Näen lähes joka yö todella todentuntuisia unia. Ihan kuin olisin elänyt ne oikeasti. Ei niissä välttämättä ole päätä eikä häntää mutta muistan pienimmätkin yksityiskohdat niistä... ovat niin selkeinä aamulla muistissa, että lähes joka aamu naisystävälleni kerron pitkät tarinat mitä olen viimeyönä tehnyt. Kumpa vain osaisin piirtää niin olisi paljon ainakin aiheita :D Ei tämä minua haittaa, mutta välillä tuntuu että unet ovat kuin toinen todellisuus. Nukkumaan käydessä odottaa, että mitäköhän tänä yönä katsellaan.. Unipäiväkirja olisi melko kirjavaa luettavaa varmasti... Onko muilla samanlaista?
Todentuntuiset unet
Anonyymi
1
296
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla viime kuukausina ollut hyvin todentuntuisia unía. Sekä painajaisia että ihan tavallisia. Olen mukana kuin toisessa elämässä, Joten et ole ainoa joka unissaan elää toista todellisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876