Samsung A3 2017 puhelun nauhoitus?

Anonyymi

Miten tuossa A3 2017 saa nauhoitettua tulevat puhelut ja saako sen automaattisesti nauhottamaan?

19

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mä olen vähän alottelija sekä eläkeukkokin jo.

        En osaa tuota saada toimimaan. Miten se tapahtuu ja maksaako se jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen vähän alottelija sekä eläkeukkokin jo.

        En osaa tuota saada toimimaan. Miten se tapahtuu ja maksaako se jotain?

        Sitten kannattaa suosiolla unohtaa moiset. Noi on kuitenkin sen verran monimutkaisia ettei niitä voi neuvoa tekstin pohjalta.


    • Anonyymi

      Käyttäjien kommenteissa sanotaan että on lakannut toimimasta.
      Ihmetellään miksi se on vielä kaupassa.

      • Anonyymi

        Se riippuu Android versiosta. Android 9 ei mikään tällainen enää toimi mutta vanhemmissa kyllä.


      • Anonyymi

        Niinpä näyttää olevan. Tyhmää, pitäisi sitten kieltää kaiuttimenkin käyttö ettei sivulliset kuule tai voi äänittää puhetta vierestä.

        Ainoat keinot mitä löysin oli
        - Kaiuttimen päälle kytkeminen, jolloin saattaa ohjelmallakin toimia tallennus. (Tätä piti käyttää lumia 640 puhelimessa )
        - Tai puhelimen roottaaminen ja muokkaaminen.

        ps. lumia 950 puhelimessa on puhelinsovelluksessa sisäänrakennettuna tallennusnäppäin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu Android versiosta. Android 9 ei mikään tällainen enää toimi mutta vanhemmissa kyllä.

        Tässä yksi painava syy miksi toimivaa OS:ää ei kannata koskaan päivittää, ja sovelluksista kannattaa ylläpitää APK turvakopiot.

        Mutta tämä https://play.google.com/store/apps/details?id=polis.app.callrecorder&hl=en ainakin toimii äänen kannalta Nokia 6:ssä jossa on Android v.9.0 hyvin siis normaalisti, kummankin ääni tallentuu ilman kikkailuja. Ainoa pulma on että Google on sählännyt Andoidia siten että sovellukset eivät enää voi lukea puhelinnumeroa josta soitetaan, eli tiedostolle pitää itse näpytellä nimi.

        Käsitääkseni monet/mitkään puheluntallentimet eivät toimi Android v.10:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yksi painava syy miksi toimivaa OS:ää ei kannata koskaan päivittää, ja sovelluksista kannattaa ylläpitää APK turvakopiot.

        Mutta tämä https://play.google.com/store/apps/details?id=polis.app.callrecorder&hl=en ainakin toimii äänen kannalta Nokia 6:ssä jossa on Android v.9.0 hyvin siis normaalisti, kummankin ääni tallentuu ilman kikkailuja. Ainoa pulma on että Google on sählännyt Andoidia siten että sovellukset eivät enää voi lukea puhelinnumeroa josta soitetaan, eli tiedostolle pitää itse näpytellä nimi.

        Käsitääkseni monet/mitkään puheluntallentimet eivät toimi Android v.10:ssä.

        Miten tuo apk kopio onnistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yksi painava syy miksi toimivaa OS:ää ei kannata koskaan päivittää, ja sovelluksista kannattaa ylläpitää APK turvakopiot.

        Mutta tämä https://play.google.com/store/apps/details?id=polis.app.callrecorder&hl=en ainakin toimii äänen kannalta Nokia 6:ssä jossa on Android v.9.0 hyvin siis normaalisti, kummankin ääni tallentuu ilman kikkailuja. Ainoa pulma on että Google on sählännyt Andoidia siten että sovellukset eivät enää voi lukea puhelinnumeroa josta soitetaan, eli tiedostolle pitää itse näpytellä nimi.

        Käsitääkseni monet/mitkään puheluntallentimet eivät toimi Android v.10:ssä.

        Ehdottomasti kannattaa. Sinun neuvoilla hakkerit olisi varastaneet suurimman osan tiedot:D


      • Anonyymi

        Valitettavasti ei voi toimia Android 9:ssä

        Voi tulla huijauksia tilanteen takia, kun ei ole saatavilla toimivaa ohjelmaa. Tuosta en tiedä.


      • Anonyymi

        Niin tuohan oon Voice Recorder eli ääninauhuri.
        Kyllä se toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuohan oon Voice Recorder eli ääninauhuri.
        Kyllä se toimii.

        Toimii toki mutta ei halutulla tavalla. Joutuu pitämään puheluissa kaiutinta päällä ja äänet kovalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii toki mutta ei halutulla tavalla. Joutuu pitämään puheluissa kaiutinta päällä ja äänet kovalla..

        Minulla Samsung Galaxy A20e, hankittu kesällä 2019 ja siinä ääninauhuri. Kokeilin ja totta on ettei puhelun aikana voi nauhoittaa! Ihan ilmoitti ettei käy.
        Onko puhelun nauhoitus mahdollista tehdä Nokia C5-00 puhelimella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Samsung Galaxy A20e, hankittu kesällä 2019 ja siinä ääninauhuri. Kokeilin ja totta on ettei puhelun aikana voi nauhoittaa! Ihan ilmoitti ettei käy.
        Onko puhelun nauhoitus mahdollista tehdä Nokia C5-00 puhelimella?

        On niin rajoitettuja nuo Amdroidit ettei tuokaan toimi, kysy tm toimittajalta jåkun hänellä se toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Samsung Galaxy A20e, hankittu kesällä 2019 ja siinä ääninauhuri. Kokeilin ja totta on ettei puhelun aikana voi nauhoittaa! Ihan ilmoitti ettei käy.
        Onko puhelun nauhoitus mahdollista tehdä Nokia C5-00 puhelimella?

        Ei ole.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Heittäkää ser konttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe