Onko jo aika nostaa kytkintä ja erota kirkosta?
Kirkon tilanne
28
111
Vastaukset
- Anonyymi
Juu mutta älä nosta liian nopeesti kytkintä, rupee kumi pian käryyn.
- Anonyymi
Erosin kirkosta
- Anonyymi
Me synnymme erilaisiksi.Oikein on että kirkko tunnustaa sen.Miksi tämä asia herättää niin paljon vihaa?
- Anonyymi
Kukaan ei synny homoksi. Se on jumalattoman nyky-yhteiskunnan valhe. Lääketieteellinen tutkimus on osoittanut, että 99,99% homoista on sitä jonkun lapsuuden trauman takia.
- Anonyymi
Olisiko silloin aika erota kirkosta, kun kirkolliskokous päättää ruveta vihkimään homoja ja lesboja?
Joka on valmis eroamaan kirkosta tuonkaltaisten syiden vuoksi ilman että hänelle jää minkäänlaista seurakuntayhteyttä eroamisensa jälkeen, hän ei ole oikeasti kirkkoon kuulunutkaan, kysymys on nimikristittyistä ilman kristillisen kirkon vakaumusta johon kuuluu aina seurakuntayhteys.
- Anonyymi
Kirkko on läpimätä
- Anonyymi
tai sinä lahkoinesi, mieti kumpi, älä usko saarnaajia
- Anonyymi
Nimikristityt jää kirkkoon....
- Anonyymi
Luterilainen kirkko EI OLE vuosikymmeniin ollut kristillinen kirkko. Sieltä lähteminen ei ole syntiä.
- Anonyymi
On viimeinen aika erota, jos arkkipiispan mielipide on tämä;
https://yle.fi/uutiset/3-10850083
On selvää, ettei moisessa yhteisössä voi enää olla kuin nimikristittyjä.- Anonyymi
Onko presidentin mielipiteestä tietoa, onkohan aika jättää Suomi ja siirtyä tiukempien lakien maihin?
- Anonyymi
Ortodoksisessa, kuin myös katolisessa kirkossa Raamattuun perustuvien dogmien lisäksi kirkon traditiolla on merkittävä asema. Tämä traditio palautuu apostoliseen aikaan ja muodostaa kirkon näkemyksen mukaan Raamatun kanssa kirkon kokonaisuuden. Raamattu ja traditio on uskottu yksin ortodoksiselle kirkolle, joka tulkitsee niitä. Kirkko on kokonaisuudessaan erehtymätön oikean uskon suhteen.
Miksi te vielä olette harha oppisia, ja uskotte puhujienne sanomaan. Hehän tulkitsevat harha oppisesti raamattua. Raamatun tulkitseminen on yksinomaan ortodoksien heiniä.- Anonyymi
Saat kirjoituksestasi kunniamaininnan; päivän trolli.
- Anonyymi
ortodoksinen kirkko = saastainen babylon.
- Anonyymi
Tässä linkissä hyvää opetusta pelastuksesta. Oletko uskonnollinen, vain uskovainen. https://www.youtube.com/watch?v=OMli3HtKObA
- Anonyymi
Oikein hyvä opetus, Amen!
- Anonyymi
Arkkipiispa Luoma väittää Priden olevan Jumalan johdatusta;
– Samaan aikaan minulla on korkea arvostus ja ennen kaikkea luottamus kirkon yhteistä päätöksentekoa kohtaan. Tämä merkitsee luottamusta siihen, että kirkon päätökset eivät ole vain ihmisten päätöksiä vaan myös Jumalan johdatusta.
Sonoo Päivi Räsesen raamatun tulkinnan olevan väärä. Raamattu ei ole herra, sanoo Luoma.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc158eb0-2a14-4fa1-828e-e943b3b893e2
Voi maailmaa pahennusten tähden, sillä pahennukset kumminkin tulevat! Voi kuitenkin sitä ihmistä, jonka kautta pahennus tulee!- Anonyymi
Ei ihme että kirkko kuollut aikapäivää sitten
- Anonyymi
Arkkipiispa T. Luoman vastaus kertoo kaiken: Raamattu ei ole herra. Surullista!! Evankelisluterilaisen kirkon tuho on todella lähellä!
- Anonyymi
Se on tosi, mitä enään tekisin kirkossa??
- Anonyymi
Pride on kyllä pelkkää politiikkaa ja populismia.. mutta myös vanhan testamentin Jumala on ihan hirvee tyyppi. Ei hyvää vaihtoehtoa. Kuunnelkaa heviä.
- Anonyymi
Valheesi Jumalasta ei hetkauta.
En suosittele heviä kenellekkään.
-
VT:n, Jumalalla oli kaikki oikeus olla
juuri sellainen, kuin Hän oli .
-- Anonyymi
padasjoenukko kirjoitti:
En suosittele heviä kenellekkään.
-
VT:n, Jumalalla oli kaikki oikeus olla
juuri sellainen, kuin Hän oli .
-Niin. Hiekkaheimo kun loi jumalan omaksi kuvakseen, katalaksi ja kettumaiseksi narsistiksi.
Ei hevillä henki lähe, ei.
- Anonyymi
Taitaa todella olla aika.
- Anonyymi
Kyllä. Kuka noita tiukkiksia jaksaisi enää kuunnella.
- Anonyymi
Kitarat esiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673