No joo
Saunominen tietenkin suomalainen tradiktio. Tosin, siinä aika paljon variaatioita. Kaikilla kuitenkin oma "vakaumuksensa".
Mun vakaumus on, tissisillään saunassa. Mua ei haittaa, jos joku mimmi haluaa olla bikinit päällä, oma asiansa. Joskus ehkä nätimmän näköistäkin, jos ei riippatissit heilu naamarin edessä. Mutta ihan periaatteessa, mä voin heilua saunassa pallit paljaana ihan missä tahansa seurassa. Se sitten eri asia, mitä muut ajattelee :D
Tämä aloitus nyt tuli mieleen jostain ip-lehden lööpistä. Mutta toisaalta, kuka palstalainen oikeesti saunoo vaatteet päällä?
=DW=
Saunaan tissisillään?
67
2002
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on sekasauna kokemuksia joita en ole kokenut haitaksi, ymmärtääkseni eivät vastapuoletkaan. Harmiton tapahtuma kaiken kaikkiaan ilman eroottista latausta.
Islamistit pakottavat YLE:nkin nykyään pukemaan ihmisille vaatteet saunassakin.
Liekö syynä se että riippu-tissiset näyttelijät ovat alkaneet lisääntyä.
Kuten myös toimittajat.
Mielen-osoituksenkin, jonka aihe oli rinnat vapaaksi tms. kuvasivat takaa-päin.
Saattaa myös olla niin, että #Metoo-kampanjan aktiivit totesivat seksuaalisen kiihoituksen pilaavan heidän juttunsa.
Luultavimmin kuitenkin syynä on viher-vassarinen Demari-hallitus lihavine naikkos-aktiiveineen.
-
Luultavasti saamme kohta kokea tapahtuman, jossa erään näyttelijän kovasti mainostettuun saunaan tulee sauna-vuorot vain mustissa kylpeville tappajille.
Tulee samalla myös Halal-avattavat pesu-koneet Burqa-kaavuille.
-
Noilla sauna-vuoroilla kuvataan sitten uusia Darth Vader elo-kuvia.
Ensimmäinen niistä nimeltään: Mustikan poimijat.
H.- Anonyymi
Mitenkähän töröttävät silikonirinnat pitävät yli satasen löylyssä: yhtäkkiä appelssiinin puolikkaat ovat rups, rups ja kauhia parku.
Beng- Anonyymi
Onpa tietämätön ja typerä kirjoitus.
Pöh.höö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh.hööTulen ja palon kestävä siliconitisu pamahtaa viimeisenä, krematorion uunissakin, siinä kekäleet lentelee, esimakua helevetin kartanosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh.hööNehän ovat tunnottomat. Elottomat esineet ihon alla.
Täytyyhän saunan suihkuhuoneen silikonitkin uusia aika ajoin..
Minulla on luomua, joten en voi tietää.
Se tietää, joka on laitattanut kosmeettisen/esteettisen haitan esim. rintasyövän leikkauksen takia. Virossa tekorinnat n. 4000 €.
Ehkä siis sinä tiedät?
Mielestäni sinun vastauksesi on tyhmä, koska siinä ei ollut tiedon muruakaan.
Siis.🐾🐾🐾 taas.
- Anonyymi
Saunomisesta on tehty seurustelupaikka, ja siitä sitten laaditaan omia ohjekirjoja, miten siellä toimitaan. Mielestäni sauna on puhdistautumiseen ja rauhoittumiseen sopiva paikka, eikä sinne kuulu mikään seurustelu ja älämölö. Olisi parempi jos yhteissaunassakin oltaisiin aivan hiljaa, ja saunomisen jälkeen voisi alkaa seurustella.
- Anonyymi
Saunassa saunotaan ja pestään. Miehet ja naiset. Ja vihta. Sillä siisti.
- Anonyymi
Yksi hörysauna kokemus muistui mieleen...joskus parikymmentävuotta sitten...
Kylpylän esitteessä oli että sauna on miehille sekä naisille ....höyry on niin sakeaa ettei näe kauas...tai jotain sellaista.. No menin lauteille ylimmälle ja höyryä oli tosi paljon...sitten aika lähelle minua joku tuli istumaan ....huomasin sitten että mies...joka oli niinkuin hämmästynyt ilmeiltään ja kauaa ei ollut ...mutta huomasin kun lähti ovesta ei tiennyt kuinkapäin olisi lähtenyt kun kädet oli alapäässä....ilmeisesti alstoman naisen näkeminen oli hänelle ....kokemus ...ehkä eroottinenkin.
mimmimum-..mi En minä vielä tähän päivään mennessä ole vaatteet päällä saunonut koskaan.
En tosin yleisessä sekasaunassa muista saunoneenikaan.
Olen huomannut kyllä joillakin olevan naisten saunassakin pyyheliina ympärillään, mutta kun on kyse ruotsalaisesta saunasta, niin onhan siinä tietysti vaarassa vilustua, jos on ilman rihman kiertämää. Minä poistun sitten aina, jos alkaa palelemaan.- Anonyymi
joooo, joskus vaan ällöttää , tympii,
ku naisten puolella on kylpyhuone täynnä alastomia naisia,
pieniä ja suuria, lapsista lähtien vanhuksiin, ällöä,
mielluummin meikä suhkutteleissi ihan ittekseen ilman muita alastomia ihmisiä,
mutt ku se ei ole yleisissä uimahalleissa mahdollista,
täytyy vaan sietää muitaki,
sitten jos olis seka sukupuolet samassa tilassa mahdollista,
niin silloin haluisin suihkutella ja kylpeä vain yhden tosta sukupuolta olevan kanssa,
EN koko lauman kanssa,
ilmeisesti en ole laumasielu,
tämmösiä mielihaluja täällä, - Anonyymi
Tuskin meistä naisista monikaan voisi tissejään pukuhuoneeseen jättää, vain muutamalta voisi onnistuakin.
Rinnat aina mukana, liivien kanssa tai ilman- Anonyymi
Juuri noin. Ja miksi luonnon luomaa alkaa peittelemään.
Eniten ihmetyttää vähä hepeniset tissu tyrkyt, jotka kuulemma suihkuissa ja saunoissa heittäytyvät todella ujoiksi kun kaikki pitää näyttää.
Riippuu seurasta mitä päällä. Jos pitää pukeutua yleensä pyyhe ympärillä tai uikkarit.
- Anonyymi
Löylyhuoneessa??? Oletko suomalainen?
- Anonyymi
Sekasaunaan en menis. Oma sauna paras sauna paitsi savusauna on harvinaista herkkua.
Anonyymi kirjoitti:
Löylyhuoneessa??? Oletko suomalainen?
No pesuhuoneessa varmaan vaikea peseytyä pyyhe päällä :). Löylyhuoneessa joo, siis lauteilla istun jos vieraita miehiä samassa löylyhuoneessa tai yhteissauna. Joo ja 100% suomalainen olen :D. Yhteissaunoihin tosin olen mennyt vain pari kertaa elämässä.
Jenkkilässä olen saunonut uimapuku päällä ja nytkin kun saamme amerikanvieraita saunaamme niin kaikilla on olleet uimapuvut päällä. Broidi tosin saunoo ilman uikkareita Legon ja Pojan kanssa, mutta hän on ainoa.
En ole varmaan koskaan ollut missään sekasaunassa enkä menisikään. Äidin ja siskojen ja siskontyttöjen kanssa saunoimme ilman rihmankiertämää. Uimahallin saunassa minulla taisi olla pyyheliina, kuten muillakin daameilla (Ruotsissa).
Uimapuku, pyyhe vai alasti, se riippuu tilanteesta ja saunakavereista.- Anonyymi
Paljon paskaa finneissä koko ajan!
- Anonyymi
Kandee ostaa hyviä ihonhoitotuotteita.
Lactasyd.
Nm. Akne
- Anonyymi
Teutoonit tykkäävät saunoa sekasaunassa alasti. Heille on kai jäänyt tuo 30-luvun saksalainen natur-ilmakylpy.
- Anonyymi
Intissä saunottiin joukkuesaunassa 35 miestä lauteilla munasillaan.
Suurin vitjamuna heitti löylyvettä kiukaalle. - Anonyymi
Olen ollut höyrysaunassa, missä kävi sekä miehet, että naiset.
Olen silloisen mieheni kanssa saunonut pariskunnan kanssa aatameina ja eevoina.
Olen saunonut uimahallin saunassa ilman mitään, ei pyyhkeitä, sillä ei täällä pyyhkeitä, korkeintaan laudeliina, saunaan oteta.
Olen saunonut kylpylän yhteissaunassa uimikset päällä. Kerran infrapunasaunassa kylpylässä tapahtui, että miekkonen 60 tempaisi uimikset pois, suojasi tosin alapäänsä. Tuijotti alalauteella olevaa nuorta naista, joka olen asentanut itsensä...liekkö ollut tuon maan freelancereita.
Tämän jälkeen mies oli sekaisin. Ei tiennyt minne menisi. Meni ja tuli. No housut olivat taas paikoillaan.
Kotisaunassa saanee saunoa omalla tyylillä. Rauhallisesti.
Totta puhuen, en oikeastaan ole sauna-fani alkuunkaan.
Beng- Anonyymi
Tähän on pakko tehdä lisäys: kun menin naisten puolelle suihkuun, kysyin eräältä, joka oli ollut samaisessa saunassa: näitkö saman kuin minäkin?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän on pakko tehdä lisäys: kun menin naisten puolelle suihkuun, kysyin eräältä, joka oli ollut samaisessa saunassa: näitkö saman kuin minäkin?
BengAi niin. Vastasi: näki.
Beng 🙈
- Anonyymi
En ole saunonut koskaan vaatteet päällä, mutta meikit naamalla yhden kerran. - Nm. Höyrytetty ehostus
- Anonyymi
Täällä yks heteromies hakee naista omakotitalon puutarhaa hoitamaan. Saunakin lämpiää vaikka joka päivä. Kaupunkialueella ollaan.
- Anonyymi
piikoja on vaikea saada nykyään, työtä vieruksutaan
njjj - Anonyymi
Noh, eipä tämä nyt kovin suuri puutarha ole - ja itsekin vielä viriilissä kunnossa. Samahenkinen vois tulla vaikka emännäksi.
- Anonyymi
No. Mitä sulla kasvaa siellä?
Yks tulppaani kahdella sipulilla?
Nm. Henkevä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, eipä tämä nyt kovin suuri puutarha ole - ja itsekin vielä viriilissä kunnossa. Samahenkinen vois tulla vaikka emännäksi.
Jos sinulla on tarjous voimassa kahden vuoden kuluttua niin voin tulla sinne puutarhaan linnunpelättimeksi;)
Hytinäx1 - Anonyymi
Isot tissit ovat plussaa.
- Anonyymi
Niiih, eiväthän ne sulle tuota terveysongelmia ja -haittoja. - Nm. Empatiakyvytön(kö?)
- Anonyymi
Isot tissit on rasite, niska kipee ja henki ei kulje.
- Anonyymi
Pitää varmasti paikkansa. Onneksi nykyään löytyy hyviä ja tukevia rintaliivejä sekä normi- että urheiluliiveistä. Ja jumppakin auttaa varmasti eli se, että kaikki lihakset ovat hyvässä kunnossa ja jaksavat kannatella paremmin. - Nm. Ei niiin isot
- Anonyymi
Upea vakaumus aloittajalla. Tissit on aina kivaa katseltavaa - sillei sivusilmällä havainnoitavaa - mutta ei koskaan brutaalisti tuijotettavaa. Nainen joka uskaltaa astua saunaan paljain rinnoin, viestii vahvasta itsetunnosta ja kyvystä olla panikoimatta normaaleissa arkielämän tilanteissa.
No minusta ei ole panikoinnin merkki jos ei halua tisseillä vieraiden ihmisten edessä ja varinkaan ei ole viesti vahvatsa itsetunnosta. Mielestäni arvokysymys.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
No minusta ei ole panikoinnin merkki jos ei halua tisseillä vieraiden ihmisten edessä ja varinkaan ei ole viesti vahvatsa itsetunnosta. Mielestäni arvokysymys.
Aha. Nyt kun seuraavan kerran astun saunaan rinnat pompahdellen, nokka pystyssä mietin, että siinpä kaksi arvokysymystä.
Beng - Anonyymi
Oho! Pääsis vaan näkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Nyt kun seuraavan kerran astun saunaan rinnat pompahdellen, nokka pystyssä mietin, että siinpä kaksi arvokysymystä.
BengNii. Sinun arvomaailmaasi sopii paljastella tissisi vieraiden äijien edessä. Minun ei. Näytän ne vain harvoille ja valituille😁
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Nii. Sinun arvomaailmaasi sopii paljastella tissisi vieraiden äijien edessä. Minun ei. Näytän ne vain harvoille ja valituille😁
Noi voi sun yhden kerran!
Et ole osannut taaskaan lukea. Et ymmärtänyt ollenkaan, mitä olen kirjoittanut.
Huvittaa, miten väärät johtopäätökset olet tehnyt.
Ei sen puoleen, että olisi mitään hävettävää.
Mutta ei minulla mitään näytöksiä ole.
Sinähän kirjoitat monikossa?
Jos vääntelisi kirjoitustasi: näytän tuolle, en tuolle, sitten näytän tälle, en hälle....
Yritit taas solvata, mutta pitäiskö sanoa tisseille meni.
Hahhah.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Noi voi sun yhden kerran!
Et ole osannut taaskaan lukea. Et ymmärtänyt ollenkaan, mitä olen kirjoittanut.
Huvittaa, miten väärät johtopäätökset olet tehnyt.
Ei sen puoleen, että olisi mitään hävettävää.
Mutta ei minulla mitään näytöksiä ole.
Sinähän kirjoitat monikossa?
Jos vääntelisi kirjoitustasi: näytän tuolle, en tuolle, sitten näytän tälle, en hälle....
Yritit taas solvata, mutta pitäiskö sanoa tisseille meni.
Hahhah.
BengSolvata? Et eritellyt mihin saunaan olet astelemassa pystynokin arvottaen tissisi.
Mutta ok, se hyvis mie pahis😉- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Solvata? Et eritellyt mihin saunaan olet astelemassa pystynokin arvottaen tissisi.
Mutta ok, se hyvis mie pahis😉Ethän sinä ole pahis, ja ite hyvis, no jaa. Teet kaikenkarvaisia hätäisiä johtopäätöksiä.
Otas nyt vähän hjuumoria mukaan.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä ole pahis, ja ite hyvis, no jaa. Teet kaikenkarvaisia hätäisiä johtopäätöksiä.
Otas nyt vähän hjuumoria mukaan.
BengNo semmonenhan mie olenhi. Lisäksi huumorintajuton . 😎
Hesassa näkyi olevan sellainen yleissauna kuin Löyly. Onko joku käynyt?
- Anonyymi
Eipä tulisi mieleenkään saunoa sekasaunassa lihakimpaleiden heiluessa oikealta vasemmalle. Korkeintaan omaa sukupuolta olevaan saunavuoroon osallistuisin, kunhan olisi omaa tilaa sen verran, ettei tarvitsisi olla kyynärpää-kosketuksessa.
Ilkosillaan saunaan tulee mennä, korkeintaan takaliston kangaspala mukana. - Anonyymi
Ajoin lauteet hiomakoneella , ovat kuin uudet , jos vaikka sais kylpyseuraa :D
- Anonyymi
Minulla on laude-liinoja, itselle ja vieraitakin varten. Kapeita, pitkiä, sopii leveämmillekin perille.
Kaikki perät käy. Paitsi ei miesten.
Harvempi varmaan saunoo vaatteet päällä, mutta uskoakseni myöskin harvempi saunoo niin, että pitäisi miettiä, saunooko tissisillään vai tissit verhottuna. Jos saunoessa pitäisi johonkin rätteihin verhoutua, niin parempi sitten, että jättää saunomisen kokonaan seuraavaan kertaan.
Sauna on saunomista varten
ja tykkään saunomisesta,
seurassa sekin homma on paljon mukavampoo kuin ihan itekseen. Saunassa on omanlaiset jutut, oli sitten saunomassa vieraat tai tutut.
Naisilla tissit ja miehillä munaskut,
jokaisella omanlaisensa makkarat ja muhkurat.
niistä en saa ongelmaa aikaiseksi,
tulen vain suorastaan iloiseksi.No jos kaikki noin ajatteliski kuin sinä teet niin siinähän ei ole mitään ongelmaa. Mutta kun joillain yhteissaunoila on mielessä se toinenkin puoli asiasta :D.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
No jos kaikki noin ajatteliski kuin sinä teet niin siinähän ei ole mitään ongelmaa. Mutta kun joillain yhteissaunoila on mielessä se toinenkin puoli asiasta :D.
Et, mitä.
Etu- vai takapuoli?
En ole koskaan saunaan mennessä kysynyt, onko teillä etu- vai takapuoli mielessä, esim. Haikon höyrysaunassa aikoinans.
Kamalaa istua ilman laudeliinaa kuumalle lauteen naulalle. Silloin kyllä ajattelee omaa takapuoltaan.
Beng🌞 Anonyymi kirjoitti:
Et, mitä.
Etu- vai takapuoli?
En ole koskaan saunaan mennessä kysynyt, onko teillä etu- vai takapuoli mielessä, esim. Haikon höyrysaunassa aikoinans.
Kamalaa istua ilman laudeliinaa kuumalle lauteen naulalle. Silloin kyllä ajattelee omaa takapuoltaan.
Beng🌞No voiiiiiiii......................teikköhännnää nyt väärät johtopäätökset?
En tarkoittanu konkreettisesti etu- tai takapuolta vaan asianhaaran toista puolta.
Kuten täälläki toisilla aina mielessä pimppi tai kikkeli ja aloitukset sen mukaisia. Joillan samoin myös saunassa :D.Anonyymi kirjoitti:
Et, mitä.
Etu- vai takapuoli?
Beng🌞No voiiiiiiii......................teikköhännnää nyt väärät johtopäätökset?
En tarkoittanu konkreettisesti etu- tai takapuolta vaan asianhaaran toista puolta.
Kuten täälläki toisilla aina mielessä pimppi tai kikkeli ja aloitukset sen mukaisia. Joillan samoin myös saunassa :D.- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
No voiiiiiiii......................teikköhännnää nyt väärät johtopäätökset?
Kuten täälläki toisilla aina mielessä pimppi tai kikkeli ja aloitukset sen mukaisia. Joillan samoin myös saunassa :D.Pääsitkö vihdoin asiasi ytimeen?
Beng Anonyymi kirjoitti:
Pääsitkö vihdoin asiasi ytimeen?
BengJa se asiani ydin sinun johtopäätöstesi periaatteella on mikä?
siilivain kirjoitti:
No jos kaikki noin ajatteliski kuin sinä teet niin siinähän ei ole mitään ongelmaa. Mutta kun joillain yhteissaunoila on mielessä se toinenkin puoli asiasta :D.
Ei se haittaa, en voi toisten saunojien ajatuksia vahtia, riittää kun itse tiedän mitä tiedän ja jokaisella saunojalla vaikka olisi ilman rihman kiertämää on itsemääräämisoikeus.
Yleensä en ajattele muitten mahdollisia ajatuksia, eihän voisi tehdä sitä eikä tätä jos muitten mietteitten mukaan toimii.
Jos on yhdessä tuumattu, että mennään porukkasaunaan ja sovitaan, että ilman uimapukuja saa olla, niin ne tulevat ilman, jotka haluavat ja jos joku ei henno kroppaansa näyttää niin voi vaikka pukeutua islamiin.
(Olen kerran uinut Välimeressä Turkissa yöllä kuutamouinnilla ja vieressäni pulikoi paikallinen pariskunta ja nainen oli pukeutunut ilmeisesti koko uimapukuun, koska vain naama oli näkyvissä, pitkät hihatkin ylettyivät sormiin asti, lenkit kiersivät sormien ympäri, miehellä vain normaalit uimapöksyt.
Eihän se saunominen mikään kropan esittelytilaisuus ole, ihan muissa merkityksissä mennään yhdessä saunaan ja jokainen saunoja on kokonaisuus.
Tässä iässä on monenmoista kroppaa nähnyt ja tietää, että maan vetovoima lisääntyy...maissii kirjoitti:
Ei se haittaa, en voi toisten saunojien ajatuksia vahtia, riittää kun itse tiedän mitä tiedän ja jokaisella saunojalla vaikka olisi ilman rihman kiertämää on itsemääräämisoikeus.
Yleensä en ajattele muitten mahdollisia ajatuksia, eihän voisi tehdä sitä eikä tätä jos muitten mietteitten mukaan toimii.
Jos on yhdessä tuumattu, että mennään porukkasaunaan ja sovitaan, että ilman uimapukuja saa olla, niin ne tulevat ilman, jotka haluavat ja jos joku ei henno kroppaansa näyttää niin voi vaikka pukeutua islamiin.
(Olen kerran uinut Välimeressä Turkissa yöllä kuutamouinnilla ja vieressäni pulikoi paikallinen pariskunta ja nainen oli pukeutunut ilmeisesti koko uimapukuun, koska vain naama oli näkyvissä, pitkät hihatkin ylettyivät sormiin asti, lenkit kiersivät sormien ympäri, miehellä vain normaalit uimapöksyt.
Eihän se saunominen mikään kropan esittelytilaisuus ole, ihan muissa merkityksissä mennään yhdessä saunaan ja jokainen saunoja on kokonaisuus.
Tässä iässä on monenmoista kroppaa nähnyt ja tietää, että maan vetovoima lisääntyy...Yleisessä saunassa ei ole yhteisiä sopimuksia ja minulle sellainen saunominen ei sovi mutta kiva että joillekin sopii . Muutoinhan sinne ei riittäsi kävijöitä :D.
siilivain kirjoitti:
Yleisessä saunassa ei ole yhteisiä sopimuksia ja minulle sellainen saunominen ei sovi mutta kiva että joillekin sopii . Muutoinhan sinne ei riittäsi kävijöitä :D.
Eikä kyse ole siitä etten olisi alastomia ihmisä nähnyt vaan minusta se vaan muutoin tuntuu kiusalliselta ja epämiellyttävältä. Miksi tunkea ihtesä yleiseen saunaa, hyiiiiiiiiiiiiiiii.
- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Tässä iässä on monenmoista kroppaa nähnyt ja tietää, että maan vetovoima lisääntyy...Sivusta: tartun tuohon kommenttiin Turkissa näkemääsi uimapukeutumiseen.
En ymmärrä noita i.slamisteja: miehet pukeutuvat muodikkaasti ja länsimaisesti, mutta naisensa haluavat pitää muumioina.
Skitsoa minusta.
Beng
Siis miehiä saa katsoa, mutta heidän naisiaan ei.
- Anonyymi
Vaarilla oli roikkuvat kivekset, jotka menivät saunajakkaran käsinostoreijästä peräkanaa alas.
Onko Eu jo kieltänyt moiset jakkarat? - Anonyymi
Onko tämä alotuksentekijä se itsensäpaljastaja, ihastunu nyt naisten tisseihin saunassa,
joka jokunen aika sitten säikötteli hetero ihmisiä naisten saunassa,
istui jalat koukussa lauteilla haarat selkosen levällään,
että koko piirakka oli kaikkine kielineen ja reikiin kaikille esillä,
-- joku aiko soitaa poliisit paikalle
koska sukuelinten esittely julkisilla paikoilla on sakotettava rikos,
-- outo alotus,
onko joku lespo ny naisten tisseistä näin kauheesti kiinostunu, ku ei uskalla enään piirakaa saunassa esitellä, sokkojen pelossa,
hyii, sairas alotusMinusta tämä on ihan asiallinen hyvä aloitus,
taitaa hyi, hyi - sairaus asua lukijan mielessä.- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Minusta tämä on ihan asiallinen hyvä aloitus,
taitaa hyi, hyi - sairaus asua lukijan mielessä.ai jaa sinäkikkö olet lespo, no sen arvaski,
oletko peräti se piirakan esittelijä itse,
- Anonyymi
Naisen kanssa saunonut olen ja muita en kaipaa t.miäs
Tottakai saunaan tissisillään, mutten sekasaunaan vieraiden ihmisten kanssa, siinä on raja.
Täällä on nyt jostain syystä keskitytty noihin tisseihin. Minusta on erikoisen mielenkiintoista noiden kivespussien ja penisten vertailu. Monenlaista on tarjolla, valitse sitten niistä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845