Ensin joku esittää täysin asiallisen kysymyksen, joka vielä liittyy palstan aihepiiriin. Sen jälkeen joku vastaa täysin asiallisesti ja oikein. Mutta mitä sen jälkeen tapahtuukaan? Palstan vakiohäirikkö alkaa suoltamaan omia lakiin perustumattomia mielipiteitään, kirjoittaa täysin eri asioista kun alun perin edes oli kysymys jne. Lopputulemana käsittämätön soppa, josta ei ole iloa yhdellekkään keskustelijalle.
Hyvänä esimerkkinä ketju, jossa kysyttiin vainajan sukulaisen tavoittamisesta tämän "kadottua" ulkomaille. Heti alussa tuli oikea vastaus, ellei perillistä tavoiteta, määrätään hänelle edunvalvoja, joka edustaa häntä kaikissa perintöön liittyvissä asioissa. Tämän jälkeen palstan vakioidiootti onkin saanut, hieman kärjistetysti ilmaistuna, sekoitettua mukaan kaiken Hitlerin mahdollisista asiaan liittyvistä mielipiteistä Jeesuksen ristiinnaulitsemisen vaikutuksiin saakka, meriveden korkeutta ja pilvien muotoa unohtamatta. Äly hoi, älä jätä!
Täysin häiriintyneiden palsta
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo ovat täysin olennaisia seikkoja
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että tämä palsta on mennyt kummalliseksi.
Itse pyydän palstan häirikköä ystävällisesti lopettamaan häirinnän.
Kiitos etukäteen!
- Anonyymi
"...alkaa suoltamaan omia lakiin perustumattomia mielipiteitään"
On tosi, että täällä "tapellaan ja vängätään turhasta" monen asian kanssa, mutta sen verran kommentoisin, että tämähän on ihan kansalaisten vapaamuotoinen palsta, eikä edellytä, että vastaukset olisivat jotenkin lakiin perustuvia. Tapauksiahan usein kommentoidaan myös omakohtaisten vastaavien tapausten kokemuksien perusteella, eikä niitä mielestäni tule heti käsitellä ilmiselvänä oikeana vastauksena - hyvää osviittaa asialliset vastukset toki usein antavat aloittajan tilanteeseen...
Vastauksen lukijan siis pitäisi olla kriittinen lukemaansa, eikä hyväksyä "asiallisenkaan oloista" kommenttia 100% virallisena totuutena pl. suorat lainaukset esim. Perintökaareen. - Anonyymi
Aivan samaa mieltä kanssasi.Olen joskus jotain kysynyt ,ajatuksena että jos jollain olisi ollut samanlainen kokemus asiasta ja osaisi neuvoa,niin heti kaikenlaisia kommentteja tulee ja ihan asiaan mitenkään liittymättä joten täältä ei oikein voi odottaa muuta kuin kinastelua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006