Mökkien pihoilta kuten laki käskee, vai onko vain loisittu kaljoissa mökeillä?
Jokos on lupiinit ja kurtturuusut revitty?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tässä esimerkkinä yhdellä rivillä tehty palstan aktivointi
- Anonyymi
Siinähän kysytään aivan oikein,laki edellyttää hävittämään nuo haittakasvit pihoilta ja mökeiltä pois.
- Anonyymi
Laki antaa aikaa kurttulehtiruusun hävittämiseksi aina vuoteen 2022, sen jälkeenkin jos olen oikein ymmärtänyt sitä voi kasvattaa omalla pihalla jossakin määrin, kunhan ei päästä yhtään leviämään ja kerää kiulukat pois.
Kurttulehtiruusun jotenkin ymmärrän, mutta lupiinit ovat aivan ihania maanteidemme varsilla, enkä toivo niiden tilalle rikkaruohoja .ja nokkosia.-
Kurttulehtiruusu on hyvä renki mutta huono isäntä, kuten tulesta on sanottu. - Anonyymi
Heti kun valtio raivaa valtateiden varret ja tiekunnat pienempien teiden pientareet.
Olen jo käräjä juttua suunnitellut, kun valtatien varrelta ne lupiinit minun pihaan levisi. Saavat tulla kitkemään minunkin pihan. - Anonyymi
Mitenkäs se HIV.n hävittäminen siellä lähiöbaarissa sujuu vai leviääkö yhä ? Sehän on myös ei alunperin Suomalainen tauti vaan lähtöisin Afikasta
- Anonyymi
Aina joku kaljasieppo ottaa herneen nenään...tai sitten vain löytyi oikeasti se mökkiloinen jota naapurit vihaavat yli kaiken kun örisee koko kesän ja huutelee tontin rajalta luullen omistavansa muidenkin tontit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047