valheiden verkosto...

Anonyymi

mul on aika iso valheiden verkosto esim valehtelen minne mä menen ja valehtelen et mul ei oo poikkista vaik oon ollu koht kuukauden yhes mun pahun vale oli se et sanoin menevän kaverille yöksi vaik oikeesti menin junalla ouluun mut en ikinä jääny siitkii ja muuten ki oon hyvä valehteleen koska en oo ikin jääny kii mut kylmä myös puhun totta en mä aina valehtele mut mitäiskö mun kestoo totuus vai jatkaa vahehtelua vielä hetki mitä mun oikeesti pitäis tehä.

6

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Kannattaa vanhemmille kertoa totuus missä liikkuu, niin heidän ei tarvitse huolestua turhaan. Jos sinua huolettaa heidän reaktionsa teidän suhteesta, niin uskon heidän suhtautuvan siihen positiivisesti. Muista, että he haluavat sinulle varmasti pelkkää hyvää, vaikka joskus tuntuisi siltä, että he suojelevat liikaa. On kuitenkin parempi kertoa missä liikut, koska jos sinulle esimerkiksi sattuisi jotain, niin vanhemmat tietää missä olet. Tsemppiä sinulle!

      -NettiSaapas Oskari

    • Anonyymi

      VERKOSTO TURMELEE IHMISEN SIITÄ TULEE ROPOTTI .
      se nielee ihmisen kaiken aivan kaikki mitä sinulla on.
      MIELENTERVEYDEN
      -tää maailma on niin ilkeä että se MUSERTAA ei kelpaa mikään .
      Jyrän alle menee niin ULKONÄKÖ KUIN Fyysinen minä.
      VARASTAA KAIKENAIKASI
      on pakko seurata mitä muut tekee!!!

      MISTÄ JÄÄ PAITSI
      OMA ELÄMÄ JÄÄ ELÄMÄTTÄ KUN MEDIA ON KAHLEET LAITTANUT YMPÄRILLE
      KOULU SE KESTÄÄ VAAN SEN AJAN kun olet lapsi ja nuori.
      SE PITÄÄ KÄYDÄ TÄYSILL Ä JA HYVIN
      sillä todistus kertoo mitä oot miehiä mihin sinusta on .
      jos on heikko todistus on aika kivinen alku elämälle.

      LYÖTTäytykää kaikki kehän ulkopuolelle sysätyt YHTEEN ja hakekaa tuke toisisa.

      kannustakaa toisia TE OOTTE ARVOKKAITA JA MENESTYJIÄ LOPPUPELISSÄ
      VOITTAJIA!

    • Anonyymi

      No, jos jotain kompromissia saa tarjota, niin kerro valheita joissa on mahdollisimman paljon totta. Sellaisista kärähtää vielä harvemmin, niitä on helpompi ylläpitää ja ne ovat joka tapauksessa osittain tosia.

      Mut mää kehottaisin puhumaan ensisijaisesti totta. Ei menetä muiden luottamusta, omatunto ei vaivaa ja ihmisen täytyy sitä paitsi olla henkisesti vahva että pystyy ylipäätään puhumaan totta... vain "heikot" ja itsekkäät valehtelevat. Tämä on oma kärjistetty mielipiteeni.

    • Luottamuksen voi menettää vain kerran...

    • Anonyymi

      Jos olet jo täysi-ikäinen, kannattaa mieluummin valehdella kuin puhua totta, jos on kyse itsemääräämisoikeuden kehittämisestä (mm. oman kumppanin valinta, koulutuksen, työn, harrastusten jne. valinta yms.). Ylihuolehtivat vanhemmat (mm. munchhausen-äidit) tuhoavat aikuisten lastensa itsetunnon ja minäkäsityksen. Kun valehtelet riittävän kauan, he menettävät luottamuksensa vähitellen ja saat varmemmin päätettyä omista asioistasi.

      Suku on pahin-palstalla on paljon kirjoituksia holhoavista, ylihuolehtivista ja rajoittavista vanhemmista.

    • Anonyymi

      Wmmäkää oo ikin mutsille mistää mun auhteiata kertonu joten mtä välii

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe