J mies kuules

Anonyymi

Hyvää yötä ❤💋
Nuku hyvin.

32

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä M nainen ❤ rakas vaimo

      • Anonyymi

        Pistetäänkö tv tuotantoon sarja kauniit ja röyhkeät?


    • Anonyymi

      taas varatut julkistelee

      ennen eroja?

      • Anonyymi

        Äläpä höpötä heti aamusta siellä.


    • Anonyymi

      Ihanalle Jannelle kiitos..
      S

      • Anonyymi

        Meillä oli Jannen kanssa oikein mukavaa juhannusaattona ja sitä edeltävänä päivänä. Kiitos sulle Sari, kun on olit rautakankena välissämme, mutta me tykätään edelleen toisistamme, et saanut välistämme suhdetta maihin et edes tätä kautta. Kaikkea hyvää elämääsi ja jospa joskus ratkaiset oman ongelmallisuutesi ihmisenä my dear friend:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli Jannen kanssa oikein mukavaa juhannusaattona ja sitä edeltävänä päivänä. Kiitos sulle Sari, kun on olit rautakankena välissämme, mutta me tykätään edelleen toisistamme, et saanut välistämme suhdetta maihin et edes tätä kautta. Kaikkea hyvää elämääsi ja jospa joskus ratkaiset oman ongelmallisuutesi ihmisenä my dear friend:)

        Ps. Täällä on sulle siitä muuten vähän vinkkiä jo annettu:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli Jannen kanssa oikein mukavaa juhannusaattona ja sitä edeltävänä päivänä. Kiitos sulle Sari, kun on olit rautakankena välissämme, mutta me tykätään edelleen toisistamme, et saanut välistämme suhdetta maihin et edes tätä kautta. Kaikkea hyvää elämääsi ja jospa joskus ratkaiset oman ongelmallisuutesi ihmisenä my dear friend:)

        Voi vaimoparka, tyhmempikin tajuaa. Joudut kyttäämään vainoharhaisena palstalla tuntemattomia? Hanki apua tai ero! 😆 Alennut jopa kirjoittamaan miehenäs! Hahhahhaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vaimoparka, tyhmempikin tajuaa. Joudut kyttäämään vainoharhaisena palstalla tuntemattomia? Hanki apua tai ero! 😆 Alennut jopa kirjoittamaan miehenäs! Hahhahhaa!

        En ole Sari. Joka Jannen tuntee. Jollain vaimolla taitaa olla vaikea liitto.


      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä että kärsit mielenterveys ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vaimoparka, tyhmempikin tajuaa. Joudut kyttäämään vainoharhaisena palstalla tuntemattomia? Hanki apua tai ero! 😆 Alennut jopa kirjoittamaan miehenäs! Hahhahhaa!

        Kyllä ko. ihminen tunnistaa kommenttini, olkaa huoleti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ko. ihminen tunnistaa kommenttini, olkaa huoleti :)

        Koko palsta tunnistaa SUT hulluna stalkkaavana mustasukkaisena sairaana Jannen puolisona. Älä huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko palsta tunnistaa SUT hulluna stalkkaavana mustasukkaisena sairaana Jannen puolisona. Älä huoli.

        Juuri näin oli, sitähän se Sari täällä harrasti, kun olivat yhdessä:) Jospa seuraavassa suhteessaan ei kyttäisi enää ja räpeltäisi kännyköitä, vaan kävisi vaikka terapiassa selvittelemässä itteesä ihmisenä, että mikä ihme vaivaa ja saisi jopa normaalin suhteen aikaiseksi. Kaikkea hyvää silti, my dear friend.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin oli, sitähän se Sari täällä harrasti, kun olivat yhdessä:) Jospa seuraavassa suhteessaan ei kyttäisi enää ja räpeltäisi kännyköitä, vaan kävisi vaikka terapiassa selvittelemässä itteesä ihmisenä, että mikä ihme vaivaa ja saisi jopa normaalin suhteen aikaiseksi. Kaikkea hyvää silti, my dear friend.

        En tunne sua, etkä sä mua. Joten en ole ystäväsi. En olettamasi Sari. Joten rauhoitu ja hae nappi nassuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sua, etkä sä mua. Joten en ole ystäväsi. En olettamasi Sari. Joten rauhoitu ja hae nappi nassuun.

        Eipä sun tarvitse laittaa mitään kommenttia ja omia tätä, kyllä se oikea tunnistaa. Ehkä sun kannattaisi harkita jotain nappia, kun omit myös tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sun tarvitse laittaa mitään kommenttia ja omia tätä, kyllä se oikea tunnistaa. Ehkä sun kannattaisi harkita jotain nappia, kun omit myös tämän.

        Anteeksi vaan älykääpiö, jos toivotan Jannelle jotain, kuten kommentissani yllä ja sä hyökkäät vainoharhaisena mun kimppuun olettaen että olen joku Sari, sun Janneas exä, niin silloin se mua koskettaa aika paljonkin. Oot sairas ja vainoharhainen. Sääliksi käy ukkoos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan älykääpiö, jos toivotan Jannelle jotain, kuten kommentissani yllä ja sä hyökkäät vainoharhaisena mun kimppuun olettaen että olen joku Sari, sun Janneas exä, niin silloin se mua koskettaa aika paljonkin. Oot sairas ja vainoharhainen. Sääliksi käy ukkoos.

        Sattui niin sopivasti, että tähän ketjuun laitoin Sarille. Toivottele rauhassa, ja anna muidenkin toivotella tässä samassa ketjussa, sitä ei sun tarvitse omia ja alkaa myöskään haukkumaan palstalla ja osoittaa sillä omaa harhaisuuttasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattui niin sopivasti, että tähän ketjuun laitoin Sarille. Toivottele rauhassa, ja anna muidenkin toivotella tässä samassa ketjussa, sitä ei sun tarvitse omia ja alkaa myöskään haukkumaan palstalla ja osoittaa sillä omaa harhaisuuttasi.

        Ihan mun kommenttiin heitit juttujas, Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mun kommenttiin heitit juttujas, Etkö osaa lukea?

        Oikein hyvin, kaikkea hyvää vain sullekki:)


    • Anonyymi

      Aloitukseni meni Jukalle ❤
      Kyse ei ole varatuista.

      T. P nainen

      • Anonyymi

        Sepä täällä tiedetään jo, koska aika monta aloitusta olet hänelle tehnyt, mutta kaipaamasi Jukka ei vain taida olla täällä, että väärä saitti kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä täällä tiedetään jo, koska aika monta aloitusta olet hänelle tehnyt, mutta kaipaamasi Jukka ei vain taida olla täällä, että väärä saitti kaivata.

        Niin olen tehnyt monta aloitusta jo hah hah hah...se on totta mutta minkäs teet kun ❤
        Mutta mitäs muuten veikkaat, että kuinkahan monen kaivattu on täällä, noin prosentuaallisen luvun jos heittäis, arvion ?

        Minäkin vain puran tänne tuota tunnettani, jos sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen tehnyt monta aloitusta jo hah hah hah...se on totta mutta minkäs teet kun ❤
        Mutta mitäs muuten veikkaat, että kuinkahan monen kaivattu on täällä, noin prosentuaallisen luvun jos heittäis, arvion ?

        Minäkin vain puran tänne tuota tunnettani, jos sopii.

        Minkä vuoksi kaipaat täällä, jos todellisuudessa yhteydenpito on mahdollista? Itse olen saanut kaivattuuni normaalin yhteyden, enkä tätä kautta kaipauksia laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vuoksi kaipaat täällä, jos todellisuudessa yhteydenpito on mahdollista? Itse olen saanut kaivattuuni normaalin yhteyden, enkä tätä kautta kaipauksia laita.

        Puran tunteitani ja ajatuksiani. Noihin aloituksiini liittyy myös syvempää, kirjoittamatonta olemusta joka ei muille näy. Helpottaa oloani kun saan purettua sitä edes jotenkin.
        Ei varmaan muille täällä kerro mitään aloitukseni. Käytän purkupaikkana palstaa siis.

        Olen saanut myös normaali yhteyden. En halua eikä ole tarve avautua tämän enempää.


    • mulle et vittuile

      • Anonyymi

        Taitaa olla väärä ketju, et taida olla Jukka.


    • mulle etvituile

    • jaa en osaakäytäätätyä ku siiton aikaaku viimeksi tänne kirjoitellu tää on niin muutunut

    • kauniita alus asujanuilla naisilla

    • Anonyymi

      J-mies saa lentää minun puolestani sinne mistä tulikin. Hyvää loppuelämää en muistele hyvällä. Irvistän kun tapaamme. 😐

      • Anonyymi

        Jukkaa täällä kaivattiinkin, ei sinua.


      • Anonyymi

        Mikä sen nimisissä nyt on niin ihanaa? En tunne yhtään sen nimistä mukavaa miestä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      150
      8773
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1325
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      78
      1212
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      837
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    10. 45
      787
    Aihe