Miehen lapset pelkää

Anonyymi

että vien heidän perinnön!! Outoja. Puoliso saa lain mukaan jäädä tähän asumaan jos mies ja lasten isä kuolee, eli talo on minun.He eivät sitä ymmärrä että oamisuus on minun. Mulla on enempi kuin miehellä ja mun omaisuus menee mun lapsille. Olemme elneet miehen rahoilla joten ei heille jää paljon jaettavaa.
Miten menee jos miehellä onkin enempi rahaa, eikä puolet kuulu mulle ja kerstat jakvat toisen puolen. Talo on kuitnekin minun. Tästä en luovu.

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikku Lissu taas haaveilee rikkaasta miehestä, kännipäissään, ei sua kukaan huoli, ei edes ne köyhät juopot joiden kanssa hengaat.

• Anonyymi

Outoa ,”oamisuus on sinun,olette elneet miehen rahoilla kerstat jakvat talo on kuitnekin ”?????????kännisäkö keksit näitä juttuja? Sulla ei taida olla kun tuulen huuhtoma perse.

• Anonyymi

Ei miehen lapsilla ole oikeutta viedä sulta asuntoa, voit asua siinä niin kauan kun haluat ja sitten myydä sen, ja pitää rahat itse. Yleensä puolisot perii talon toisiltaan, lapsilla ei ole mitään snaomista eikä irtaimistoon. Jos sinä kuolla kupsahdat perään niin sitten miehen lapset saavat sen kokonaan, jos se on miehen omistuksessa. Kannattaa varmaan ostaaa puolet tai koko talo mieheltä nyt että se jää sulle ja lapsille, sun lapsille,
      Viehän muut vaikka tuhkatkin pesästä kun on mahollisuus. Omia puolia pitää pitää.

• Anonyymi

Lissu hei , jos nyt vaikka googlettaisit haulla perunkirjoitus, niin tietäisitkin jotain, kännissä kirjoitat täyttä puutaheinää, ota selvää asioista ja selvänä.

• Anonyymi

Pyydä miestä testamaenttaaman sulle kaikki, niin ei kkauan pääse käsiksi sun perintöön. Kannattaa varmaan alkaa myymään arvohuonekaluja ym, ja kuluttamaan rahaa jos miehellä on paljon, matkoihin tai muuten vaan.
      Omat rahat kuitenkin menee omille lapsille niistä ei kantsi huolta kantaa.

• Anonyymi

Lapset saa aina lakiosansa, ei auta testamentit.
        Sun pitää vaan itse mennä töihin ja tienata rahaa omaan taloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset saa aina lakiosansa, ei auta testamentit.
        Sun pitää vaan itse mennä töihin ja tienata rahaa omaan taloon.

JOs jakelee omaisuutensa ja rahansa elämänsä aikana, heille joille haluaa, niin ei tarvi tehdä testamenttia. JOka kolmas vuosi voi antaa 4999 e rahaa eikä tarvi maksaa lahjaveroa. Se on kätevää, sillon ei ahneet vieraat ihmisetkään pääse toisen omaisuuteen käsiksi. Jokainen antaa omille lapsille eikä kenellekkään muille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      60
      7052
    2. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      143
      6624
    3. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      69
      5607
    4. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      100
      5385
    5. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      20
      5333
    6. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      106
      4995
    7. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      9
      4804
    8. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      24
      4667
    9. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      77
      4593
    10. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      77
      4203
    Aihe