Hei. Onko kenelläkään ollut näitä keski-iän vuoto vaivoja? Minulla alkoi 4v tauon jälkeen uudelleen helmikuussa. Oli laastari käytössä mutta ilmeisesti sen aika oli ohi. Lopulta lopettettiin hoito. Ei vuotoa yhtään kuukauteen mutta sitten aivan hirveät vv oireet taas. Asennettiin hormooni kierukka ja geeli iholle plus psiksllishoito. Olo alkoi parantua mutta tiputteli välillä. No nyt on ollut eilisesta kuin pienet kuukautiset. Geelin annostelu on ollut hukassa koska olen vähemmän sitä laittanut hetken jos pärjäisin ilman. Onko kenellekään vastasvaa vaivaa. Pitääkö nämä rojut jo jättää pois.
Hei vaihdevuosi immeiset
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013