Himopiiskaaja veljeni

Anonyymi

Ei aloittajan kannata niin tosissaan ottaa, maailma esittäytyy sinulle melkoisen värikkäänä ja jännittävänä, sellaista elämä on. Mutta vielä jäät jälkeen jos kerron omista kokemuksistani.

Heti kun muutin kotoa pois alkoi velipuoli tehdä "tarkastuksia" minun kämpälle. Moitittavaa löytyi ja usein katselmus päättyi siihen, että sain piiskaa häneltä. Ei mitään hirveätä kiduttamista, mutta häpeän tuotto olikin siinä tärkeämpi pointti ja sitä kyllä kertyi minulle runsaasti. Kämppä oli peruja velipuolen isältään ja ajatuksena oli, että veli kaupungissa käydessään voi yöpyä myös siinä, siksipä hänellä on avain.

En kehdannut mitenkään tehdä numeroa veljen tekemisistä, vaan jäin odottamaan, että hieman vielä vanhenen ja voimistun niin näytän hänelle mistä kana kusee. Niin ei kuitenkaan käynyt, veli kävi ahkerammin salilla ja hän kehittyi taitavaksi nujertamaan minut. Raippa meillä laulelee vieläkin, viimeksi juhannuksena, vaikka olen jo kolmekymppinen.

Olen varma, että veljellä on fetissi asiassa. Omaa tilaani en osaa arvioida, ehkä asia on iän myötä alkanut kutkuttamaan minua, mutta jos tilanteen saisi poikki pelkällä napin painalluksella, niin varmasti olisin sitä jo käyttänyt. Kun selkäsaunan anto on ajankohtainen, itsellani ei taatusti jäykisty mikään, adrenaliinit on huipussa , haukon henkeä ja sydän jyskyttää. Se on vielä paljon jännenpää kuin vuoronsa odottaminen urheilukisoissa. Tuosta kaikesta olen päätellyt ettei minulla ainakaan ole fetissiä. Mutta veli näyttää sen innokkaammalta, mitä enemmmän yritän karkuun tai selvitä puhumalla. Uskon hänen piiskaavan muitakin, koska hän on erittäin taitava sidonnoissaan ja käsittelyssä. Ainakin hän on etukäteen tarkasti miettinyt kuinka homman hoitaa. Olen aivan altavastaaja meidän matseissa, vaikka me kokomme puolesta painittaisiin samassa sarjassa.

Kiusallinen puoli asiassa on myös se, että veli tekee asiasta numeron, ainakin kun ollaan kahden kesken. Onko mahdollista ettei häneltä karkaa jotakin muidenkin korville. Joka tapauksessa täytyy olla kiitollinen niistä asioista, jotka ovat hyvin hänen ja minun suhteessa. En voi syyttää, että hän olisi pakottanut minua mihinkään pahaan, no onhan ne selkäsaunatkin pakottamista, mutta niitä ei lasketa. Hän on ahkera ja siisti mies ja olen varma, että jos joutuisin vaikeuksiin, niin hän olisi ensimmäisenä auttamassa, muutenkin kuin vitsan kanssa.

Jos tämä teksti joutuu veljeni käsiin, niin hän lukee sellaisiakin asioita, joista emme ole koskaan puhuneet. Siitäpä näkee, että me olemme maailman hulluinmat veljekset – varsinkin hän.

7

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan Suomessa paljonkin sellaisia veljeksiä, joiden keskinäinen kanssakäyminen menee fyysiseksi voimainmittelyksi?

      • Anonyymi

        Yhtään veljensä piiskaajaa ei löydy. Voi muuta nahistelua toki olla.


      • Anonyymi

        Minulle tuli mieleen heti yksi tapaus, eivät ehkä enää piiskaa, mutta pojat ovat kyllä vielä olemassa. Muutaman vuoden vanhempi veli antoi kunnolla remmiä 16-vuotiaalle veljelleen, enkä usko, että se oli ainut kerta.

        Periaatehan toimii niin, että mitä isot edeltä sitä pienet perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään veljensä piiskaajaa ei löydy. Voi muuta nahistelua toki olla.

        Jos vanhemmat ovat poissa ja vanhin sisaruksista jäi vastuuseen pienemmistä kakaroista ja perheessä oli piiska käytössä, niin helposti vanhin sisar vitsaan tarttui.


    • Anonyymi

      Meidän kylässä oli yksi kiusanhenki, kiusasi pienempiään ja muuten reppanoita. Hän teki pahoja töitään vielä rippikouluiässä, vaikka hyvin ymmärsi, että kaikki tietää kuka on syyllinen.

      Hänestä ollen kuullut kaksi mukavaa juttua. Ensiksi hän on ainut jolle tiedän Joulupukin tuoneen risuja. Toiseksi hän sai piiskaa vanhemmalta veljeltään kun kiusasi paljon itseään pienempiä koululaisia.

    • Anonyymi

      Minulla oli kerran työkaveri, joka myöhemmin katosi. Hän kertoi tapelleensa veljensä kanssa mm. kadulla ja naapureita oli seuraamassa tilannetta. Tappelun aikaan veljekset olivat jo aikuisia. Tuo minun työkaveri oli melkoisen roteva mies.

      Kaikenlaista tässä maailmassa tapahtuu, esim. veljekset voivat olla hyvät kaverit tai täysin vihaväleissä.

    • Anonyymi

      Minun lapsuudessani ei paljoa hyväilty eikä kosketeltu lapsia. Vanhemman veljen kanssa oli leikkimielisiä otteluita, läheisyyden tarve täyttyi siinä. Pari kertaa sain oikean selkäsaunankin häneltä eli vitsaa paljaalle pyllylle. Vähän se ensin suututti, mutta kohta minä jo ihailin veljeäni haaveilin ajasta jollin olisin yhtä iso ja vahva kuin veli. Vaikka kyllä minä oikeasti tajusin, ettei minusta koskaan samanlaista tule. Me olimme rakenteeltamme niin eri näköiset.

      On meillä aikuisenakin ollut jonkinlaisia leikkinujakoita. Viime kesänä hän laittoi väkisin housuihini sahajauhoja. Jos joku vieraampi olisi sen tehnyt, niin enpä tiedä mitä siitä olisi seurannut. Mutta veli oli niin iloinen ja riemuitsi tempustaan, että en minäkään voinut kuin nauraa mukana.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe