Sig sauer mosquito 22 luistin

Anonyymi

Mistähän vois ostaa uuden luistimen ko. pistooliin?

7

<50

Vastaukset

• Oletko ajatellut kysyä osaa aseliikkeestä?

• Monista aseliikkeistä oon kyselly,tuntuu olevan kiventakana

• Anonyymi kirjoitti:

Monista aseliikkeistä oon kyselly,tuntuu olevan kiventakana

Soita tuonne.
      https://www.erakala.fi/tuote/sig-sauer-mosquito-22lr-pienoispistooli/189825/
      Näyttäisi olevan koko pistooli käytettynä. Osta siitä pelkkä luisti koko aseen hinnalla ja jätä loput palikat liikkeeseen, niin menee osan ilmoituksella. Uusi luisti maksaa tilattuna todennäköisesti paljon enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Monista aseliikkeistä oon kyselly,tuntuu olevan kiventakana

No en ihmettele että on ollut vaikeuksia löytää... Varmaan on noissa aseliikkeissä ihmetelty luistimen ostajaa. Urheiluvälineliikkeissäkin on varmaan tarjoiltu ei-oota , kun olet halunnut ostaa vain yhden luistimen, ne kun myydään aina pareittain...
      Soitteleppa ne aseliikkeet uudestaan läpi, ja kysy LUISTIA (ei luistinta...) , uskon että alkaa löytyä

• Anonyymi kirjoitti:

No en ihmettele että on ollut vaikeuksia löytää... Varmaan on noissa aseliikkeissä ihmetelty luistimen ostajaa. Urheiluvälineliikkeissäkin on varmaan tarjoiltu ei-oota , kun olet halunnut ostaa vain yhden luistimen, ne kun myydään aina pareittain...
      Soitteleppa ne aseliikkeet uudestaan läpi, ja kysy LUISTIA (ei luistinta...) , uskon että alkaa löytyä

Ei ne ammattiliikkeissä sentään tyhmiä ole....

• Jokin kauppa niitä myy. Ehkä ei ole nyt auki.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    179
    3535
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    18
    1081