Hyvää yötä ❤💋
Nuku hyvin.
J mies kuules
32
117
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä M nainen ❤ rakas vaimo
- Anonyymi
Pistetäänkö tv tuotantoon sarja kauniit ja röyhkeät?
- Anonyymi
taas varatut julkistelee
ennen eroja?- Anonyymi
Äläpä höpötä heti aamusta siellä.
- Anonyymi
Ihanalle Jannelle kiitos..
S- Anonyymi
Meillä oli Jannen kanssa oikein mukavaa juhannusaattona ja sitä edeltävänä päivänä. Kiitos sulle Sari, kun on olit rautakankena välissämme, mutta me tykätään edelleen toisistamme, et saanut välistämme suhdetta maihin et edes tätä kautta. Kaikkea hyvää elämääsi ja jospa joskus ratkaiset oman ongelmallisuutesi ihmisenä my dear friend:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli Jannen kanssa oikein mukavaa juhannusaattona ja sitä edeltävänä päivänä. Kiitos sulle Sari, kun on olit rautakankena välissämme, mutta me tykätään edelleen toisistamme, et saanut välistämme suhdetta maihin et edes tätä kautta. Kaikkea hyvää elämääsi ja jospa joskus ratkaiset oman ongelmallisuutesi ihmisenä my dear friend:)
Ps. Täällä on sulle siitä muuten vähän vinkkiä jo annettu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vaimoparka, tyhmempikin tajuaa. Joudut kyttäämään vainoharhaisena palstalla tuntemattomia? Hanki apua tai ero! 😆 Alennut jopa kirjoittamaan miehenäs! Hahhahhaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vaimoparka, tyhmempikin tajuaa. Joudut kyttäämään vainoharhaisena palstalla tuntemattomia? Hanki apua tai ero! 😆 Alennut jopa kirjoittamaan miehenäs! Hahhahhaa!
En ole Sari. Joka Jannen tuntee. Jollain vaimolla taitaa olla vaikea liitto.
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä että kärsit mielenterveys ongelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ko. ihminen tunnistaa kommenttini, olkaa huoleti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ko. ihminen tunnistaa kommenttini, olkaa huoleti :)
Koko palsta tunnistaa SUT hulluna stalkkaavana mustasukkaisena sairaana Jannen puolisona. Älä huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko palsta tunnistaa SUT hulluna stalkkaavana mustasukkaisena sairaana Jannen puolisona. Älä huoli.
Juuri näin oli, sitähän se Sari täällä harrasti, kun olivat yhdessä:) Jospa seuraavassa suhteessaan ei kyttäisi enää ja räpeltäisi kännyköitä, vaan kävisi vaikka terapiassa selvittelemässä itteesä ihmisenä, että mikä ihme vaivaa ja saisi jopa normaalin suhteen aikaiseksi. Kaikkea hyvää silti, my dear friend.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin oli, sitähän se Sari täällä harrasti, kun olivat yhdessä:) Jospa seuraavassa suhteessaan ei kyttäisi enää ja räpeltäisi kännyköitä, vaan kävisi vaikka terapiassa selvittelemässä itteesä ihmisenä, että mikä ihme vaivaa ja saisi jopa normaalin suhteen aikaiseksi. Kaikkea hyvää silti, my dear friend.
En tunne sua, etkä sä mua. Joten en ole ystäväsi. En olettamasi Sari. Joten rauhoitu ja hae nappi nassuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne sua, etkä sä mua. Joten en ole ystäväsi. En olettamasi Sari. Joten rauhoitu ja hae nappi nassuun.
Eipä sun tarvitse laittaa mitään kommenttia ja omia tätä, kyllä se oikea tunnistaa. Ehkä sun kannattaisi harkita jotain nappia, kun omit myös tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sun tarvitse laittaa mitään kommenttia ja omia tätä, kyllä se oikea tunnistaa. Ehkä sun kannattaisi harkita jotain nappia, kun omit myös tämän.
Anteeksi vaan älykääpiö, jos toivotan Jannelle jotain, kuten kommentissani yllä ja sä hyökkäät vainoharhaisena mun kimppuun olettaen että olen joku Sari, sun Janneas exä, niin silloin se mua koskettaa aika paljonkin. Oot sairas ja vainoharhainen. Sääliksi käy ukkoos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan älykääpiö, jos toivotan Jannelle jotain, kuten kommentissani yllä ja sä hyökkäät vainoharhaisena mun kimppuun olettaen että olen joku Sari, sun Janneas exä, niin silloin se mua koskettaa aika paljonkin. Oot sairas ja vainoharhainen. Sääliksi käy ukkoos.
Sattui niin sopivasti, että tähän ketjuun laitoin Sarille. Toivottele rauhassa, ja anna muidenkin toivotella tässä samassa ketjussa, sitä ei sun tarvitse omia ja alkaa myöskään haukkumaan palstalla ja osoittaa sillä omaa harhaisuuttasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattui niin sopivasti, että tähän ketjuun laitoin Sarille. Toivottele rauhassa, ja anna muidenkin toivotella tässä samassa ketjussa, sitä ei sun tarvitse omia ja alkaa myöskään haukkumaan palstalla ja osoittaa sillä omaa harhaisuuttasi.
Ihan mun kommenttiin heitit juttujas, Etkö osaa lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mun kommenttiin heitit juttujas, Etkö osaa lukea?
Oikein hyvin, kaikkea hyvää vain sullekki:)
- Anonyymi
Aloitukseni meni Jukalle ❤
Kyse ei ole varatuista.
T. P nainen- Anonyymi
Sepä täällä tiedetään jo, koska aika monta aloitusta olet hänelle tehnyt, mutta kaipaamasi Jukka ei vain taida olla täällä, että väärä saitti kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä täällä tiedetään jo, koska aika monta aloitusta olet hänelle tehnyt, mutta kaipaamasi Jukka ei vain taida olla täällä, että väärä saitti kaivata.
Niin olen tehnyt monta aloitusta jo hah hah hah...se on totta mutta minkäs teet kun ❤
Mutta mitäs muuten veikkaat, että kuinkahan monen kaivattu on täällä, noin prosentuaallisen luvun jos heittäis, arvion ?
Minäkin vain puran tänne tuota tunnettani, jos sopii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen tehnyt monta aloitusta jo hah hah hah...se on totta mutta minkäs teet kun ❤
Mutta mitäs muuten veikkaat, että kuinkahan monen kaivattu on täällä, noin prosentuaallisen luvun jos heittäis, arvion ?
Minäkin vain puran tänne tuota tunnettani, jos sopii.Minkä vuoksi kaipaat täällä, jos todellisuudessa yhteydenpito on mahdollista? Itse olen saanut kaivattuuni normaalin yhteyden, enkä tätä kautta kaipauksia laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä vuoksi kaipaat täällä, jos todellisuudessa yhteydenpito on mahdollista? Itse olen saanut kaivattuuni normaalin yhteyden, enkä tätä kautta kaipauksia laita.
Puran tunteitani ja ajatuksiani. Noihin aloituksiini liittyy myös syvempää, kirjoittamatonta olemusta joka ei muille näy. Helpottaa oloani kun saan purettua sitä edes jotenkin.
Ei varmaan muille täällä kerro mitään aloitukseni. Käytän purkupaikkana palstaa siis.
Olen saanut myös normaali yhteyden. En halua eikä ole tarve avautua tämän enempää.
mulle et vittuile
- Anonyymi
Taitaa olla väärä ketju, et taida olla Jukka.
mulle etvituile
jaa en osaakäytäätätyä ku siiton aikaaku viimeksi tänne kirjoitellu tää on niin muutunut
kauniita alus asujanuilla naisilla
- Anonyymi
J-mies saa lentää minun puolestani sinne mistä tulikin. Hyvää loppuelämää en muistele hyvällä. Irvistän kun tapaamme. 😐
- Anonyymi
Jukkaa täällä kaivattiinkin, ei sinua.
- Anonyymi
Mikä sen nimisissä nyt on niin ihanaa? En tunne yhtään sen nimistä mukavaa miestä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307748- 545778
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72883Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3261314Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071