En ole tuntenut minkäänlaista mielenkiintoa poikiin, mutta yksi jätkä uhkasi minua piiskaamisella ja oli vielä aivan tosissaan. Koko ajan kun se minua uhkaili ja retuutti minulla oli ankara stondis.
Olenko sittenkin homo
4
282
Vastaukset
- Anonyymi
Monitahtoinen kysymys. Todennäköisesti olisit saanut seisokin yhtä lailla, jos nainen olisi uhannut ja retuuttanut sinua samalla tavalla eli voitaisiin sanoa, että pikemminkin tilanne itsessään on johtanut seksuaaliseen kiihottumiseen eikä sen syynä ole se, mitä sukupuolta toinen osapuoli on ollut.
Näitä samanlaisia fantasioita piiskaamisesta tai sillä uhkaamisesta on täällä melko tasaiseen tahtiin. Jotenkin en jaksa uskoa, että aloituspostaus olisikin vilpittömin mielin tehty...
- Anonyymi
Täältähän löytyy vaikka mistä aiheesta runsaasti kommentteja.
- Anonyymi
Olen mies, jota seksi miehen kanssa ei houkuttele, eli olen puhdas hetero. Mutta minua kiehtoo ajatus, että ikäiseni mies piiskaisi minut. Silloin se vasta jotakin olisi, jos piiskattaisiin niin että pääsisi marina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911