotus lasku heille .Ilmoitat kirjessä asiasiasi ja lasku on aiheton. kirjatusta kirjestä jää todistus sinulle,jos et voi puhelin asiaa selvitää? perinässä tai ulosotossa summa nousee isoksi ja luottotiedot menee.


      • Anonyymi

        Tee poliisi ilmoitus. Ei ihmisiä tuolla lailla saa kohdella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee poliisi ilmoitus. Ei ihmisiä tuolla lailla saa kohdella

        Kaikki täytty tehdä rikos ilmoitus koska ovat on oikeasti hujarit varsinkin ne lähetä maahamutajille viesti että tämä tuotet on hyvää vaika ei ole koska tiedä että meille ei ole hyvä kieli taito sen jälken laku tulee vitusti tilasin uunilääket kun syön sen en mee olenkaan.ja sattu pää paljon nyt yritän vie sen lääkärille jos lääkäri sano ei kanatta syödä niin teen rikos ilmoitus heille


      • Anonyymi

        Ei kaikki laita paketin sisään laskua vaan lähettävät erikseen


    • Anonyymi

      Asia on nyt korjattu , kun soitin sinne asiakaspalveluun, jonka numeron löysin,
      Aiheeton muistutuslasku on nyt mitätöity.

      • Anonyymi

        Asia on epäoikeudenmukaisuuden kokemuksena rasittanut paljon minua,
        onneksi se on nyt ohi.


      • Anonyymi

        Mitä opimme tästä?
        Älä osta mitään facebookissa käydessäsi, älä edes avaa sivua!


      • Anonyymi

        Soitin myös, sama aihe. Ei auttanut, maksakaa 69.00e, kun palautin avaamattomana. En vielä maksa, menee kai perintään seuraavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on epäoikeudenmukaisuuden kokemuksena rasittanut paljon minua,
        onneksi se on nyt ohi.

        samoin,
        ja siksi tulee mieleen ajatus: MIKÄ on FACEBOOKIN vastuu näistä huijareista?

        Kerääkö se vain miljoonatuotot ilmoitusmaksuista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin myös, sama aihe. Ei auttanut, maksakaa 69.00e, kun palautin avaamattomana. En vielä maksa, menee kai perintään seuraavaksi.

        Sama juttu,tilaus lopetettu puhelimitse,mutta uutta tavaraa tulee,eikä vastaanottajaa ole edes paikalla.Lasku kyllä löytänyt asiakkaan,vaikka tavaraa ei ole näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu,tilaus lopetettu puhelimitse,mutta uutta tavaraa tulee,eikä vastaanottajaa ole edes paikalla.Lasku kyllä löytänyt asiakkaan,vaikka tavaraa ei ole näkynyt.

        Kun hommaa salaisen numeron puhelimeen niin säästyy tälläisiltä soitoilta


    • Anonyymi

      Varokaa Vitamailia! Kyseinen firma rahasti minulta 60 euroa ulosoton uhalla vaikka olin palauttanut tuotteen. Varottakaa muitakin. Parasta vitamiinihoitoa on syödä monipuolisesti terveellistä ruokaa. Sillä 60:llä eurolla olisi voinut ostaa monenlaista hyvää.

      • Anonyymi

        Minulle kävi samoin olin laittanut kalenteriin pvmäärän mihin mennessä pitää perua kokei
        lupakkaus. ja olin perunut ajoissa. mut he laskevat sen kokeiluajan siitä ku lasku on heillä tulostettu, eikä siitä milloin posti sen minulle tuo. Joten ei ehdi edes kokeilla haluaako lisää vai ei. pakko oli maksaa seuraava paketti yli 60 euroa, jolla tosiaan olisi saanut paljon jotain parempaa..Nyt luvattiin pyhästi että lisää ei tule..saas nähä..


      • Anonyymi

        Jos maksan, vaatiiko se lisääkin helppoa rahaa Suomesta?


      • Anonyymi

        Sama kohtalo!!Olin ilmoittanut chatin kautta etten halua kuulla heistä mitään. Palauttanut tuotteen,silti tuli perintälasku. Suuruudeltaan 60e. Täytyy ilmeisesti tehdä rikosilmoitus.


    • Anonyymi

      Ota yhteys poliisiin ja varoita muitakin siitä firmasta.

    • Anonyymi

      Joo mielestäni on se huijari, joka rahastaa, vaikka heti seuraavana päivänä lähetin Flex5x takaisin heille, mitkä sopimustekstissään esim. ilmoittavat, että taloudellinen este kelpaa laskun mitätöintiin. Mutta, vaikka vein asianiani kuluttasuoja lautakuntaan ei heillä ollut mahdollisuutta muuttaa perintä päätöstä, joten joudun
      maksamaan perinkuluineen tyhjästä. n.90 euroa

    • Anonyymi

      Ei Vitamail, mutta VitaLiv on toiminut törkeästi!!

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Jouduin tosi ikävään tilanteeseen heidän kanssaan. Eikä VitaLivillä ole asiakaspalvelussa edes puhelinnumeroa!!!


      • Anonyymi

        Kyllä nimenomaan VITAMAIL!!!!!Tuote palautetta niin silti pitää maksaa!?! Mistä?!?! Törkeää rahastamista ja ihmisten huijaamista!!! Miettikää miten vanhemmat ihmiset kiltisti maksavat tällaiselle moraalittomalle huijari firmalle.!!!! Täytyy viedä tietoa oikeusasiamiehelle että saa Suomesta pois tällaisen huijari firman!!!!


      • Anonyymi

        Tilasin Vitamaililta ja koska lähetyksen tulo kesti normaalia kaemmin, siirsivät laskun eräpäivää kuukaudella, joten ihan hyvää asiakaspalvelua🤗
        Lisäksi 3 viikon tuotteen 4 Her käytön jälkeen, tuntuu toimivan👍


    • Anonyymi

      Haluan perua minun tilaukseni tästä eteenpäin. asno:70059. Maksan tämän lähetyksen, seuraavaksi otan todella yhteyttä POLIISIIN. Piti olla ilmainen kokeilu, kumminkin tuli lasku. Minä voin nyt myydä teille takaisin maksamiani tuotteita koska ne eivät sovi minulle. PAKKOMYYNTI EI KANNATA!!!

      • Anonyymi

        Että ensinnäkään on niin tyhmä että tilaa sitä ensimmäistäkään kertaa tavaroita mitä ei kertakaikkiaan edes tarvitse


    • Anonyymi

      On tarjottu vitamiineja, sähkösopimus tarjouksia tulee tämän tästä, kerran taas kuuntelin sanoinko väärän sanan vai ymmärtikö heppu väärin, ei kauan kun tuli kirje ' kiitos kun tulitte asiakkaaksi, soitin en ole mitään luvannut, jos haluan vaihtaa yhtiötä otan kyllä yhteyttä itse.
      Toisen kerran Polin kuntopyörää, kaveri soitti jostain kilpailusta vastailin ettei kiinnosta,sitkeä kaveri teki kysymyksiä, kuuluvuus ei mitään parasta, ei aikaa kaa kun tuli kirjekuorellinen arpoja ja lasku mukana liki 40 €, palautin arvat ilmoitus väärin käsityksestä ne, no muutaman viikon päästä taas kuorellinen arpoja, palautin taas sitten alkoi tulla karhuma kirjeitä, onneksi löytyi sähköposti osoite sillä sain tokenemaan.

      On muitakin, kun ilmoittaa jos ei usko ni kiroaa, kyllä uskoo.
      Paraskin neuvoja, tilasin Hesarin kokeeksi pariksi viikoksi, sen jälkeen lehdestä otettiin muutaman kerran yhteyttä no nyt ole vaki Hesarin Digi tilaaja..

    • Anonyymi

      Vitamail lähetti minulle 2 lähetystä postin kautta , jotka palautettiin takaisin postissa. Nyt tulee laskuja palautetuista tuotteista Lowell nimisestä firmasta ja uhataan ulosotolla.Riitautan asian. Älkää kukaan tilatko ko. Firmalta mitään, tämä on täysin huijausta. Seuraava toimenpide on rikosilmoitus.

      • Anonyymi

        Sama juttu Vitamailin kanssa. Ei ne mitään tietoja poista. Muistutus laskuja tulee. Ei kannata soittaa sinne. Puhelu on 093- alkuinen ja taitaa mennä Bulgariaan. Olen saanut muistutus laskun ja tein se liitteenä rikosilmoituksen. Soitin prepeidin numerolla ja joku nuori poika vastasi Itä-Suomen murteella. En esitellyt itseäni mutta sanoin sanottavana. Vastaus oli tietenkin sellainen että huijausta tässä tehdään ei sen kummempaa. Mutta pakko on vaikka netissä tehdä rikosilmoitus tai tiskillä


      • Anonyymi

        Huijari firma!!! Sillä pyörittää että laskuttaa tyhjästä!!!!


    • Anonyymi

      Huijausta koko toiminta. Paketit tulee Malmöstä jossa rikollisjengejä tarpeeksi. Postiosoite Suomessa PL32 Espoo jossa vähän sama juttu. Norjassa ja rikollisjengit mukana varmaan. Olisko moottoripyöräporukkaa vähän viittaa siihen suuntaan. Rikosilmoitus aina vaan kun paketteja tulee ja liitteeksi kopio/kuva lähetyksestä. Toivottavasti joskus loppuu.

    • Anonyymi

      Minulle tuli lähetys vaikka olin perunnut
      Täyttä paskaa palvelua, jonossa 50 asiakasta päästääkseen valittamaan

      • Anonyymi

        Miksi edes haksahdit eka kertaa, jos epäilee vitamiinin puutetta niin silloin mennään lääkäriin ja otetaan verikoe joka näyttää jos tarvitsee jotain lääkettä


    • Anonyymi

      Facebookissa on muitakin huijari-firmoja.

      Ja FB saa miljarditulot, kun pitää niitä esillä.

      • Anonyymi

        Tuomittavaa!!!!


    • Anonyymi

      Todella kusetusfirma kokeile ilmaiseksi hah

    • Anonyymi

      En ole tilannut mitään…
      En ole maksanut mitään Vitamail.le
      Tuli lasku …myöhästyneestä laskun maksusta .?
      Mitä pitää tehdä?

    • Anonyymi

      Hei,
      Sain maksumuistutuksen 12.95e Vitamail .lta

      En ole ostanut mitää..
      En ole maksanut minkäänlaista laskua..

      Nyt tuli maksumuistutus,
      Soitin ja kysyin miksi…
      Asia ilmoitettiin aiheettomaksi…kun lupasin tehdä rikosilmoituksen..
      Sanoin seuraavani asiaa…
      Asiakaspalvelussa hoiti asiaa/Elina

    • Anonyymi

      Vitamail lähettänyt tuotteitaan, joita en ole tilannut, postilla minulle. Juuri selvitin asiaa perintäyhtiö Lowell Suomi Oy:n kanssa perintälaskustaan jota minulla ei ole pienintäkään aikomusta maksaa. Olen käynyt fb:ssä katsomassa Vitamailin jotakin luonnonvalmistemainosta mutta ehdottomasti en ole tilannut mitään. Ikävä juttu sekä Vitamailille että Lowell Finlandille kun iltapäivälehdissä nämä kaksi niputetaan yhteen huijaribisneksestään.

      • Anonyymi

        Minäkään en ollut tilannut mitään ja paketti vitamiinia tuli postiluukusta. Samana päivänä palautus. Silti laskua tippuu koko ajan. Nyt jo perintätoimiston kautta. Ei auta muu kuin tehdä kyseisestä firmasta rikosilmoitus!!! Yrittivät aspasta , että otan jotain muuta vitamiinia tilalle. Kenen moraali edes hyväksyy pakko myydä tuotteita. En ole eläessäni törmännyt tällaiseen myyntiin!!!!! Älkää kukaan tilatko mitään!!!! Huijari!!!!!


    • Anonyymi

      Minäkin olen joutunut tällaisen Vitamail uhriksi, siis aiheeton lasku muka jostain pillereistä. Soitin asiasta ja sieltä kehotettiin kääntymään poliisin puoleen.

      Heillä on mukamas tilaukseni ja koneen i IP-numero, josta tilaus on tehty, joten pyysin kopiota s-postiini. Ei ole tullut ja äkkiä heillä on mukamas IP-osoite koneestani?

      Kertokaa, kuinka asiat etenee kohdallanne, sillä minä en ainakaan maksa mitään.

    • Anonyymi

      Kuluttajansuojasn yhteyttä. Samasta asiasta taistelen.

      • Anonyymi

        Lakimieheni suositteli JOUKKOKANNETTA tuota firmaa vastaan.
        Voitamme sen varmasti.
        Pakolla ei saa myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimieheni suositteli JOUKKOKANNETTA tuota firmaa vastaan.
        Voitamme sen varmasti.
        Pakolla ei saa myydä.

        Totta!!!


      • Anonyymi

        Ilmoitettu on! Firma mustalle listalle!!!


    • Anonyymi

      Todellakin huijari firma,älkää erehtykö tilaamaan mitään

      • Anonyymi

        ProShop ei kuuntele peruutuksia.

        Haluan perua minun tilaukseni tästä eteenpäin. Se on jo ennenkin peruutettu, koska se on vanha.
        Maksan tämän lähetyksen palautuksen, - seuraavaksi otan todella yhteyttä POLIISIIN. Piti olla ilmainen kokeilu, kumminkin tuli lasku. Minä voin nyt myydä teille takaisin maksamiani tuotteita koska ne eivät sovi minulle.
        PAKKOMYYNTI suomalaisille EI KANNATA!!!
        Se on laitonta, jotain vanhentunutta osoitetta käytetään väärin.


      • Anonyymi

        Yleensä ne jotka mainostaa kovasti tuotteitaan ovat huijareita kaikki, ei hyvää tavaraa tartte mainostaa.


    • Anonyymi

      Samoin kävi minullekin.

    • Anonyymi

      Kuinka joku tilaa jotain oljy pillereitä sillä Möllerin pillereitä saa Tokmannilta halvimmalla.

      Ei lueta pienellä präntättyä tekstiä jossa sitoudutaan johonkin pitkään ostamiseen sitä tuotetta. Ja ne julkkisten mainostavat nivel pillerit voivat olla vain jotain halpaa öljyä eikä sen kummempaa mutta pistetään ihmisiä julkkisten avulla kuvittelemaan ihan jotain muuta kun ne vähän venyttelelevät mainoksissa.

    • Anonyymi

      Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis jos menee mainosten halpaan ja kannattaa ostaa vitamiinit apteekista tai Möllerit Tokmannilta sillä ne ovat luotettavia kun apteekkikin niitä myy. Koskaan ei kannata ostaa television mainostamia jotain nivel pillereitä vaikka kuka julkkis niitä kehuisi. Siinä koukutetaan ihminen sellaiseen sopimukseen misä ei irti pääse ja on pakko maksaa joku pitkäaikainen satsi.

      • Anonyymi

        Ja se on nyhvin pieni prosentti ihmisistä jotka tarvitsevat vitamiineja, ja jos tarvitsevat niin lääkäri kirjoittaa niitä reseptillä. Tätä se on kun ihmiset luulottelee että muka pitäisi syödä vitamiineja, ei kenenkään terveen ihmisen tartte syödä mitään lisävitamiineja jotka ainoastaan tulevat virtsan mukana pihalle ilman mitään vaikutusta ihmisen kehoon


    • Anonyymi

      50vuotiaalla ja ylikin pitäisi viellä jalat toimia ja kaiken mailman hömpät joihin uskoo,mene luontaistuote kauppaan,apteekki tai tavaratalojen luontaistuote hyllylle ja ostaa sieltä.ei tilaa kotin yhtän mitään,johan sen järkikin sanoo.Soita laskuttajalle heti. Sieltä kuulet vastaus et tältä!Muuten jos et asiasi heti hoida on lasku perintä toimisto,

      • Anonyymi

        Niin ja tosiasiassa on hyvin harvinaista nykyään että kärsitään mistään vitamiinin puutteesta ,
        Joten miksi ihmiset on niin tyhmiä,että luulottelevat että niitä voi muka syödä ennalta ehkäisevänä. Eimpaljon ole tietoa asialista


    • Anonyymi

      Vitawell lähettelee jonkun pienen kirjakuren jossa on muutamia kapseleita tuntematonta ainetta, peräsää lasku 67 Euroa, ja myöhästymis maksu 7 %.

      Olen niin kyllästynyt kaikkiin 'norjalais-firmoihin', mikä oikeus heillä on lähettää postiluukustani jotain epämääräistä tuntematonta kakkaa,

      josta MINUN pitäisi vielä MAKSAA!

      • Anonyymi

        Perun kaikki taas kerran, moneen otteeseen olen jo perunutkin.

        Heidän eka tyrkytyksensä tuli joskus 2010, ja sen olen koettanut perua monta kertaa.

        He pitävät suomalaisia saalistettavinaan!
        ____________________________________________


    • Anonyymi

      JOUKKOKANNE OIKEUTEEN!

      • Anonyymi

        Ja kun postissa heidän pakettinsa katoaa, ni se ei ole minun maksettavani.
        En ole tilannut mitään, osoitteeni he ovat jostain varastaneet.

        EN maksa tyhjästä enkä tilaa mitään. PISTE: STOP.


    • Anonyymi

      Mäkin tapahtun nyt sama mitä mä pitäisin teen ??
      😥😥

      • Anonyymi

        Tiistai 15.03.

        Lakimieheni suositteli JOUKKOKANNETTA tuota firmaa vastaan.
        Voitamme sen varmasti.
        Pakolla ei saa myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistai 15.03.

        Lakimieheni suositteli JOUKKOKANNETTA tuota firmaa vastaan.
        Voitamme sen varmasti.
        Pakolla ei saa myydä.

        Ja kun postissa heidän pakettinsa katoaa, ni se ei ole minun maksettavani.
        En ole tilannut mitään, osoitteeni he ovat jostain varastaneet.

        EN maksa tyhjästä enkä tilaa mitään. PISTE: STOP.


        Monta kertaa olen sanonut: en tilaa mitään.
        ________________________________________________

        Ette saa lähettää mitään minulle.
        _____________________________________

        Olen käynyt lakimiehen luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun postissa heidän pakettinsa katoaa, ni se ei ole minun maksettavani.
        En ole tilannut mitään, osoitteeni he ovat jostain varastaneet.

        EN maksa tyhjästä enkä tilaa mitään. PISTE: STOP.


        Monta kertaa olen sanonut: en tilaa mitään.
        ________________________________________________

        Ette saa lähettää mitään minulle.
        _____________________________________

        Olen käynyt lakimiehen luona.

        Lakimieheni suositteli JOUKKOKANNETTA tuota firmaa vastaan.
        Voitamme sen varmasti.

        Pakolla ei saa myydä.

        Vanhusten kiusaamisen on LOPUTTAVA.


    • Anonyymi

      Samanlainen kusettaja on Suomen vitamiinitukku.

    • Anonyymi

      Kiusaamista tuolta 'lähettelijältä' on jouduttu kestämään o pitkään, aivan sietämätöntä!
      Vaikka en ole tilannut mitään, jotain epämääräistä pussin pohjalla tulee, ja perässä iso lasku uhkauksien kera.
      Pitää jaksaa mennä poliisin puheille.

      Kotirauhaa on rikottu pitkään jo.

    • Anonyymi

      Älkää maksako. Kiistäkää aina kaikki. Uhkaaminen ja huijaaminen ei ole laitonta.

      Jos maksatte, tuette rikollisuutta. Eivät varmasti koskaan mene oikeuteen. Vedättäkää heitä, jos ette keksi muuta ajanvietettä.

    • Anonyymi

      Olen sen verran järkevä nainen EN Todella tilaa yhtään mitään netistä,tai mainoslehdistä. Minkä tarvitsen ostan likeistä .Näen mitä ostan ja maksan ostokseni Heti !

      • Anonyymi

        Ihan niin, kun maksaa ostoksensa itse paikan päällä niin ei tule asiattomia laskuja postilaatikkoon


    • Anonyymi

      kuulostaa hurjalta, nimenomaa tapa millä kauppaa tehdään ,ei kuitenkaan kuin yksi kommentti joka on ollut suht tyytyväinen tosin ymmärsin ,että ko. henkilö myös käytti tuotetta joten oli vaikutukseen tyytyväinen.
      Itse lopetin olkapään ja lonkka kipujen hoitamisen terv.keskuksen kautta,,parasetamoolia ibuprofeenia,kortisoni ruiskeita.Lopetin sen leikin tartuin tuotteisiin johon en alkuunkaan uskonut,3 : s lähetys syöty Flex 5 ttä ,enää en uskalla eikä tarvitse kärvistellä yöni nukun hyvin lenkkeilen ja pelaan sulkkista. Tämä ei ole mainos vaan mun kohdalla totta.

    • Anonyymi

      Ei Koska en tilaa mitään netistä tai lehtien houkutuksista. Meillä on aluella missä asun hyvä kauppakeskus Helsinki itä-Keskus itis. Josta löytyy Ruohonjuuri ,Luontaistuote kaupat kuin Apteekit useampi.Ei tarvitse netti tilaa yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Tuli lasku ja tuote jota en ole koskaan tilannut.

    • Anonyymi

      Kyllä on.
      Pakottavat ostamaan tuoteita erittäin kalliilla hinnalla,koska kuukautta aikaisemmin pitää perua.
      SUURI HUIJAUS FIRMA.
      ÄLKÄÄ VAAN OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN.

    • Anonyymi

      Juu ovat on hujarit älkääkö tila mitän täältä

    • Anonyymi

      Joo täysin huijarifirma! Kuulemma asiakaspalauteukset eivät ole tulleet perille kuinka ollakaan, joten laskua tulee korkojen kera...

    • Anonyymi

      On huijannut.Näytteen laitoin takaisin Laittoi laskuja Lowelille ja olen maksanut,että pääsin eroon.Miten perintätoimisto onnoin tyhmiä🤮.
      Järkyttävää,en ole tuotetta käyttänyt ja ostanut.
      Olin kiireinen ja maksoin, Lowell soitteli,yritin selittää mutta mikään ei auttanut.
      Idiootti firma,toivottavasti menee konkurssiin.
      Miten perintätoimistot voivat mennä mukaan,.Säälittävää toimintaa.Jotkut tekevät oikeita töitä.

    • Anonyymi

      Vitamail on huijarifirma, syytä varoa!!

    • Anonyymi

      Tämä pisti silmään eräänä päivänä. Työskentelin itse Vitamailin aspassa reilu vuosi sitten yhteensä reilut pari vuotta. Tuli kyllä huomattua, että asiakkaat syytti huijauksesta täysin aiheettomasti. Ymmärtäisin jos jokin vanha ihminen tekisi huonolla muistilla tilauksen yms. mutta nuoret aikuiset ja keski-ikäiset soitteli ja väitti kaikenlaista. Eikö ihmiset muista, että jos saat mielestäsi aiheettoman laskun tai paketin tulee aina tehdä reklamaatio kohtuullisessa ajassa (mahdollisimman pian eikä vuoden päästä!) ja yrityksellä on kyllä keinot selvittää, miten tilaus on tehty ja ovatko tiedot aiheelliset. Kummasti asiakaspalvelijaa aina syytetään kaikesta, vaikka itse on tilaus tehty (mutta unohdettu lukea tilausehdot, ja että tilaus on toistaiseksi voimassaoleva eli pitää itse muistaa perua) niin kuin kaikissa omissa tapauksissani oli. Muistetaanko olla ystävällisiä toisillemme ja arvostaa myös aspan työtä tekeviä. Ei oo helppo ammatti ei. Toivottavasti ap on saanut oman juttunsa selvitettyä asiallisesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe