Pääsykoetuloksien odottajat vol. 2

Anonyymi

Jatketaan täällä keskustelua. Metropolian tekniikasta ei vielä ole kuulunut mitään. Miten muilla?

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varasijalla 20 tällä hetkellä, jännäks menee ja toivon että pääsen vielä opiskelemaan.

      • Anonyymi

        Eli 8.7 tienoilla pitäisi jo näkyä mahdollisesti muutokset varasijassa. Toivon että pääsen kuitenkin kouluun.


    • Anonyymi

      Itsellekkään ei ole vieläkään tullut mitään. Ihmettelen että mikä siinä nyt voi kestää niin paljon kun kaikki muutkin ovat jo saaneet vastaukset.p

    • Anonyymi

      Odottelen Tampereen yliopiston sosiaalityön tuloksia. Ei oo mitään kuulunut. Päivitän vähän väliä opintopolkua, mutta kuitenkin tulokset tulee sitten vasta huomenna.. Piinaavaa odottaa näin kauan.

    • Anonyymi

      on liian tekninen tehtävä Metropolian tekniikalle se että pitäisi saada tietokoneella näitä tuloksia

    • Anonyymi

      Metropolian tekniikan tulokset tulleet! Vihdoin! Pääsin sisään.

    • Anonyymi

      Pääsin sisään ajoneuvotekniikkaan !!

    • Anonyymi

      Opintopolussa lukee että valinta kesken, mutta kuitenkin varasijaa ilmoittaa... Eikä ole tilanne muuttunu kahteen päivään. Kasvatustieteelliseen olen hakenut, enkä ole koko viikolla pystynyt keskittymään yhtään mihinkään kun tuloksien varmistumista on yhä pakko odottaa.

      • Anonyymi

        Onko tietoa milloin ne varasijat rupee muuttumaan? 1.7. vai 8.7.? Jos ei muutukaan (tiistaista asti sama numero) niin rupee tosissaan huolestuttamaan miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tietoa milloin ne varasijat rupee muuttumaan? 1.7. vai 8.7.? Jos ei muutukaan (tiistaista asti sama numero) niin rupee tosissaan huolestuttamaan miten käy.

        Varasijat saattaa muuttua jo huomenna perjantaina tulosten vahvistuttua, mutta todennäköisesti ne muuttuvat enimmäkseen ensi viikon aikana päivien mittaan jos ovat muuttuakseen, koska viimeistään silloin ihmiset alkavat vastaanottamaan opiskelupaikkojaan.


      • Anonyymi

        Kiitokset vastauksesta. Soitin koululleni tänään (henkilölle joka tietää ja hoitaa just näitä asioita) ja voi olla kuitenkin ihan hyvät mahdollisuudet vielä päästä varasijaltakin kouluun opiskelijaksi. Pisteet oli ihan ok, niiden perusteellakin pääsisin jo. Kuulemma ei vielä kannata luovuttaa tai hermostua ollenkaan kun edelläni on hakijoissa erilaista sakkia (mm. just niitä jolla ei ollut sama ykköstoiveena kuin minulla). Toivon että etten joudu pettymään. Kerron kyllä täällä miten kävi lopulta.


      • Anonyymi

        Tovi sitten tuli virallinen tuloskirje sähköpostiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tovi sitten tuli virallinen tuloskirje sähköpostiin!

        Hyvä juttu, onnea!


      • Anonyymi

        Pääsitkö siis opiskelemaan? Täällä kans kuumeisesti odotan että liikkuuko varasijat vielä, tiistaina viimeksi päivittyi...


    • Anonyymi

      Mihin mennessä lopulliset tulokset pitäisi tulla? Tsm kuinka kauan meidän varasijalaisten täytyy elää jännityksessä?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys jota itsekin tuossa tuumin. Uskon että heinäkuun loppua kohden selviää tilanne?


    • Anonyymi

      Varasija 30 metropolian talotekniikkaan, ei varmaan kannata haaveilla koulusta

    • Anonyymi

      Sain virallisen tuloskirjeen: pääsen toisena kohteena olevaan koulutukseen. Ensimmäiseen olen varasijalla 65. (eli ei toivoa) Toinen on lisäksi tosi hyvä, joten ei haittaa ☺️

      Opintopolussa lukee edelleen, että valintatilanne on kesken. Lisäksi siellä ei ole kohtaa, mistä pystyisin kakkosen kohteen paikan vastaanottamaan, vaikka tuloskirjeen mukaan pitäisi olla. Onko muilla näin?

      • Anonyymi

        Siis mulla oli selain vanhentunut 🙈 päivitettyäni sen opintopolku toimi moitteettomasti ja otin opintopaikan vastaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe