Mökkien pihoilta kuten laki käskee, vai onko vain loisittu kaljoissa mökeillä?
Jokos on lupiinit ja kurtturuusut revitty?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tässä esimerkkinä yhdellä rivillä tehty palstan aktivointi
- Anonyymi
Siinähän kysytään aivan oikein,laki edellyttää hävittämään nuo haittakasvit pihoilta ja mökeiltä pois.
- Anonyymi
Laki antaa aikaa kurttulehtiruusun hävittämiseksi aina vuoteen 2022, sen jälkeenkin jos olen oikein ymmärtänyt sitä voi kasvattaa omalla pihalla jossakin määrin, kunhan ei päästä yhtään leviämään ja kerää kiulukat pois.
Kurttulehtiruusun jotenkin ymmärrän, mutta lupiinit ovat aivan ihania maanteidemme varsilla, enkä toivo niiden tilalle rikkaruohoja .ja nokkosia.-
Kurttulehtiruusu on hyvä renki mutta huono isäntä, kuten tulesta on sanottu. - Anonyymi
Heti kun valtio raivaa valtateiden varret ja tiekunnat pienempien teiden pientareet.
Olen jo käräjä juttua suunnitellut, kun valtatien varrelta ne lupiinit minun pihaan levisi. Saavat tulla kitkemään minunkin pihan. - Anonyymi
Mitenkäs se HIV.n hävittäminen siellä lähiöbaarissa sujuu vai leviääkö yhä ? Sehän on myös ei alunperin Suomalainen tauti vaan lähtöisin Afikasta
- Anonyymi
Aina joku kaljasieppo ottaa herneen nenään...tai sitten vain löytyi oikeasti se mökkiloinen jota naapurit vihaavat yli kaiken kun örisee koko kesän ja huutelee tontin rajalta luullen omistavansa muidenkin tontit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715