Miehen lapset pelkää

Anonyymi

että vien heidän perinnön!! Outoja. Puoliso saa lain mukaan jäädä tähän asumaan jos mies ja lasten isä kuolee, eli talo on minun.He eivät sitä ymmärrä että oamisuus on minun. Mulla on enempi kuin miehellä ja mun omaisuus menee mun lapsille. Olemme elneet miehen rahoilla joten ei heille jää paljon jaettavaa.
Miten menee jos miehellä onkin enempi rahaa, eikä puolet kuulu mulle ja kerstat jakvat toisen puolen. Talo on kuitnekin minun. Tästä en luovu.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikku Lissu taas haaveilee rikkaasta miehestä, kännipäissään, ei sua kukaan huoli, ei edes ne köyhät juopot joiden kanssa hengaat.

    • Anonyymi

      Outoa ,”oamisuus on sinun,olette elneet miehen rahoilla kerstat jakvat talo on kuitnekin ”?????????kännisäkö keksit näitä juttuja? Sulla ei taida olla kun tuulen huuhtoma perse.

    • Anonyymi

      Ei miehen lapsilla ole oikeutta viedä sulta asuntoa, voit asua siinä niin kauan kun haluat ja sitten myydä sen, ja pitää rahat itse. Yleensä puolisot perii talon toisiltaan, lapsilla ei ole mitään snaomista eikä irtaimistoon. Jos sinä kuolla kupsahdat perään niin sitten miehen lapset saavat sen kokonaan, jos se on miehen omistuksessa. Kannattaa varmaan ostaaa puolet tai koko talo mieheltä nyt että se jää sulle ja lapsille, sun lapsille,
      Viehän muut vaikka tuhkatkin pesästä kun on mahollisuus. Omia puolia pitää pitää.

      • Anonyymi

        Lissu hei , jos nyt vaikka googlettaisit haulla perunkirjoitus, niin tietäisitkin jotain, kännissä kirjoitat täyttä puutaheinää, ota selvää asioista ja selvänä.


    • Anonyymi

      Pyydä miestä testamaenttaaman sulle kaikki, niin ei kkauan pääse käsiksi sun perintöön. Kannattaa varmaan alkaa myymään arvohuonekaluja ym, ja kuluttamaan rahaa jos miehellä on paljon, matkoihin tai muuten vaan.
      Omat rahat kuitenkin menee omille lapsille niistä ei kantsi huolta kantaa.

      • Anonyymi

        Lapset saa aina lakiosansa, ei auta testamentit.
        Sun pitää vaan itse mennä töihin ja tienata rahaa omaan taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset saa aina lakiosansa, ei auta testamentit.
        Sun pitää vaan itse mennä töihin ja tienata rahaa omaan taloon.

        JOs jakelee omaisuutensa ja rahansa elämänsä aikana, heille joille haluaa, niin ei tarvi tehdä testamenttia. JOka kolmas vuosi voi antaa 4999 e rahaa eikä tarvi maksaa lahjaveroa. Se on kätevää, sillon ei ahneet vieraat ihmisetkään pääse toisen omaisuuteen käsiksi. Jokainen antaa omille lapsille eikä kenellekkään muille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe